HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Greg 28-10-2022

In de winkel goed advies gekregen van de medewerker. Echter zijn we een beetje teleurgesteld in de after services. In de winkel aangegeven dat we de tv voor een bepaald datum bezorg wilden hebben, nadat er betaald is werd contact opgenomen dat dit niet mogelijk was. Daarnaast wilden we graag de beugel omwisselen voor een ander, hierbij bleek het moeilijk te zijn om in contact te komen en dit te regelen. Via de chatbot werd vertelt dat de winkel mij zelf zou bellen, tot nu nog geen belletje gehad. Heb ook gebeld stond ik 30 min in wachtrij en daarna telefoon abrupt afgekapt. Ook een whatsapp bericht gestuurd m.b.t. Wie te contacteren voor omwisselen beugel, daar geen antwoord op gekregen.

Vandaag maar weer terug naar de winkel rijden om het een en ander te regelen. Had iets beter bereikbaarheid en duidelijkheid in levertijd installatie verwacht van HelloTV, zeker gezien HelloTv het echte aandacht voor de klanten ambieert. Ik heb alleen de aandacht gemerkt voor het kopen in de winkel zelf, daarna wordt je een beetje aan je lot overgelaten mocht je iets willen wijzigen.

W.J. van den Berg 28-10-2022

ik nog nooit z'n fijne Tv en audio winkel meegemaakt wij hebben z'n 2 uur binnen gezeten en het personeel heeft alle tijd voor je zij leggen als van A tot Z uit en wat de mogelijkheden zijn en welke 'soundbar Samsung er bij kan voor het geluid een dikke 9.

Joris 28-10-2022

Goede hulp, duidelijk, ook eerlijk als ze het niet weten, zoeken ze het op! Charmante dame ook!

joris 28-10-2022

Duidelijke verhaal, snelle antwoorden en als het niet duidelijk is wordt dat eerlijk gezegd en opgezocht! Frisse verschijning ook!

Roelof 28-10-2022

mooie samsung 8k tv gekocht voor een hele scherpe prijs...ook zoals men beloofd is hij de volgende dag geleverf

Selim 28-10-2022

Hele aardige monteur luisterde naar onze mening voor hem verplaatsen van onze tv met muurbeugel. Tevens ook goeie advies gekregen en ideeën, kortom top werk geleverd.

Jan 28-10-2022

Prima bedrijf waar ik nog nooit van heb gehoord. Goede service in de winkel. Daarnaast hulp gekregen om tv in de wagen te krijgen.

tevreden klant 27-10-2022

Ik heb een oled tv gekocht. verkoper van de vestiging Amsterdam heeft mij geholpen. Hij heeft zijn best gedaan om een zodanig voorstel te maken dat mij deed besluiten om tot koop over te gaan.

Rina 27-10-2022

Mooie zaak ruim opgezet, vriendelijk en goed geholpen. Leveringbook goed vriendelijk en tipz erbij gekregen. Geweldig jullie hebben een dikke vette 10 van mij.

Jan 27-10-2022

Prima winkel met een prima verkoper die niet opdringerig was en respecteerde dat we thuis het besluit wilden nemen om de tv al dan niet aan te kopen.
Hij beloofde ons een mooie deal als we zouden besluiten de tv aan te kopen.
We hebben de tv aangekocht en inderdaad een mooie deal gekregen.
Over de tv kan ik nog niets zeggen maar de aankoop ging probleemloos.
Wat de winkel betreft, er valt echt wat te kiezen, een ruime sortering

Vincent 27-10-2022

Na 2 jaar naar een kapotte televisie te hebben gestaard was het vandaag tijd geworden voor een nieuwe. Ik werd bij HelloTV in Nijmegen geholpen door een Grote Beer van een vent die naast vriendelijk ook zeer behulpzaam, begripvol én duidelijk ook erg kundig was. Zelfs zijn malt-whisky tip voor bij de nieuwe tv klonk als een prima idee. Ik gaf aan dat ik niet overgehaald wilde worden tot het doen van een aankoop en hij liet me mijn vragen stellen, vergelijkingen maken en eigenlijk gewoon mijn gang gaan. Dus uiteindelijk verliet ik de zaak met de televisie waar ik voor gekomen was. En natuurlijk ook met de duurste HDMI-kabel uit het assortiment ook al had ik daar op dat moment zelf nog enkele twijfel over. Maar, eerlijk is eerlijk, alles in goed overleg. Op dit moment ben ik thuis en geniet ik met volle teugen van mijn nieuwe LG UP78006LB met de HDMI-kabel die echt wel hét verschil maakt en heb ik nu al zin om morgen die fles whisky te gaan halen. Volgende week zal ik eens langslopen bij die Grote Beer, om te zeggen dat ik hem een positieve vermelding in mij review gaf.

Rene 27-10-2022

Mooi model televisie uitgezocht voor een scherpe prijs. Nadat is betaald heb krijg ik vriendelijke mail of ik nieuwe model wil, tegen kleine bijbetaling. Vriendelijk aangegeven geen interesse te hebben en gewoon mijn gekochte model wil. Helaas bleef de klantenservice nog twee keer vragen of ik echt geen nieuwer model wil. Werd vervelend push gedrag. Uiteindelijk nieuwere modelleerde zonder extra betalen. Het irriteerde mij op het laatst behoorlijk. Ik wilde nog meer apparatuur kopen, maar heb dit nu elders gekocht zonder gezeur. Jammer helloTV. Een keer nee zou voldoende moeten zijn.
Officiële reactie van HelloTV 28-10-2022

Beste Rene,

Wat vervelend om te vernemen dat je deze ervaring hebt gehad, dat is niet de service die je van ons mag verwachten. Onze excuses daarvoor. We willen onszelf graag natuurlijk blijven verbeteren en zouden dan ook graag van je horen wat er precies is gebeurd. Zou je daarvoor een mail willen sturen naar contact@hellotv.nl o.v.v. je ordernummer?

