HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

jan cordes 13-04-2023

Al jaren klant bij deze tv winkel, altijd zeer tevreden en goed afgehandeld, inruilen is geen probleem, geeft een goed gevoel. In een woord TOP.

Luc De Lange 13-04-2023

Patrick van bij jullie is komen leveren bij ons thuis heeft alles netje uitgepakt en op zijn plaats gesteld en goede uitleg gegeven gewoon top. Mooie tv ben echt tevreden van levering en Hello TV

Gerrit 13-04-2023

Vanmiddag ben ik naar Hello TV Naarden gegaan om me informeren over Oled en Qled televisies.
Stephano de betrokken medewerker van Hello TV heeft mij uitstekend over de verschillende systemen geïnformeerd. Na aanleiding van zijn informatie, was ik overtuigd en ben tot aankoop van een nieuwe televisie overgegaan.
Het is in mijn ogen een fijne rustig ogende winkel met een grote aanwezigheid van diverse televisies.
Volgens mij is het zeker de moeite waard om als je opzoek bent naar een andere televisie, hier heen te gaan.

Chris 13-04-2023

Zeer duidelijke webshop. Bellen snel terug bij verzoek om info en geven goed telefonisch advies. Beloofde snelle levering wordt nagekomen. Aanrader.

Dave van Slingerland 13-04-2023

Heb een paar maanden geleden een Sony Soundbar aangeschaft wat achteraf toch niet goed werkte. Dit bleek niet op te lossen door Sony door een reparatie. En met overleg met de klanten service zijn ze coulant geweest om hem om te ruilen voor een Sonos Beam (gen2). Ik kan zeggen dat dit echt een geweldige soundbar is die ik iedereen kan aanraden. Ook ben ik al jaren klant bij hello tv en zal ik zeker blijven. De personen bij de klantenservice tot het personeel in de winkel zijn zeer professioneel en meedenkend tot een oplossing zodat jij met plezier en een goed gevoel van je apparatuur kan genieten. Bedankt Ralf, Chaima, Daniël en Robin voor de top service.

Jos Deguelle 13-04-2023

Ik was op zoek naar een tv met Ambilight en een tv met oled, dan kom je dus uiteraard uit bij Philips. Mijn oog was gevallen op de Philips 55OLED907 - Ambilight die op het moment van schrijven bij bijvoorbeeld Coolblue € 1649 euro kost. Bij Hello tv stond hij op de website voor €1599 euro. Maar ook stond op de website vraag naar een speciale aanbieding en dat hebben we dus gedaan. Binnen enkele momenten was de aanbieding in mijn mailbox, en deze was €1399 euro en dan krijg je ook nog eens 5 dagen de tijd om te beslissen. Omdat je dan weer vaker leest dat als het te mooi is om waar te zijn dat je dan moet oppassen geld bij Hello tv dan weer niet, want wij de dag erna meteen de tv in Den Bosch gaan ophalen. Ook in de winkel was het personeel heel behulpzaam met het uitleggen van garantie ect. Nu hebben wij deze pracht tv voor €1399 bij Hello tv gekocht in plaats van €1649, is toch een verschil van €250 euro, iets wat zeker in deze tijd veel geld is.
Hello tv top.... Open maar snel een zaak in Zuid Limburg.

John 13-04-2023

Tv online besteld. Voor 21 uur volgende dag bezorgd. Niet dus.
Door gekloot van PostNl zou ik 4 dagen later pas de Tv geleverd krijgen.
Dus ff een chat met HelloTv. Door Youri ontzettend goed geholpen. Hij heeft er voor gezorgd dat de reeds verzonden Tv terug naar hun komt en dat ik alsnog de Tv in Duiven op kon halen.
Top service waar PostNl een voorbeeld aan moet nemen.
Nu genieten van mijn fantastische oled Tv.

Henno 13-04-2023

Ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen in Zoeterwoude en heb een goede deal gesloten en daarna werd mijn nieuwe tv vakkundig en netjes geïnstalleerd door Rodrigo dus al met al zeer tevreden over Hello tv

Thijs 13-04-2023

Mooie winkel. Ruim opgezet. Heb mijn ogen uitgekeken. Gelukkig door de heer Naveen goed voorgelicht en een mooie prijs gekregen.
Alles in detail uitgelegd. Nu wachten op levering. Kan niet wachten.

Erik 13-04-2023

Hello TV heeft mij buitengewoon geholpen met de aanschaf van een nieuwe televisie. Robin op de Chat en Stephano via mail en in de zeer fraaie winkel in Naarden zijn uitzonderlijk klantvriendelijk en kundig. Ieder vraag werd snel en adequaat beantwoord, ik weet er best iets van maar ben onder de indruk van de service die ik heb mogen ervaren bij Hello TV. Bovendien ook nog een fijne prijsdeal gekregen, wat wil je nog meer?

