HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Brinkybunch 02-01-2024

Nette shop, zelf kwam ik voor een 2e hands Onkyo receiver. Werd direct keurig te woord gestaan. Na de koop alles netjes in de folie aangezien het buiten een compleet waterballet was omdat het nogal hard regende. Er werd zelfs aangeboden dat ik de auto vlak bij de deur mocht neerzetten. Ik kom hier zeker nog wel een (paar) keer.

benthuis 02-01-2024

Je wordt hier vooral ontspannen en eerlijk behandeld, super fijn! We zochten een philips ambilight televisie. We hebben (zonder enkel opdringerig gevoel) een prima advies gekregen. Zelfs nog een korting gekregen bovenop dat dit al een actie was. Kortom: zéér tevreden!

Marcel 02-01-2024

Prachtige overzichtelijke winkel met ruim voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijke en behulpzame verkopers met verstand van zaken. Na het goede advies wandelde ik de deur uit met een prachtige nieuwe Samsung TV. Er werd zelfs nog geholpen met inladen ook.

Jan 02-01-2024

Goede service, erg fijn geholpen en met een goede en passende keuze de deur uitgegaan. Een erg fijne winkel met oog voor de klant.

Anton Arntz 02-01-2024

Heldere uitleg over de TV, mooie deal voor de bijbehorende kabels en niet te beroerd om even te helpen met inladen. Helaas bleken onze beide auto’s te klein, maar ook dat was geen probleem. TV wordt nu gratis thuis bezorgd. Dat is pas service!

Ronald 02-01-2024

Een eerlijke revieuw. Niet negatief bedoeld maar als er naar gevraagd wordt geef ik een eerlijke ervaring. Een nette soundbar gekocht van Sony. Prijs was ok. Particulier enkele nog goedkoper op marktplaats maar een beetje zekerheid met wat garantie is ook wat waard. Dus hier gekocht. Was op marktplaats geadverteerd. Geprobeerd te bellen maar geen gehoor , dus op de gok naar Naarden gereden. Aldaar was de soundbar eerst onvindbaar. Enkel alternatief bekeken maar dat was het niet voor mij. Op het int van weg gaan bedacht de behulpzame jongen Achter de kassa dat er nog een aantal in de BBQ shop ernaast moesten staan. En zo waar daar gevonden.. fijn niet voor niks gekomen want daar denk je dan toch al aan , toestel was netjes dus gelijk mee genomen. Laatste puntje was de verlichting , knipperende tl balk in de showroom en een paar die niet werken , is jammer.

Zeker tevreden , zie dit als tips

Robert 02-01-2024

Super vriendelijk ontvangst, neemt de tijd, goede kennis van zaken...mijn defecte apparaat ingenomen....service met grote S.... hulde

Erik 02-01-2024

Wij zijn geholpen door ... van Team Utrecht. Hij heeft onze vragen over de aanschaf van een nieuwe tv in combinatie met een soundbar prima beantwoord.
Uiteindelijk hebben wij een combinatie van The Frame 2023 55 inch en Samsung HW-Q930C (2023) soundbar gekocht.
Oude apparatuur ingeruild en zeer tevreden met het aanbod dat ... heeft gedaan.

Irene 02-01-2024

Prima keuze en duidelijke website. De levering is snel en de communicatie top.
Meerdere malen naar alle tevredenheid mijn tv hier uitgezocht en gekocht. Ik kan ze aan iedereen aanbevelen.

ptj 02-01-2024

breed assortiment
ter zake kundige verkoper
goed service concept
veel vergelijking materiaal
marktconforme prijzen

Gerrit 02-01-2024

Heb de winkel aangeraden gekregen door een vriend, ik had er nog geen ervaring mee. We zijn naar de winkel gegaan en wat een mooie, ruime winkel! Ook het personeel heel vriendelijk, maar ze hebben vooral kennis van zaken om tot een goede keuze te kunnen komen.

