HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

ANDERE PAKKETDIENST NEMEN 29-12-2023

Prachtig ruim opgezette winkel.
We werden keurig netjes te woord gestaan.
Je kan de TV op je eigen kamer afstand bekijken.
Terwijl bij andere zaken, veel al veel TV toestellen op elkaar gepropt staat.
Ook met de vraag prijs valt wel iets te onderhandelen.
Installatie gaf bij ons de doorslag en hebben hierdorr de TV aangeschaft.
Samsung The frame 65 inch. 2023. Een perfecte TV voor ons.
We hedden een 55 inch maar de zit afstand tot de TV was te groot.

Ik kan U Hello TV aanbevelen.

Peter 29-12-2023

Mooie winkel en top personeel de verkopers denken met je mee adviezeren goed en verkopen niet om het verkopen.
Ik ben fantastisch geholpen en zal zeker vrienden kennisen etcetera de winkel aanraden.

Patrick 29-12-2023

Keurig geholpen door uw medewerker Rick te Eindhoven. Goede kennis van zaken en een scherpe prijs deden mij besluiten de TV bij uw winkel aan te schaffen. Zelfs de latere levering (buiten zijn schuld om) hebben het plezier niet kleiner gemaakt.

Henk 29-12-2023

In mijn zoektocht naar een nieuwe installatie kwam ik al snel bij Hello TV met een hele mooie aanbieding van Sonos apparatuur. Goed advies en een scherpe prijs gekregen.
Uit voorraad leverbaar dus dezelfde avond was het genieten!

Tevreden klant 29-12-2023

Heb een Sonos Roam gekocht, hadden een leuke aanbieding. Ik ben er heel tevreden mee en werd een dag later bezorgd.
Ik heb al een goede ervaring met de winkel in Rotterdam en nu ook met de webshop.

Peter 29-12-2023

In de ochtend naar filiaal HelloTV Rotterdam gegaan voor bekijken nieuwe televise. Heb daar van medewerker goede informatie over de nieuwe televisie met meeneemprijs ontvangen. Vervolgens naar huis om televisie voor inruil op te halen. In tussentijd per mail nog een aantrekkelijker aanbod voor nieuwe televisie ontvangen. Direct oude televisie voor inruil ingeladen in auto en terug naar filiaal HelloTV Rotterdam om nieuwe televisie op te halen. Dezelfde medewerker als in de ochtend verkocht aan mij de nieuwe televisie voor de in de mail aangeboden prijs. Wat een service en medewerking.

N.LEBENS 29-12-2023

Heb al 8 TV "S gekocht bij jullie en en ben altijd goed behandeld de service is goed de nazorg ook en de prijzen geven ook de goede inruilprijs voor de oude TV

Yavuz 29-12-2023

Nog nooit zo een ervaring gehad met een winkel.
Geweldige overzichtelijke site met opties klik voor korting (inruil)korting, een live chat met heel vriendelijk en kundig personeel die er het maximale aan doet om de klant tevreden te stellen. Dan kom je in de winkel om jouw TV op te halen en dan krijg je nog vriendelijker personeel die alle tijd neemt om de TV en soundbar uitgebreid te demonstreren die je al lang hebt gekocht, en blijer dan jijzelf bent dat de TV is gekocht. Uitermate tevreden!

Paul E 29-12-2023

Uitgebreide keuze, medewerkers bezitten goede kennis, en goede prijs kwaliteit

Groningen21 29-12-2023

Zeer goed geholpen en advies gekregen bij aanschaf van TV en geluidsinstallatie. Geen opdringerige verkooppraatjes. Prettige winkel (Groningen).

Mario 29-12-2023

Geweldige deal gescoord bij HelloTV.
De soundbar Samsung Q930c.. wat een geweldig geluid en dat voor een prachtige prijs!
Mijn vrouw is ook erg tevreden en daar gaat het ook om!
De service van HelloTV is erg goed. Al mijn elektronica aangeschaft bij HelloTV!

Jan 27-12-2023

Gewoon geweldig met duidelijke uitleg geholpen. Bovendien een scherpen prijs betaald.
Dik tevreden.

Daniel Warnars 27-12-2023

Na wat kijken op internet voor een nieuwe tv met soundbar kwam ik uit bij Hello.TV.
Bij de lokatie Groningen hebben ze een mooie ruime opstelling en veel keuze. Medewerker Marco heeft me goed geholpen en geadviseerd in het maken van de keuze ivm tv formaat. Dankzij zijn advies en het meedenken heb ik een mooi combi gekocht.
Heel te vreden met de uitleg en geduld en het meedenken.
HelloTV 29-12-2023

Hallo Daniel,

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring bij onze HelloTV winkel in Groningen! Het is ons doel om ervoor te zorgen dat je de beste keuze maakt, en we zijn blij dat Marco je daarbij kon ondersteunen. Veel plezier met je nieuwe tv en soundbar.

