HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5383 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Mo 11-03-2023

Top service! Deze winkel is echt een aanrader zou ik echt aanbevelen ik zou niet meer verder zoeken bij de concurrent. En geven goeie korting ook!

Neoqled 8K 800B 11-03-2023

Ben zelf geholpen in Utrecht top ervaring en meneer die mij heeft geholpen perfect!!
Dank je wel nog mr. D.O
Groetjes,

M. K. 11-03-2023

Wij zijn verrast door de uitstraling van de winkel, als het al een winkel is !! Mee een grote showroom, waar we ontvangen werden door een zeer attente heer, nadat we hadden uitgelegd wat de bedoeling was is in een zeer korte tijd een besluit mogelijk. Ik vindt het erg prettig om hier binnen te zijn

Marjo 11-03-2023

Bij hello tv aangeschaft goed geholpen en goed voorgelicht door verkoper N*** wel wat verkoop erbij maar dat beslis je zelf of je het erbij wil hebben of niet

RICARDO 10-03-2023

Winkel Eindhoven Ekkersrijt
In het verleden hebben wij al meer bij HelloTV apparatuur gekocht en zijn zeer tevreden over de over de voorlichting en kundige uitleg.
Onze schoonzoon heeft na onze goede ervaring bij HelloTV ook zijn apparatuur daar gekocht. Ook de installatie bij hun thuis was zeer goed

Joris 10-03-2023

Super begeleiding in het maken van keuzes. Komen afspraken na. En goede prijs aanbiedingen in vergelijking met andere aanbieders

Rob Hoekmeijer 10-03-2023

Via google op deze site terechtgekomen en daar heb ik geen spijt van gekregen!
Via de chat hulp gekregen en een leuke korting meegenomen, afspraken zijn keurig nagekomen , mooie producten en leuke prijzen.
Ik vind het een aanrader!

Andre 10-03-2023

Bij Hello(tv) via medewerker

Een mooie deal kunnen af sluiten,

De 65Q77B 4K Qled tv met de Vogel's ophangbeugel, oude tv in de deal meegenomen. Super blij, TOP geholpen daarom voor Hello(tv), medewerker een dikke 10.

Gr A.Ruis.

Jan 10-03-2023

Vandaag is onze nieuwe tv en soundbar van samsung geleverd en geïnstalleerd door een zeer behulpzame medewerker van Hello Tv uit Groningen.
Alles tiptop in orde en zeer vriendelijk hier is de klant nog koning.

M heesakkers 10-03-2023

Vandaag keurig geholpen ,met verstand van zaken met een zeer goede uitleg over de verschillen,

Marian Pieters 10-03-2023

Super opgehangen en geïnstalleerd ! Niks aan toe te voegen het gevoel van kind kan de was doen 🍀

Leo 10-03-2023

Super vriendelijke installateur legde alles tot in de puntjes uit. Ja echt goede service

Nanno 10-03-2023

Ons idee was om alleen rond te kijken, hadden wel een idee wat het moest worden, maar je weet hoe dat gaat. Gelukkig geen opdringerige verkopers je kunt dus rustig kijken. Na rondgang om verkoper gevraagd en was in een mum geregeld. Heerlijk niet zoveel onzinnige adviseurs als bij de concurrenten. Toppie komen zeker terug.

Leo Hendriks 10-03-2023

Super fijne zaak mensen die je goede raad geven en met je meedenken.zeer mooie korting gekregen op de prijs .zal het iedereen aanraden om hier te gaan shoppen.de tv was de volgende dag al in huis

Ton Tillemans 10-03-2023

Een Marantz versterker in eerste instantie via de webshop gekocht ong. een maand geleden. Die werd de dag erna keurig afgeleverd. Enkele dagen later pas kunnen installeren, maar vrij snel na de installatie trad er een defect op. Via chat al snel tot een perfecte oplossing gekomen : het toestel kon zonder meer omgeruild worden. Omdat ik ervoor koos het ruiltoestel op te halen in de winkel - in Eindhoven - duurde de omruil wat langer dan dat ik het pakket geretourneerd zou hebben per pakketpost. Maar dat was mijn eigen keuze en daar heb ik geen spijt van. In de winkel in Eindhoven perfect geholpen. Heel vriendelijk personeel. De hele operatie van omruil zonder enige problemen is op zich al een 10 waard.

Marvin Ainoel 10-03-2023

Voor de 2e maal een tv gekocht. Eerste keet was in 2017 toen heette het nog plattetv. Fijne herinnering aan toen en vandaag eveneens netjes en fijn geholpen. Kan niet wachten tot de tv morgen gratis wordt geleverd.

Berry 10-03-2023

..... heeft top advies gegeven op een ‘niet dwingende’ manier; extra’s worden aangedragen zonder de indruk te geven dat je je ‘verplicht’ voelt meer aan te schaffen dan gepland.

René 10-03-2023

Na enig googelen voor een nieuwe Tv kwam ik op deze site uit. Ze boden een buitenkansje aan en dat scheelde me 150 euro met een hele nieuwe en dat met dezelfde garantieregeling en eventuele retourzending.
Nou de Tv hangt nu een paar weken en we zijn er zeer tevreden over. Wat ook heel goed is de aansluiting met eARC, dat Geeft een geweldig geluid op de Soundbar van Teufel. 👍👍
Tip: wel effe je mediabox oid opnieuw instellen en uit en aan zetten en je hebt 4K beeld

Danny 10-03-2023

Ruim opgezette winkel en zeer overzichtig.
Aardig en kundig personeel
Zou het iedereen aanraden.

Hans en Yvonne van Oostrum. 10-03-2023

Ja de binnenkomst viel mij direct positief op. Ja overzichtelijk en ik was echt onder de indruk van de uitstalling van het geheel. Ik dacht dat ik wist wat ik wilde hebben. Maar met de kennis van de jonge dame ben ik positief van mening veranderd. Ja ik heb een super soundbar nu thuis. (Samsung). Qua muziek maar ook wij worden wat ouder en de gesprekken op de tv/soundbar helpen ons om alles nu goed te kunnen verstaan. Ja een goede aankoop en mede door het gevoel van juist geholpen zijn door de jonge dame. Sorry weet haar naam niet meer. Maar was in Amsterdam.

Angelique Zwaan 10-03-2023

Super vriendelijke service, je word netjes op de hoogte gehouden. Bij een eventuele wijziging word je direkt gebeld. In 1 woord: Top

Jos 10-03-2023

Het is een mooie winkel en we werden goed geholpen erg vriendelijk in Eindhoven voor herhaling vatbaar.

Jeff 10-03-2023

Vandaag naar de winkel in Den Bosch geweest op aanraden van een vriend.
Bij binnenkomst welkom geheten door verkoper XXX na een kleine uitleg waarvoor ik in de winkel was en door te laten zien wat ik had gevonden op de website werd er meteen gekeken naar de voorraad en eventuele mogelijkheden. binnen 5 min een hele mooie deal kunnen sluiten. Voor de aanschaf van de soundbar die het best met deze tv samenwerkt kom ik daarom zeker terug. En zal ook ik net als een vriend deze winkel zeker aanraden.
Klantvriendelijkheid is top en dat er samen gekeken wordt naar wat er allemaal mogelijk is, dat is helemaal top.

Maarten van Luffelen 09-03-2023

Heel erg snel een tv gevonden, maar door een erg goede deal snel ook weer opgewaardeerd. Super tevreden met onze tv en goede service!

Annek 09-03-2023

Ik ben zeker wel tevreden, goede service aardige en kundige mensen en bovenal prima prijzen.
Kortom, erg tevreden !