HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5378 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Harrie 13-12-2023

J**** van het team in Den Bosch was enorm hulpzaam bij het zoeken van de juiste tweedehandse TV die passend was op onze speciale beugel. Dankzij hem hebben we nu een fantastische Qled voor een mooie prijs!

Van de Ven 13-12-2023

Ik bestel niet meer bij Hello tv!
Televisie besteld. Na 2 weken nog geen geld terug en geen televisie.
Klantenservice niet bereikbaar.
Rare praktijken. Televisie zou een uur van mijn woonplaats af geleverd zijn. Televisie zou geweigerd zijn, de straat zou open liggen. Allemaal niet waar.

Roel 13-12-2023

Fijne shop vriendelijke medewerkers heel goede service goede uitleg van het artikel erg blij mee !

Veen 13-12-2023

Fijne winkel met kundig en geduldig niet opdringerig personeel..

Product is volledig naar wens.

Peter 12-12-2023

Mooie winkel. Groot assortiment van veel merken. Terughoudende verkopers, wat zeker fijn is. Professioneel advies van verkopers die weten wat ze verkopen.
Alles netjes thuis bezorgd en geïnstalleerd.

Frank 12-12-2023

Eerst vorige week de televisie gehaald. Prima geholpen. En vandaag een 2e hands receiver opgehaald.

Geweldige service. 1e televisie voldeed niet aan de wensen. Omruilen geen probleem.

Albert 12-12-2023

Ik was op zoek naar een goede soundbar.
Onze huidige 5.1 set (meer dan 20 jaar oud) speelde noch steeds goed, maar was niet te koppelen aan internet en smart Tv
Na het zoeken op internet en advies bij hello(tv) terechtgekomen.
Hier had ik gelijk een goed gevoel bij.
Recensies waren duidelijk.
Op de vraag of ik mijn oude set kon inruilen zoals werd vermeld kwam gelijk het goede antwoord.
Door de goede inruil kon ik voor een noch betere soundbar gaan.
Na overleg besloten om de set in Groningen te gaan ophalen.
Hier verdere uitleg gekregen over werking en mogelijkheden.
De set was hier ook te beluisteren.
Personeel behulpzaam bij uit en inladen van de set in de auto.

Opmerking:
De winkel is wat moeilijk te vinden, Tomtom laat je 200 meter van de winkel stoppen, terwijl er voor de winkel een ruime parkeerplaats is.
Advies is goed op de borden te letten, dan kom je er zeker.

Voor onze volgende aankoop gaan we zeker weer bij hello(tv) kijken.
Er is daar veel mogelijk.

Groningen 12-12-2023

kon bij "problemen" gewoon binnen stappen in de winkel en werd met een kop koffie even uitgelegd wat ik fout deed en hoe op te lossen. Erg vriendelijke personeel en vakbekwaam.

Tino 12-12-2023

Hellotv Nijmegen heeft op een nette manier een probleem opgelost wat online ontstond. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik te woord gestaan werd in de winkel.

Dennis 12-12-2023

Op basis van een aankoop van een familielid zijn wij naar de winkel van Hello TV gegaan in Utrecht. Winkel is overzichtelijk en sfeervol aangekleed. Ruim assortiment wat zichtbaar als display in de winkel staat.
Wij werden vriendelijk ontvangen door (*) en nam uitgebreid de moeite om ons te woord te staan en te helpen bij het uitzoeken van een OLED 65" televisie.
Tijdens het uitzoeken werden wij voorzien van een drankje en werd keurig alle verschillen per televisie getoond.
Op iedere vraag kreeg je een eerlijk en oprecht antwoord. (*) was voor ons een aangename verkoper met een uitgebreide kennis van de televisies. Was zelf zeer enthousiast.
HelloTV 14-12-2023

Hallo Dennis,

Bedankt voor de 10! Wat fijn om te lezen dat je ervaring in onze winkel in Utrecht zo prettig was. We willen uiteraard dat je naar huis gaat met de beste tv voor jou, daarom vinden we het belangrijk om je de mogelijke opties te laten zien. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe tv en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

maria 12-12-2023

Voor de 2e keer aankoop gedaan bij Hello TV in Rotterdam . mooie overzichtelijke winkel en behulpzaam personeel. nemen de tijd om je echt te kunnen adviseren

Harold 12-12-2023

(*) van de vestiging in Naarden heeft ons uitstekend geholpen met kennis van zaken . Kopje koffie erbij. Waarom geen 10? De terminal om te betalen deed het niet goed waardoor mijn pas werd geblokkeerd..........
Wij komen hier zeker terug.