Jelske - HelloTV

Michel 27-12-2023

Grote winkel aardige mensen.
Ik heb via de website een aanvraag ingediend over de inruil actie. Ik kreeg al heel snel een mail terug met wat vragen en deze heb ik beantwoord. Daarop kreeg ik meteen een mooie deal aangeboden die dan ook nog eens 72 uur geldig is. Ik heb mijn spullen naar de winkel in A.dam gebracht en mijn bestelling stond al klaar. De verkoper heeft mij na mijn vraag over welke HDMI ARC of EARC kabel ik moest hebben goed kunnen adviseren ik heb ‘m daar ook meteen gekocht.
Trouwens als je naar de winkel in A.dam gaat moet door een slagboom en daar is genoeg parkeerplek. Het 1ste uur is gratis parkeren en dat voor A.dam.
Dus al met al ben ik er zeer tevreden en kom ik er zeker terug.

Joep K 27-12-2023

De online chatbox was hardstikke fijn en gaf een super advies, kort, bondig en zeer vriendelijk. De TV met surround speakers was binnen 2 dagen geleverd door PostNL; door 2 aardige bezorgers.

Aanrader voor iedereen!

Hugo Ruiter 27-12-2023

TV online besteld, goed geholpen via de chat. Gekozen voor installatie en ophangen van de tv aan de muur. De installateur belde netjes van tevoren en was er om de afgesproken tijd. De tv is vakkundig opgehangen, de installateur gaf goede tips over de tv. Heel tevreden over deze service.

Tonnie Jansen 27-12-2023

alles wat goede service inhoud; Attend, vriendelijk, duidelijke uitleg van het product. Ik was de eerste keer bij Hello tv, voelde zeer goed, geen min punten te vinden, is meer dan een aanrader!

Rob 27-12-2023

Heel veel hulp gehad via app ,en goede en duidelijke antwoorden op onze vragen ,in de winkel niks dan lof ,netjes geholpen door medewerker ,en duidelijk geïnformeerd over garantie,s ed Top winkel

S. Korenhof 27-12-2023

Vriendelijk, goed en vakkundig geholpen door de verkoper, duidelijk advies gekregen.

Zaterdag 23-12-2023 27-12-2023

Na over en weer gemail met klantenservice van hello tv...over de koop en inruil van mijn oude tv .Heb samen met hun de knop door gehakt..En ben naar de winkel in Rotterdam gegaan ,daar weet mijn oude tv gecontroleerd toen dat goed was heb ik mijn nieuw tv mee genomen, over de afhaling en afspraken kan (ik) alsnog zeggen werkelijk allen maar lof hier over ...goede prijs voor mijn oude tv ,mooie prijs voor mijn nieuwe tv...oja in de winkel zoals en klant prefect behandeld. TOP

Jan 27-12-2023

Zeer snelle reactie op de website ivm met inruil oude TV. Ook de prijs die ik nog voor de TV kreeg was erg goed! De service in de winkel was uiterst aangenaam en vriendelijk en er werd een hoop extra informatie gegeven over mijn aankoop. Al en met al een fijne aankoop ervaring.

Henk 27-12-2023

Prima zaak en je wordt er goed geinformeerd , geen geziek eerlijk zaken doen daar hou ik van .**** heeft mij geholpen en daar ben ik zeer tevreden over prima kerel.

Zeer goeie afspraken en een zee goede service , ben hier ook heel tevreden over.
Een goed bedrijf waar je eerlijk zaken kunt doen.

ace33 26-12-2023

Mooie winkel, Heel goed geholpen door ........ . Vriendelijk man duidelijke uitleg en goed geholpen. Zeker aan te raden.

Jeroen 26-12-2023

We konden eerst even rustig rondkijken en werden niet direct aangesproken. Niet veel later werden we aangesproken door een medewerker nadat we alles een beetje bekeken hadden. Aangegeven wat onze wensen en budget waren. Daarop heeft zij even uitgezocht wat het beste zou passen. Daarna goede uitleg gekregen over de tv en wandbeugel. Wij konden niets anders dan hiermee akkoord gaan na zulke goede hulp.

William 26-12-2023

Was iets te vroeg, kom maar binnen we zijn er klaar voor. Juiste instelling! Ipv nog 2 minuten wachten tot openingstijd.
Alles stond al klaar en vriendelijk te woord gestaan.