Andries Kuijl 02-01-2024

Een goede prijs afgesproken via online en naar de winkel geweest in Rotterdam, vierhavenstraat.
Daar een zeer goede uitleg gekregen en vriendelijk geholpen door een medewerker dhr. (*) en de aankoop voldaan van de Samsung QLED 8k 75QN800C. Via de mail bericht gekregen dat deze TV op 08 januari wordt bezorgd en geïnstalleerd door een monteur.

Miep 01-01-2024

Prima winkel en personeel, goede uitleg en mooie deals. Snelle reactie op de mail

Jeroen 01-01-2024

Wat al een mooie aanbieding was, werd na het vragen om korting een nog mooiere aanbieding. Kort daarna overgegaan op aanschaf.
Wat ik wel een nadeel vond, vandaar de 9 en geen 10, is dat je de verdere afhandeling per mail doet en in dat mailcontact geprobeerd wordt je meer aan te bieden. De afhandeling was verder goed hoor, maar zelf zou ik het fijner vinden om bij de aanbieding gewoon een knop te hebben dat je daar gebruik van wilt maken.
Maar goed, voor de aanbieding die ik kreeg mag ik niet te veel klagen, daarom dus wel een hele dikke voldoende!

Familie Janssen 01-01-2024

Heel goed geholpen. Verschillende opties laten horen en laten zien.
Goed geluisterd naar onze wensen. Ze kwamen heel attent (31 december) een oliebol aanbieden.

Anton 01-01-2024

TV die we wilde hebben was helaas niet meer beschikbaar in de winkel dus heeft de verkoper ons een nieuwere model aangeboden tegen gereduceerd tarief. Ook goed geholpen met inlagen van de 65 inch wat niet vanzelf ging en alleen met een handige lifehack van de verkoper paste de doos in mijn auto. We zijn dus erg goed geholpen en super blij met de aankoop!!

Arjan 01-01-2024

Tv gekocht in de winkel in Amsterdam. De winkel ziet er erg mooi uit. Vriendelijk personeel en ik werd snel geholpen. Blij met onze nieuwe LG tv

Benno 01-01-2024

Vriendelijke ontvangst en goede voorlichting. Onze eerste keus was minder en hebben door goede voorlichting en motivatie gekozen voor het iets duurdere type Sony. Zijn erg blij hiermee. De verkoper heeft duidelijk verstand van zaken en deskundig

Daalhuizen 01-01-2024

Heel snel geholpen via de chat, goede service, goede uitleg. Deskundig personeel. Jammer dat de telefonische klantenservice er uit lag en je geen medewerker kon spreken. Voor de rest echt goed.

Jan 01-01-2024

Goed geholpen. Bij het maken van de juiste keuze. Diverse en verschillende modellen laten zien

Martijn 31-12-2023

Top geholpen en goed advies! Verkopee had er verstand van en hielp ons oprecht!

Rob Laarman 31-12-2023

Toen we binnenkwamen werden we vriendelijk begroet door het personeel. Na eenmaal hebben rond gekeken vroegen wij om wat hulp over een tv, een vriendelijke man kwam ons te woord staan. Deze man vertelde ons alles over het product en hielp ons ook goed aan de hand van onze wensen. Uiteindelijk hebben wij een mooie tv kunnen aanschaffen, waarvoor dank!

Jurgen van Riel 31-12-2023

Heel kundig bij HelloTV Den Bosch geholpen door verkoper. Voor we het wisten liepen we naar buiten met een andere tv als we in eerste instantie in gedachte hadden . Blij met onze aankoop en zeker een aanrader om eens te gaan kijken bij HelloTv Den Bosch

Paul Boumans 31-12-2023

Verkoper die mij geholpen had was zeer goed op de hoogte van kwaliteit en deskundigheid. Nam rustig de tijd om alles te vergelijken met andere merken, zodat ik zelf kon beslissen wat voor mij de beste koop was. Daarna bij de kassa, van allerhande info over garantie en onderhoud van de tv.

Albert 31-12-2023

Helaas dat een TV na 4,5 jaar al storing geeft. Reparatie is mogelijk, maar dan komt een nieuwe ook ter sprake. Na een gesprek toch een nieuwe gekozen die iets groter is en met een beter beeld. Keurig en zeer vriendelijk afgehandeld en wij zijn weer blij met een nieuwe televisie.