Wim Pronk 12-12-2023

In de afgelopen maand heb ik 2 TV's bij HelloTV gekocht. In beide gevallen begon de aankoop met een chat met een van de medewerkers. Zo'n chat maakt indruk door de vakbekwaamheid en klantvriendelijkheid van de medewerkers. Zonder "pushen" wordt een gedegen advies gegeven, wat de aankoop vergemakkelijkt. En is de aankoop eenmaal gedaan, dan wordt het bestelde binnen 1-2 dagen bij je thuis bezorgd. Qua prijs is HelloTV misschien niet altijd de voordeligste web aanbieder, maar hun serviceniveau geeft voor mij de doorslag, telkens weer.

André Versteeg 11-12-2023

Nette heer en goed geholpen. Duidelijke uitleg en fijne sfeer. Volgende keer weer een tv van hello tv

Gunther 11-12-2023

Bij hello tv in Duiven binnen gelopen om ons over Sonos apparatuur te laten informeren. We werden bij binnenkomst door Marc begroet en zeer prettig en zonder tijdsdruk van informatie voorzien. Uiteindelijk in combinatie met een black Friday actie een zeer goede deal kunnen maken.

Marcel 10-12-2023

Prima shop, goede deal gekregen betreffend nieuwe televisie. Lg Oled G3 65 inch, super tv. Hello TV is betrouwbaar en komt afspraken na.

Ronnie 10-12-2023

Ik wilde de sonos sub eerst even horen. Dat kon dus perfect in de winkel. Bovendien was het nog de laagste in prijs

Willemke 10-12-2023

Deskundig advies gekregen over de diverse televisies. De verkoper nam uitgebreid de tijd voor ons. Ruime mogelijkheden m.b.t. het afleveren en/ of het aanpassen daarvan. Voor een uitgebreid advies en een scherpe prijs zeker aan te bevelen.

leo 10-12-2023

al eerder klant geweest, prijs is perfect en natuurlijk de inruimogelijkheid van je oude tv, goed deskundig personeel, weetwaar ze over praten, top!

A.v.d.Berg Bleiswijk 10-12-2023

Geweldig geholpen door verkoper waardoor ik overgestapt ben naar een Samsung QLED tv 65 inch geweldige kleuren ook t.o.v. wat ik wilde hebben, en ook een mooie prijs bedongen.
echt geweldig geholpen via een super uitleg . Nogmaals Hartelijkdank hiervoor.

g.m. vonk 10-12-2023

Een goede kennis gaf positief oordeel over hello tv. De verkoper was behulpzaam en gaf goede informatie over de tv.

Rick 10-12-2023

Duidelijke website. Snel en vriendelijk contact met een medewerkster via de chat. Duidelijk en snelle antwoorden. Scherp aanbod en inruilprijs gekregen. Bestelling stond vervolgens binnen 15 klaar in de winkel in Utrecht.
Daar aangekomen netjes ontvangen. Vakkundige en behulpzame medewerkers. Erg netjes geholpen. Er is zelfs nog meegeholpen om de aankoop in de auto te leggen. Zeer tevreden over Hello TV.

hy 10-12-2023

in den bosch een ambilight gekocht voor een zeer schappelijke prijs! ik ben goed geholpen door esad en joost.ik had ook een inruil tv waar ik nog een goede prijs voor heb gehad plus extra korting voor de ambilight! ik kreeg gelijk een kopje koffie. het was alsof ik in een reclame blokje zat. alles ging heel soepel en echt tevreden met de service. tv werd netjes ingepakt en door de medewerker in me auto gezet. als je een tv wilt kopen dan moet je bij hello tv zijn!! mooie winkel en een ruime assortiment met goede garantievoorwaarden en Zekerheid!!

F Harland 10-12-2023

Op aanraden van onze kleindochter en haar vriend is
inderdaad de bediening fantastisch.
Na uitleg en antwoord op vele vragen. De TV was niet op voorraad, levering kan ,2 dagen duren. Wij hebben de TV bij de winkel opgehaald en betaald

T de Veth 09-12-2023

Zeer vakkundig en prettig geholpen door de medewerker van Hello tv Rotterdam die zelfs mee naar de parkeergarage liep om te kijken of de nieuwe Samsung wel in de auto zou passen