Jelske - HelloTV

Richard 27-10-2022

Goed, vakkundig en snel geholpen! Ondanks dat we precies wisten wat we wilden werd er goed doorgevraagd, heel plezierig omdat je zeker wilt weten dat je de juiste keuze gemaakt hebt.

Johnny 27-10-2022

Mooie winkel! Er hangen veel modellen om met elkaar te vergelijken. Na eigen research op internet toch nog even bij het filiaal langs in Naarden. Hier ben ik uitstekend geholpen door de verkoper. Gelukkig had hij alle geduld en tijd voor mij. En door de goede uitleg en informatie heb ik een mooie deal kunnen sluiten en de tv gekocht. Meteen achterin de auto meegenomen en dezelfde middag hing hij al aan de muur!

Laurentius 27-10-2022

Ik ben enorm te spreken over de customer journey die ik bij HelloTV heb mogen ervaren. Het begon enkele weken terug via de chat, waar ik zeer deskundig en vriendelijk werd geholpen. Wat dat betreft was ik geen makkelijke klant, want na 2 dagen kreeg ik toch twijfels en ben ik voor een slag kleiner gegaan. Gelukkig was dit geen enkel probleem en kon ik ook voor dit model een mooie deal sluiten. Vandaag, 27 oktober 2022, is de TV vakkundig geleverd, opgehangen en geinstalleerd. Ook hierbij werd alle tijd genomen om de TV te testen en te synchroniseren met mijn decorder. Kortom; een top ervaring die ik iedereen kan aanbevelen!

Plasschaert 27-10-2022

Na een hele leuke winkel ervaring, hebben we onze bestelde televisie ontvangen, helaas de verkeerde.
Bij aankoop een verzekering afgesloten mbt (pixel) service, bij onze melding ontvingen we de vraag of we zelf de televisie niet konden gaan omruilen in het filiaal van aankoop… na en kort tel. Gesprek bleek deze daar niet op voorraad te zijn … of we niet naar een ander filiaal konden rijden ( 45min enkele reis.., wat is er met de ‘betaalde service gebeurd?? )
Volgende week is de televisie wel beschikbaar in ‘ons’ filiaal… mogen we h’m dan zelf gaan omruilen, behoorlijk teleurstellend !!
Aan de geschepte verwachting word niet voldaan.

Kai 27-10-2022

Snel en vakkundig geholpen. Daarnaast snel geleverd. Mooie tv voor een goede prijs.

Boudewijn Budding 27-10-2022

Via Hello Tv heb ik een Samsung Neo Qled TV 55" QN93B en een Surround systeem HW 930B aangeschaft. Ik heb de communicatie me tHalloTV als prettig ervaren om met inruil en korting van Hello TV en Cash Back van Samsung toch een leuke deal kunnen sluiten. Daarover niets dan lof.
Helaas heeft de soundbar het na enige tijd begeven waardoor deze ter reparatie via Hello TV naar Samsung/Servilux is gezonden.
Ook in de winkel van Hello TV te Amsterdam ben ik goed en snel geholpen.

Ruud 27-10-2022

Samsung neo gled75 inch was niet naar wens. Van omruilgarantie gebruik gemaakt en vandaag Samsung omgeruild voor lg 77 inch oled. Prima geregeld en fijne service.

Ellen 27-10-2022

Bij de vestiging in Duiven zijn wij zeer professioneel en vriendelijk geholpen door de verkoper. Hij luistert goed naar de wensen van de klant. Hij liet ook goed de verschillen zien tussen de TV modellen. Bij de sound bars heeft hij ook een goed advies gegeven n.a.v onze wensen. Dus wij zijn zeer tevreden over deze vestiging.

Christ 27-10-2022

Vandaag naar Hello TV in Den Bosch geweest. Medewerker Collin heeft ons deskundig geadviseerd bij de aankoop van een TV en soundbar. En een prima prijs!!

Ronald 27-10-2022

Via de website een offerte aangevraagd en daarna naar de winkel in Den Bosch om de tv te bestellen. SUPER geholpen door Collin. Hele fijne winkel. Aanrader!!!

Ivo 27-10-2022

Goede korting gekregen op onze TV, erg fijn. Daarnaast ook snelle reacties van HelloTV in het mailverkeer. Prettige ervaring dus!

Judika 27-10-2022

Hello TV, doen wat ze beloven. Snelle levering. Geen dag wachten op de monteur, met één telefoontje weet je wanneer de monteur bij je arriveert. Monteur installeert je tv naar jouw wensen met jouw apps. Advies in de winkel is uitstekend. Niet opdringend.
Wij hebben de verzekering afgesloten en na een week vonden we de tv toch te klein en konden deze probleemloos omruilen voor een groter formaat. Sluit de verzekering af is mijn advies; het geeft je een veilig gevoel. De prijzen zijn zeer scherp, heb ze nergens goedkoper gezien. Blij met 2 nieuwe tv's, kunnen we weer jaren probleemloos kijken.

BA 27-10-2022

Bij het informeren naar een kortingsdeal voor een bepaald model, bood de medewerker een nog betere deal aan voor een nieuwer model uit 2022. Dat vindt ik nog eens meedenken en goede service. Ze gaan voor de beste deal voor de klant! Ook werd goed advies gegeven over extra garantie en te gebruiken kabels. En ook over deze zaken kon een goede deal worden gemaakt.