RE 13-04-2023

Eindelijk weer de service die je als consument verdiend. Een verademing vergeleken met de andere winkels waar je letterlijk 10x moet vragen of je geholpen kan worden. Je krijgt hier alle tijd en echt goed advies.

Rob 13-04-2023

Was niet tevreden met de tv die ik had besteld zonder problemen om kunnen ruilen en nu erg tevreden. Goede snelle service via chat en email meteen snel kontakt en afspraken gemaakt. Nieuwe tv gebracht en andere teruggenomen. Perfect allemaal

Corne 13-04-2023

Ben er nog nooit geweest en toch al 2 tv nu gekocht op 14 jaar wel tevreden

Paul 13-04-2023

De aflevering van mijn 83 inch LG was perfect. Ophangen, aansluiten en instellen ging uit de kunst. Martijn is zeer kundig en gemotiveerd.

Gertjan Wijmer 12-04-2023

Hello tv is snel maar wel kundig. Tv snel geleverd en precies wat je er van verwacht. Zitten wel wat extra kosten aan kabels die niet altijd duidelijk zijn maar wel noodzakelijk. Email met sommige medewerkers was moeizaam omdat ze op quick win uit waren.
Overall nog steeds prima

Kees11 12-04-2023

Ik vind de makkelijk te bereiken medewerkers een positief punt.Aaangename,deskundige bejegening.Initieel contact via internet, daarna gebeld met de winkel in mijn woonplaats, prettig geholpen door Marco.

Bianca Timmermans 12-04-2023

Ik heb een paar weken geleden een TV en vandaag een Soundbar en dolbyseroundset gekocht in Hello TV Utrecht. Ik ben daar waanzinnig goed geholpen door X deze verkoper heeft echt verstand van zaken en vandaag terug geweest om toch een soundbar aan te schaffen ditmaal door Y geholpen ook deze verkoper was zeer vriendelijk en had ook alle verstand van zaken beide heren werken in filiaal Utrecht. Ik zou zeker mijn vrienden en kennissen aanraden om hier een kijkje te gaan nemen en weet zeker als je op zoek bent naar iets moois je daar heel goed kunnen slagen! Ik ben in ieder geval erg blij met mijn aankopen dankjewel! 👍👍

Peter Van De Ven 12-04-2023

Ik ben goed geholpen duidelijk advies waar ik wat aan heb , en ik heb goed kunnen onderhandelen

AP 12-04-2023

Uitstekende geholpen door X van Hellotv voor het maken van een deal. Scherpe prijs aangeboden gekregen en meteen tot aanschaf overgegaan. Monteren binnen 2 ingepland en op de afgesproken tijd was de monteur aanwezig. Keurig opgehangen en uitgelegd. Niks meer aan doen, topservice.

De Peijper 12-04-2023

Wij zijn heel goed geholpen door X in de vestiging Breda. Duidelijke uitleg over de prijs kwaliteit verhouding tussen verschillende tv’s. We zijn goed geslaagd!

Paula 12-04-2023

De winkel was prachtig. Fijn geholpen met goed advies. TV laten ophangen en instaleren verliep fijloos. Kennis van zaken vriendelijk en een vakman. X heeft alles duidelijk uitgelegd en keurig TV opgehangen en geïnstalleerd. Het was locatie Eindhoven.

Rob Lasschuijt 12-04-2023

Mooie overzichtelijke winkel met een enorme keus aan apparatuur.
Het personeel is zeer goed op de hoogte van alle specificaties en is zeer vriendelijk en behulpzaam bij het maken van de juiste keuze

Geryon 12-04-2023

Eerst via de chat contact gehad,Top geholpen, Daarna in de winkel in Groningen Goede duidelijke uitleg en advies gehad!

Rob Meijers 12-04-2023

Nadat de tv het begeven had op zoek gegaan naar een oplossing. Op de site van Hellotv vonden we een geschikte vervanging. 's Avonds nog contact gezocht en via mail eea zeer plezierig afgehandeld. Er was ook nog ruimte voor een mooie aanbieding. De volgende ochtend was alles geregeld en konden we de nieuwe tv in de winkel ophalen. Snel en kundig geholpen. Natuurlijk diverse extra mogelijkheden, maar niet opdringerig. Binnen een halve dag weer een nieuwe tv en zeer tevreden.

Tom Kok 12-04-2023

Zondag 10 april in de winkel in Amsterdam en zijn goed geholpen door adviseur R. In Amsterdam. Goede service en goede uitleg!!