HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Eugène 28-11-2020

Vandaag de Sonos Beam in de winkel in Zoeterwoude gekocht. Zeer vriendelijk en bovendien Corona-proof geholpen door de medewerkers! Ik had al eerder het eea ander bij de PlatteTV gekocht maar nog niet op de nieuwe locatie, een ruime en mooie winkel.
De Beam kocht ik als aanvulling op twee Sonos One SL speakers. De combinatie klinkt voor ons perfect. Onze kamer is ongeveer 28m2. De Beam heeft voldoende vermogen en bas om de buren niet op bezoek te krijgen.
Ik heb de twee One speakers als surround ingesteld maar het volume niveau in de app harder gezet. Hierdoor is het ook prima naar muziek luisteren (surround vind ik niks voor muziek, wel voor film). Je krijgt hierdoor vanuit 3 kanten (stereo) geluid. Het volume is in de app overigens heel eenvoudig aan te passen mocht je dat willen.
Installatie van de boxen is zeer eenvoudig. Plug and play. De Sonos app werkt ook zeer fijn. Ik had YouTube Music premium en MyTuner al in de app geïnstalleerd. Dat werkt prima. De app is ook op andere apparaten makkelijk en zonder geluidsuitval over te nemen.
Verder heb ik mijn (Sony) TV afstandsbediening aan de Sonos app gekoppeld waardoor je hiermee het volume van de boxen kan aanpassen.
Voor Apple apparatuur is Airplay een mooie aanvulling.
Zeer tevreden dus!

P Dissel 28-11-2020

Goede uitleg over verschil tussen tv,s . En er werd ruim de tijd genomen door de verkoper zodat je niet het gevoel hebt dat je een nummer bent. We hadden een te korte hdmi kabel deze werd zonder probleem omgeruild voor een langere zonder bij betaling Voor ons een leuke ervaring en zou zeker platte tv aanbevelen voor andere mensen

Wesley 28-11-2020

Service was goed alleen jullie voorraad is helemaal ruk. Website alles op voorraad maar niet in de winkel. Dat moet beter gecommuniceerd worden.

A.H.M.Wassenberg 28-11-2020

Heel pleizierig geholpen door Sanne bij het annuleren van de bestelde tv en de aanschaf van de Samsung frame 32”

Bally_NL 28-11-2020

Goede service, spontane medewerkers. Ik had al de Sonos Arc en de Ones, maar nu met de Sub erbij maakt het wel af. Super geluid. PlatteTV bedankt voor de hulp en tot de volgende keer.

Vennetjes73 28-11-2020

Prima service en instalateur
Super tevreden hoe we geholpen zijn door monteur Danny, topperrr

Karin Jordens 28-11-2020

Wij weten echt niets van tv’s, het is al gauw goed.
Er werd goed gekeken naar de thuissituatie/ lichtinval/beschikbare budget/ prioriteitsvraag (bij ons geluid)
Daarmee werd een selectie aan opties gemaakt en kwamen op het nu gekozen toestel van Sony.
We zijn heel erg blij met de wijze waarop we werden geholpen.

Sandra 28-11-2020

Snel en deskundig, vriendelijk advies! Heel prettig! Ook advies over extra’s en korting op de bbq die we zojuist hebben aangeschaft! Top!

Tessa 28-11-2020

Super goed geholpen, allereerst goed geholpen via de live chat op de website. Vervolgens mijn bestelling netjes in de e-mail. Tijdens het ophalen ook super fijn geholpen. Hier kunnen een hoop andere winkels nog wat van leren!! Super bedrijf ik zou het zeker iedereen aanraden om hier hun producten te gaan halen!

Gerard328 28-11-2020

Onze oude tv stopte er ineens mee, dus snel op zoek naar een nieuwe. Via de chat met David contact gehad. Inhoudsdeskundig en ontspannen. De tv van onze keuze apart laten zetten in de winkel in Naarden. Daar goed geholpen door Redney. Hij heeft alle specs nog goed met ons doorgenomen. Hierdoor hebben wijngoed afgewogen onze keuze kunnen maken. Top!

Rieuwert 28-11-2020

De snelle reactie van de chat en de service in de winkel waren heel goed. Je spullen werden netjes naar je auto gebracht op een karretje.

