HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

C. H. 18-01-2024

Zeer vriendelijk en hehulpzaam personeel. Ze begrepen onze wensen meteen en dachten met ons mee. Ook de winkel zelf heeft een erg fijne sfeer.

Rotterdam 18-01-2024

De winkel makkelijk bereikbaar Personeel geeft goeie voorlichting en kreeg nog een leuke inruil voor mijn oude tv.

Jan Kersten 17-01-2024

Van mijn broer vernomen dat ze tv's scherp geprijst hebben. Goede (deskundige)uitleg v.w.b. de technische verschillen tussen de diverse toestellen en de mogeljjkheden. Ook goed bijgepraat over de innovaties sinds mijn vorige aankoop.

Tio 17-01-2024

Nadat ik een lcd/led tv van Philips gekocht had, bleek de kijkhoek erg slecht. Ik kon de tv omruilen voor een oled model. Kreeg korting, het was een "buitenkansje".
Hoe tevreden ik ben over de tv is nog afwachten. Wel zeer goede kijkhoek . De monteur was weer zeer service gericht en heeft al m'n vragen beantwoord en alles weer geïnstalleerd.

Ron van Hoeij 17-01-2024

Goede uitleg duidelijke keuzes voorgelegd en snelle communicatie
Nogmaals bedankt

AvdB 17-01-2024

Heel fijn geholpen bij HELLO TV door XXX in de mooie ruime winkel in Utrecht
Hij nam de tijd voor ons en gaf ons een duidelijke uitleg.
Hebben hier een Soundbar Sonos Beam Gen.2 gekocht.
Installatie was zo gedaan en wij zijn er erg tevreden mee, Mooi geluid en veel mogelijkheden.
Door eerdere goede ervaringen nu weer terug in deze winkel. aanrader!

Aad 17-01-2024

De shop is geweldig voor mij mecca wat een keuze voor scherpe prijzen je blijft je verbazen buiten tv's ook alles van sonos top en voor de zomer barbecues ook aan de gamer is gedacht bij binnenkomst in Breda de jonge dame die mij geholpen heeft is een toppertje jullie doen het goed

Rob van Grunsven 17-01-2024

Werd geholpen door XXX, een vriendelijke, behulpzame en deskundige medewerker, die mij alles goed kon uitleggen, de ruimte nam voor mijn vragen, en de verschillende opties liet zien en beleven. Daardoor kon ik uiteindelijk, en zonder twijfels, een definitieve goede keuze maken. Erg blij met dit super Sonos systeem en met de wijze waarop ik geholpen ben. Ga zo door!

Wim Jansen 17-01-2024

Zeer vriendelijk geholpen in de winkel en de monteur was zeer kundig en netjes en gaf een prima uitleg over de nieuwe tv

Gerold ten Westenend 17-01-2024

De monteur (Davy) heeft alles goed uitgelegd, bij iedere beweging wat Davy deed gaf hij uitleg.
De installatie en uitleg is kundig gedaan.

Helmer de Raaf 17-01-2024

Prima adviezen. Vlotte afhandeling en goede afpraken gemaakt over leveringsdatum en montage.

Albert 17-01-2024

Kwam hier toevallig terecht (na een bezoek aan de Mediamarkt) omdat ik zocht naar een goede smart TV. Was in het bezit van een 2 jaar oude Samsung tv
Geholpen door Daan, een vriendelijke niet opdringerige vakkundige jongeman!
Uiteindelijk, na wat wikken en wegen besloten om toch voor de 65 " Sony OLED tv te gaan!
Zéér tevreden over de deal en het uiteindelijke resultaat!
HelloTV 19-01-2024

Hallo Albert,

Van een spontaan bezoek naar een geweldige deal, dat horen we graag! We hopen dat je nieuwe 65 inch Sony OLED tv je verwachtingen overtreft. Bedankt voor het delen van je ervaring en veel plezier met je aankoop!

Jelske - HelloTV

Erik 17-01-2024

zeer tevreden, mijn zwarte Sonos Beam gen 2 opgehaald en goed advies gekregen van de verkoper.
heb nergens zo een nieuwe goedkope goede beam kunnen kopen

Sandra 17-01-2024

Snelle reactie nav het invullen van het contactformulier op de site ivm teruggave oude tv. Vervolgens in de winkel in Naarden enthousiast ontvangen en geholpen. Hele heldere en goede service !

Raymond 17-01-2024

Deskundig en uitgebreid advies van zeer vriendelijke xxx gekregen bij aanschaf van een 65 inch LG OLED65C35LA met soundbar. Mooie dealprijs afgesproken met cashback en inruilvergoeding voor de oude TV. 1 week voor de uiteindelijke levering hebben wij ons bedacht en via de e-mail hebben wij erg vlot een upgrade naar een 77 inch versie LG OLED77C35LA kunnen afspreken met xxx en opnieuw tegen een mooie dealprijs. Inname van onze 16 jaar oude TV, aflevering en deskundige plaatsing van de nieuwe 77 inch TV was naar tevredenheid uitgevoerd door xxx . Vriendelijke monteur die zijn tijd nam om ons goed te begeleiden bij installatie en ingebruikname van de nieuwe TV. Zondermeer een fantastisch beeld- en geluidservaring. De soundbar is nog niet geleverd maar nu reeds een Top leverancier en -product.

Jan 17-01-2024

Een 7 omdat op de afgesproken dag van leveren en installeren niemand is komen opdagen. Was foutje vd planning.
Vandaag, een week later,alles keurig geleverd en geïnstalleerd door een zeer vriendelijke en kundige medewerker.

Sherilee 17-01-2024

Twee keer in de winkel geweest; ter oriëntatie en voor de uiteindelijk koop. Beiden keren erg goed geholpen, nemen ruim de tijd voor je en denken goed met je mee. Uiteindelijk telde de service maar ook de laagste prijs voor de tv en andere benodigdheden mee voor onze koop. Zeker aan te raden!

Frank 17-01-2024

Bij aanschaf Samsung tv perfect geholpen in de winkel door vriendelijke verkoper met kennis van zaken. Afspraak om kalibratie tv verliep heel soepel en deze mannen hebben tv perfect afgesteld en waren zeer behulpzaam bij vragen die wij nog hadden over de gekochte tv.

Bert Speksnijder 17-01-2024

Ik heb hier de door mij gewenste cd-speler gevonden. Hij werd aangeboden voor een aantrekkelijke prijs en zeer snel geleverd.

Aart 16-01-2024

Op ieder vlak fantastisch geholpen. Heldere uitleg en grote kennis en prima prijs afgesproken

N. Nigus 16-01-2024

Snelle reactie ontvangen op de mails die ik stuurde. Daarna kundig en snel geholpen in de winkel in Groningen.

Eppinga Ger 16-01-2024

Vriendelijk geholpen duidelijke uitleg als een wat oudere was het goed te begrijpen kon alles vragen niets was teveel, dochter was zo onder de indruk dat zij er ook een heeft gekocht.

KW 16-01-2024

Prettige ontvangst, prima uitleg over verschillen en mogelijkheden van tv toestellen, alle tijd voor vragen. Goed advies

Deeks 16-01-2024

Snel en goed geholpen afgelopen zondag. Ik beveel Hello tv aan en nog een goede deal ook.

Kees Verzaal 16-01-2024

De bezorging was laat omdat het erg druk was. De bezorger is toch nog gekomen rond 19.30 uur. Ik werd prima geholpen. Blij met de soundbox. Werkt heel goed. Ik moet alleen de cashback nog regelen.