HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Roland 07-06-2022

Wij zijn super geholpen met de aanschaf van onze tv door (*) echt een aanrader om daar naartoe te gaan heel vriendelijk en super service

gw klootwijk 07-06-2022

ruime keuze en je word goed geholpen door vriendelijke verkopers en ben blij met de nieuwe tv.

Giuseppe 07-06-2022

Ik ben door (*) geholpen tot het aanschaffen van mijn nieuwe TV. Dankzij zijn vriendelijke, vaardige een professionele houding heb ik echt de beste TV gekocht die voor mijn budget mogelijk was. Deze winkel is een échte aanrader.

Jan Ruiken 07-06-2022

Geweldige geholpen.
Goede prijs verhouding.zeer tevreden.
Dit is een aanrader.

Wiltink 07-06-2022

Fijne shop wordt goed geholpen!
Prima kwaliteit.
Kon tv gelijk meenemen mensen waren vriendelijk en behulpzaam!

H Quint 06-06-2022

Ontzettend goed geholpen goede uitleg over alles zoals garantie zoals de pixelgarantie .
Wij raden iedereen aan om naar de winkel in Amsterdam te gaan

Chris 06-06-2022

Everything went perfectly well, very good quality and professional installation, with a lot of useful advises.

Hussein 06-06-2022

Ik had een uitstekende ervaring en aandacht bij Chris. zeer dankbaar om zijn hulp voor mijn nieuwe Samsung TV.

Heldere adviezen, veel kennis van zaken, prettig contact en heel goed bijgestaan.

Robert 06-06-2022

Wij zijn erg goed geholpen. Kwamen met een idee en de verkoper had een zeer goed alternatief. En een mooi aanbod. Zijn erg goed geholpen en zeer vriendelijk. Had veel geduld voor ons en wilde alles wel uitleggen. Luisterde naar onze verlangen. En kwam met een goed advies! Wij zijn zeer tevreden!!

Mark 06-06-2022

Daan (Platte TV Eindhoven) heeft ons perfect geholpen. Dacht mee, alle opties besproken en en top service geboden! Erg tevreden!

Don 06-06-2022

Goed geholpen en een mooie prijs gekregen.
Vriendelijk personeel en kundig. Ik koop hier eigenlijk altijd mij televisies en altijd met tevredenheid

Remco C 06-06-2022

Zeer goed en geduldig geholpen door Shivan, na wat modellen gezien te hebben in de vestiging in Rotterdam heb ik een mooie qled neo besteld! Gelijk ook een soundbar. Tv is reeds binnen! Mooie zaak op de vierhavenstraat

Henneman 06-06-2022

Ben ik de winkel in Naarden geweest, geweldig personeel en zeer goed geholpen! Goede service. Tv was helaas niet meer in de winkel op voorraad maar is keurig volgens afspraak de volgende dag thuis bezorgd.

Martin 06-06-2022

In de winkel in Rotterdam wezen kijken voor een Samsung tv. Uitstekend geadviseerd door verkoper Masie onder het genot van een bakje koffie/cappuccino. Hij liet een aantal dingen zien bij de 2 tv's waar we ons oog op hadden laten vallen en uiteindelijk tevreden naar huis gegaan. Levering in overleg met ons over een aantal dagen. Top!

Len 06-06-2022

Snel en vakkundig geholpen bij het filiaal in Zoeterwoude. Prijs was prima van de tv, en er werd netjes meegelopen naar de auto om de tv in te laden. Waar vind je dat nog! Voor mij een 10 met een griffel!

Vienna 06-06-2022

Overzichtelijke winkel met vlotte en behulpzame bediening. Apparaat werkt prima.

Selcuk 06-06-2022

Prachtige winkel en super goed geholpen degene die ons geholpen heeft had veel product kennis en luisterde goed !!

Martin 06-06-2022

Erg goede begeleiding met aankoop tv ,zonder opdringerig te worden.
Er wordt rustig de tijd genomen en goede uitleg gegeven.

Talha 06-06-2022

Ik was op zoek naar een betaalbare tv. Binnen mijn duidelijke budget ben ik zeer goed geholpen. De tv paste niet in mijn auto en de medewerker vertelde mij dat ze tot 18 uur open waren. Dit bleek niet het geval maar toch zijn ze open gebleven omdat mijn ‘transport’ inmiddels onderweg was. Goede service! Bedankt mannen

Marcel Boshuizen 06-06-2022

Vandaag uitstekend geholpen door *** in het filiaal Rotterdam. Deze ruim opgezette winkel heeft vrijwel alle belangrijke modellen in de showroom. *** neemt ruim de tijd om de wensen te inventariseren en kwam na 2 koppen koffie met een gedegen advies en competitief voorstel. Ondanks dat we ons in eerste instantie vooral wilden orienteren om door alle mogelijkheden en technologieen het digitale bos te kunnen zien, zijn we door zijn aanbod en informatie direct prettig tot zaken gekomen!

J 06-06-2022

Zeer correct en vriendelijk geholpen door ***.
Het advies was heel professioneel en klantgericht.

Chris 06-06-2022

Ik ben zeer tevreden over hoe alles snel is verlopen de goede service per mail en ondanks een probleem waar niemand iets aan kon doen ook weer heel snel opgelost met dank aan de medewerkers maar ook de afdeling planning.

R. Roof 06-06-2022

Keurige winkel, lekker overzichtelijk.
En erg deskundige jongeheer die ons hielp.
Goed geholpen.

Peter 06-06-2022

Wordt niet gelijk aangevallen in de winkel kan op je gemak kijken en toen iemand om advies gevraagd en alles netjes uitgelegd

S. Bleeker 06-06-2022

Fijne zaak, ik kwam voor een soundbar en had gerichte vragen over twee modellen van Samsung en Sonos. Ik werd geholpen door ***. Hij had veel kennis over de verschillende modellen en ik kon mijn keuze daarmee maken. Prettig om de juiste gedetailleerde info te krijgen.

Een verbeterpuntje is dat op de site aangegeven was dat hij op voorraad was, maar in de winkel bleek dat deze info de voorraad vh distributiecentrum weergaf. Dus de soundbar wordt thuisbezorgd.