Hans 28-11-2020

Voor de tweede keer een Philips televisie gekocht bij Platte TV in Arnhem. Deskundig, vriendelijk en netjes te woord gestaan, zonder direct te 'je-en en jou-en'. Klanten worden, zoals het hoort, beleefd met 'u' aangesproken. Als ze het antwoord op een vraag niet paraat hebben, word je niet afgescheept, maar wordt die opgezocht. Ze nemen alle tijd voor hun klanten. Er wordt sportief en fair onderhandeld, waardoor zowel verkoper als klant op een goed resultaat kan terugzien. Enig minpuntje is dat niet bekend is wanneer de TV wordt geleverd i.v.m. de te verwachte drukte wegens Black Friday. Hopelijk duurt dat niet te lang.

K Kooistra 28-11-2020

Goed geholpen door de medewerker in de winkel in Groningen. Ondanks dat het "Black Friday" was (relatief nog wel rustig in de winkel) werd goed de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden en de verschillen te laten zien tussen de verschillende uitvoeringen en eventuele alternatieven.

Gertjan 28-11-2020

Net erg geholpen in winkel plattetv in Breda. Vriendelijk ontvangen met een kop koffie en uitgebreid tv’s kunnen bekijken met goed uitleg van een medewerker (A).
Met veel plezier net tv aangeschaft.

L.S 28-11-2020

De shop ziet er netjes en verzorgd uit. Daarnaast is de winkel ruim opgezet en toegankelijk voor iedereen.
De medewerk die mij heeft geholpen bij de aankoop/afhaal was erg vriendelijk. Na een klein financiël foutje(net op tijd ontdekt) kon ik mijn sonos beam mee nemen.
Het was nog wel even zoeken naar waar ik hem nog kon vinden,
gezien het werk op de IC het niet toe liet om even de blackfriday deals te bekijken.
Maar gelukkig staat hij nu in huis en kunnen we genieten van dit prachtig geluid.

Toooers 28-11-2020

Zowel communicatie tijdens de chat als ook later in de winkel verliep soepeltjes en verhelderend.
Prettige mensen en deskundig advies

Ingrid van Mechelen 28-11-2020

We werden snel geholpen. Medewerker heeft ons goed geadviseerd, hij had goede kennis van de producten en was vriendelijk en behulpzaam. Producten waren op voorraad ( wat niet vanzelfsprekend is met de Black friday ) Het was zeker de moeite waard om te kiezen voor Platte TV!

Frank Polman 28-11-2020

X bij Platte TV Arnhem heeft mij geweldig geholpen. Was vriendelijk en ook bereid om even met mij samen de TV naar de auto te brengen. Dit maakt de aankoop alleen nog maar leuker wanneer je met een goed gevoel de winkel verlaat. Kom zeker weer terug wanneer we iets nodig hebben.

Paul 28-11-2020

Vriendelijke verkoper, die rustig en duidelijk uitleg geeft. Erg mooi tv gedeelte, wat je helaas van buitenaf niet kunt zien. Aanrader

Ellen 28-11-2020

Fijne overzichtelijke winkel, behulpzaam en vriendelijk personeel. Vestiging Utrecht is echt een aanrader!

AJ van der Kooij 28-11-2020

We zijn in Naarden geweest, ze hebben Goed meegedacht, niet aangedrongen, maar ons zelf onze keus laten maken, dat vonden wij heel prettig. Ze hebben ook goed meegedacht in de service eromheen. Daarnaast hebben ze het financieel voor ons zo aantrekkelijk mogelijk gemaakt!

Wim 28-11-2020

Ik ben super geholpen en de uitleg was duidelijk. Geen opdringerige verkoper goed advies. De verkoper heb de verschillen goed laten zien van de tv's en het een qled geworden. Geen spijt van wat een super tv is dit.

Jolanda 28-11-2020

Keurig geholpen. Duidelijke uitleg. Ondanks de drukte gewoon de tijd genomen

Bianca 28-11-2020

Hadden een tv uitgezocht..werden gemaild dat we een nieuwer model voor dezelfde prijs mochten..natuurlijk gedaan..en nog snel geleverd ook..super service

Nick 28-11-2020

Service en advies goed en prima van alle informatie die we wilden hebben uit leg gekregen