HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Prekash 16-01-2024

De verkoper heeft mij de voordelen van 2 typen Sony tv's aangegeven, hetgeen het maken van een keuze vergemakkelijkte. Hij heeft een goede prijs gemaakt, inclusief de inruil van een oude Sony tv. Ik ben goed en vriendelijk geholpen. Jammer dat je geen 9,5 kunt geven:)

Sander 15-01-2024

Heel goed geholpen, alles is prima uitgelegd en ze besteden echt aandacht aan de klant. Ook een mooie locatie (Utrecht) om even goed alle tv’s te kunnen vergelijken.

Hanna 15-01-2024

Omdat we met de kleine 32 inch tv niet uit de voeten konden, geen tv zelders bv , toch maar terug met de nieuwe tv. Meteen goed geholpen, uitleg gekregen en we mochten de tv omruilen voor een maatje groter.
Nu net alles zelf aangesloten en het werkt gewoon ! Super !!!

Ksrien 15-01-2024

Mooie aanbieding beter dan de concurenten. Via de chat snel antwoord.( Telefonisch wel moeilijk bereikbaar.) De service helemaal goed en ook goed opgehangen.

J.A.van der Wwes 14-01-2024

Wij hebben deze shop via internet ontdekt super aardig geholpen.mochten muziek beluisteren en een actie bekijken super aardige medewerker goede uitleg en tv en soundbar gekocht.

Hello TV 14-01-2024

Geweldige monteur met 100% ouderwetse service en vakmanschap. Door dit soort mensen koop je bij een bedrijf. Wij waren blij met de verkoper.

Frans 14-01-2024

Vriendelijke verkoper in Eindhoven (Son), vakkundig en concreet. Geen poespas, tevreden gehandeld. TV was op voorraad, mee ingeladen. Prima adres voor een goed advies!

MH 14-01-2024

Vandaag heb ik bij HelloTV een mooie tv gekocht, Sony Bravia XR-65A84L (2023). De betreffende verkoper heeft mij goed geholpen en geïnformeerd. Klasse!

Roos 14-01-2024

We hebben de sonos soundbar beam (gen 2) en de sonos Era 100 gekocht. Wat een super goed geluid geven deze producten. Verkoper, bedankt voor je service en vooral je eerlijkheid!

Marc 66 14-01-2024

De bestelde tv (buitenkansje zonder voet) was na de orderbevestiging in eens niet meer verkrijgbaar, dit was een beetje vreemd omdat er op dat moment geen enkele buitenkansje tv meer verkrijgbaar was. Er werd mij een nieuwe tv tegen bijbetaling aangeboden. In eerste instantie was ik het hier niet mee eens maar we zijn er wel uit gekomen. Dus dit was verder prima geregeld.
De communicatie en reactie tijd op mijn mails of chatts zou wel wat beter kunnen. Vaak kreeg ik pas de volgende dag antwoord.

Henk Timmermans 14-01-2024

Mooie goed bereikbare winkel in Groningen. Prettig geholpen door verkoper, deskundig en vriendelijk, neemt alle tijd voor je.

Michel 14-01-2024

Ook dit bezoek aan winkel was prettig. Vriendelijke medewerkers die het stapje extra doen. Niet onbelangrijk ze geven advies waar je echt iets mee kan. Mijn bestelling via de chat gedaan en een half uur later lag het klaar in de winkel.

Marius 14-01-2024

De vestiging Zoeterwoude maakt bij binnenkomst een opgeruimde en nette indruk. Ik werd vlot en deskundig geholpen. Alles staat overzichtelijk gerangschikt en is goed zichtbaar en bereikbaar. Het kunnen inruilen van mijn oude toestel heeft me extra over de streep getrokken. Fijn om nog eens terug te gaan.

Kees 13-01-2024

Geweldige service
Door de vriendelijke Kim in Den Bosch goed geholpen
Erg vakkundig en veel geduld
Bij instalatie thuis problemen met geluid
Kim gebeld en die nam alle tijd om het probleem op te lossen zelfs na sluitingstijd

Karsten 13-01-2024

Een groep aardige mensen met kennis van zaken die je op alle mogelijke manieren willen uitleggen wat er kan en mogelijk is op televisie en audio gebied. Ze vertellen je alles over bestaande merken, maar kunnen ook vertellen wat op basis van jou wensen een goede aanschaf is op televisie gebied. Kundig advies; goeie tips en goeie service.

Frieda 13-01-2024

Zeer goed geholpen in Groningen! Ontzettend leuk team, goed advies voor een hele mooie tv, die precies doet wat wij ervan hadden verwacht en voor een aantrekkelijke prijs, ook de volgende dag in huis: super!

Arthur 13-01-2024

Attente Top service in Duiven , Paul hielp ons vriendelijk net als voorgaande aankopen van televisie en heos sound system. Dit keer voor schoonvader ivm vervanging van een ouwe Loewe tv. Hier was de bal soms moeilijk te volgen bij een potje voetbal. Paul heeft ons verschillende modellen met diverse technieken getoond. We kwamen bij een het juiste type uit en niet de duurste maar waarmee schoonvader lekker voetbal kon kijken. En de prijs was na een mooie aanbieding heel scherp. In eerste instantie 50 inch maar met de juiste uitleg en bekijken van de vele modellen de 55 inch genomen. Waar ik op hoopte maar ja van het stenentijdperk naar een moderne tv was al een hele stap. Hello TV /Paul dank voor de wederom uitstekende service.

Paul 13-01-2024

Prima geholpen en uitgebreid voorgelicht voor/over een gebruikte TV. Mooie 2017 Samsung smart tv gekocht! Dank voor de fijne ervaring en de mooie TV. Tot de volgende keer!

Frank 13-01-2024

Zeer goed geholpen. Er wordt veel tijd genomen om alles goed uit te leggen en te adviseren.

Sander 13-01-2024

Goed geholpen en top tv gekocht voor mooie prijs na inruil. Aanrader dus. Bij twijfel gewoon doen.

Stephan 13-01-2024

Ik heb deze shop gekozen na een tip van een collega, het is een duidelijke site een mail contact gaat zet goed en snel. Ik had snel mijn keuze gemaakt en na het ervaren in de winkel zelf de scherpe deal gesloten.
Aanrader

Hans Bossinga 13-01-2024

Mooie en grote winkel.
Jammer dat het toestel niet voorradig was, maar wordt alsnog bezorgt
Vriendelijke en behulpzame medewerker die ook denkt aan alle bijkomende zaken.
Zoals extra garantie, bekabeling enz.

Carlo 13-01-2024

Goede service.
Juiste advies voor aanschaf van een soundbar.
Eerst een televisie aangeschaft en nu een soundbar.
Verkoper geeft goed advies en smeert je niet de
duurste aan

Randy 13-01-2024

Vorige week m'n tweede tv in een jaar tijd bij HelloTV gekocht en weer waren de service en de prijs super. Heb HelloTV inmiddels bij meerdere vrienden, kennissen en collega's aangeraden.

Robert 13-01-2024

Ruim een half jaar na de aanschaf van een nieuwe tv (en uitstekende montage) loop ik de vestiging in Den Bosch binnen voor uitbreiding van mijn Sonos-systeem en word ik onmiddellijk begroet door dezelfde verkoper van destijds en hij weet nog exact wie ik ben en wat ik destijds gekocht heb. Dat is echt ongelofelijk en geeft je als klant het absoluut perfecte gevoel. Gelijk mijn Sonos-uitbreiding besteld!