HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Kees 06-01-2024

Van morgen hebben we een mooie samsung tv gekocht bij hello tv in Den Bosch
We zij geholpen door Kim
Toen we thuis waren hadden we een probleem met de instalatie dus gebeld met Kim
Geweldige en vakkundige hulp en ze was zeer vriendelijk en behulpzaam

François Brentjens 06-01-2024

Mooie winkel en prima advies kort en krachtig en prima prijzen en als ik weer een nieuwe tv moet aanschaffen zal ik hier weer binnenlopen

Edwin 06-01-2024

Verkoper kon de verschillen goed en duidelijke uitleggen. Daarnaast bleek achteraf de tv te groot en deze kon ik zonder problemen omruilen voor een kleinere een zeer goede service.

Yusuf 06-01-2024

Super vriendelijke medewerker die mee denkt. Heel goed geholpen!! Wij komen zeker voor onze soundbar terug!

Bas van der Donk 06-01-2024

Netjes en deskundig geholpen. Ondanks de drukte was er rust en geen enkele stress te bespeuren. Op alle vragen werd deskundig antwoord gegeven.

Mitchel 06-01-2024

Erg vriendelijk en goed geholpen. Ik wist de keuze voor mijn tv al maar heb wel tips gekregen over de tv over hoe en wat ik het beste kan doen. Erg tevreden!

Joan van Wetten 06-01-2024

Na reclame op internet zag ik dat er een winkel in son zat. We zijn vandaag gaan kijken vooral voor informatie ik had al wat huiswerk gemaakt.
Uiteindelijk zijn we toch direct geslaagt en hebben meteen de knoop doorgehakt en gekocht.
Mede ook namens de verkoper die ons super geholpen heeft met prima uitleg en dingen daar wij niet aan gedacht hadden. Bedankt namens ons.

Richard Albers 06-01-2024

Super goed en leuk geholpen in de winkel Amsterdam. Kundig en vriendelijk personeel. Nemen ook de tijd voor je. Veel keuze en een mooie overzichtelijke winkel. Wil je iets moois kopen en goed geholpen worden dan op naar Hello.tv En nee ik ben niet gesponsord.

Gerrit 06-01-2024

Vanmorgen in de vestiging van Hello tv in Doetichem een Philips ambilight gekocht. Op de eerste plaats een prachtige winkel; zeer overzichtelijk wat betreft de veschillende merken tv's. We zijn door S op een zeer prettige, vriendelijke en kundige manier geholpen. De koop was binnen 20 minuten gedaan mede door zijn uitleg e.d. Wij zullen deze zaak aanbevelen aan een ieder die het maar horen wil.
G.Zalm, Almelo

Jan van Doorn 06-01-2024

In de winkel in Rotterdam perfect te woord gestaan en geholpen. Ik heb de soundbar HW-Q990C gekocht en kreeg daar een goede uitleg bij. Ook de inruil op mijn soundbar was goed. Word thuis bezorgd en ben benieuwd hoe de soundbar thuis gaat klinken

Jan 06-01-2024

We werden snel geholpen. Er werd rustig de tijd genomen om alles uit te leggen. Ook de winkel ziet er super uit!

Frank 06-01-2024

Goed geholpen.
Duidelijke antwoorden op mijn vragen.
Er is genoeg onderhandelings ruimte.
Aardige verkoper

Frank 06-01-2024

Ik werd bij HelloTV in Den bosch prima geholpen. Ik heb een goed overwogen keuze kunnen maken.

Harry 06-01-2024

Top geholpen door een collega van jullie. Zal jullie aanraden bij vrienden.
M.v.g.
Harry

Stefan van Wichen 06-01-2024

Prachtig bedrijf vriendelijk personeel en Colin een zeer kundige verkoper legt alles tot in detail uit een zeer vriendelijk persoon een rasechte verkoper

W.Peters 06-01-2024

--------------------------------------
Deze mensen hebben verstand van tv's.
Ze leggen precies uit wat je met je tv kan doen en dan ook nog duidelijk.
Top (alleen ga je met een duurdere tv weg😀) Maar dan komen ze met een goed aanbod.

W.Peters 06-01-2024

Deze mensen hebben verstand van tv's.
Ze leggen precies uit wat je met je tv kan doen en dan ook nog duidelijk.

Wim 06-01-2024

Goede en snelle aanbieding ontvangen via email-contact. Kon op eigen verzoek snel de aanbieding in de winkel afhalen i.p.v. deze te laten verzenden. In de winkel wel pusherig met verkoop van aanvullende goederen en diensten (aanvullende verzekering). Aangeschafte hdmi-kabel te duur en gaat dus terug.

Arno Jansen 05-01-2024

Goed geholpen met een scherpe prijs.
Goed geadviseerd en kundig advies van Boris (filiaal Eindhoven). Nam de tijd en alle vragen die wij hadden werden duidelijk en goed beantwoord. Uiteindelijk hebben wij de Philips 65OLED808/12 gekocht. Schitterend beeld en geluid.

Arie Stehouwer 05-01-2024

Vandaag heb ik hello tv Duiven bezocht en een aankoop gedaan.

De verkoper die mij heeft geholpen Stephan gaf goed advies, duidelijk en vriendelijk .

Justin 05-01-2024

Vandaag in Utrecht geweest bij HelloTV, het personeel voelde perfect aan wat ik zocht in een TV, super duidelijk uitleg gekregen en uit eindelijk voor een mooie bedrag de TV gekocht.

Winkel zag er netjes en verzorgd uit.
Voor mij is deze ervaring met HelloTV een 10 waard.

Hans 05-01-2024

Gisteren even binnen gelopen en verrast door het grote aanbod. Werd ook goed geïnformeerd over de verschillende types en mogelijkheden.
Vandaag terug gegaan en definitieve keuze gemaakt. Super goed geholpen, lekkere koffie, rustig alles uitgelegd en uitstekende expertise. En de tv meteen mee naar huis....

Rick 05-01-2024

Goed geholpen goede service en ze hebben kennis van hun vak als iets is kan je altijd langs gaan

Winkel in utrecht

Jeffrey deelen 05-01-2024

Veel goede verhalen gehoord zoizo en ben zeer goed geholpen door het personeel geen vraag was teveel of te gek top op deze manier

Carla 05-01-2024

Fijne winkel met vriendelijke personeel en bereidvaardig helpen zonder opdringerigheid
Soms met een vleugje humor