HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marco 27-12-2020

Thijs en Quint van de chat hebben precies door wat wil. Goed geregeld en zeer betrouwbaar!

P.stein 26-12-2020

Een mooie winkel met een vriendelijke, gemotiveerde en informatieve bediening. Deze winkel kan ik iedereen aanraden.

Richard 26-12-2020

Wat we goed vonden is dat hij eerst vroeg waar wij tv voor gebruiken en hoevaak. Uiteindelijk een heel goed advies gekregen . Was heel leuk gesprek, vriendelijke verkoper is JM uit Breda . Zou hem als adviseur/verkoper bij andere zeker aanraden.
Officiële reactie van HelloTV 30-12-2020

Beste Richard,

Bedankt voor het schrijven van uw review en wat leuk om te horen dat u het gesprek met onze collega uit Breda zo positief heeft ervaren. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe TV en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

N.K. 26-12-2020

Enorm goed geholpen en veel uitleg gekregen over de diverse mogelijkheden en kwaliteit van de tv's. Daarbij werd ons ook nog de tijd gegeven onderling af te stemmen en na te denken. Top winkel met veel kennis.

Maurice 26-12-2020

Platte tv benaderd voor een tv die elders niet meer te krijgen was en ook elders werd afgeprijsd. Na overleg met dhr Burak werd er een mooie prijs neergelegd en de deal rondgemaakt. Nu afwachten tot levering maar tot zover super te woord gestaan en ook echt gekeken naar de mogelijkheden zoals prijs en levering. Super tevreden over hoe platte tv met klanten omgaan. Een dikke 10 in vergelijk met andere grote elektronica handels!!

Henk Zegeling 26-12-2020

Gekozen door de eerlijke objectieve manier van voorlichting. Daarbij wil ik ook opmerken de prettige en zeer vriendelijke en duidelijke uitleg van degene met wie ij chatcontact heb gehad.(B***k). Hartelijk dank B*** voor je geweldige service. Kom zeker terug👍😀

Ontevreden klant uit Roermond 26-12-2020

Denon DHT s316 aangekocht.
Blijkt een geretourneerd product / showroommodel te zijn.
Originele handleidingen, batterijen en diverse verpakkingen snoeren zitten er niet bij en allemaal los in doos. Ook de mal voor de ophangbeugels ontbreekt.
J*** draait er maar wat omheen!
Mag het terug sturen, en dan bijbetalen voor een ander!
In plaats van dat ze korting voor het ongemak geven.
Nou ik kijk wel uit, krijg je dan nog problemen vanwege een of ander smoesje en kan je dan achter je geld aan gaan.
PlatteTV amateuristische winkel.

Pauli 26-12-2020

Naar alle tevredenheid een LG OLED tv aangeschaft. Binnen 24 uur bezorgd. Goede en snelle service. Er wordt snel gereageerd op e-mails. Zelfs buiten ‘kantooruren’. Voor onze oude tv kregen we, ondanks een defect, toch nog een inruilkorting aangeboden. Omdat men, wegens drukte, de oude tv niet op kon halen, mochten we deze houden met behoud van de inruilkorting. Goede service, ontzettend klantvriendelijk en snel. Een aanrader!

H. Braspenning 26-12-2020

Tja, vanmorgen 2e Kerstdag! Even tv aanzetten. maar het blijft DONKER. Nog eens geprobeerd, donker. wat te doen op zo'n dag. Via internet kon ik chatten met X van de klantenservice Van Platte tv in Nijmegen. hij heeft me uitvoerig advies gegeven en me begeleid tot ik voor mij de juiste tv had gevonden. Nadat ik een paar weken geleden gedupeerd raakte door spoofing en alles kwijt ben, is hij er in geslaagd door het goede advies, mij weer wat vertrouwen te geven als er iets via chat of telefoon geregeld moet worden!!!

Paul Leuverinj 26-12-2020

Wij waren op zoek naar een soundbar met boxen. Na veel onderzoek kwamen we uit op het merk Sonos. Platte TV bleek de voordeligste aanbieder. Ook konden we onze huidige homecinemaset inruilen, voor een aantrekkelijk bedrag. We hebben de spullen opgehaald in de winkel in Doetinchem en zijn daar prettig en accuraat geholpen. We zullen platte TV zeker aanraden aan anderen.

WK 25-12-2020

Deze shop gekozen door de persoonlijke aanbieding op de Philips 55OLED935. Uitstekend advies gehad van NH uit Eindhoven. Die op zijn eerste kerstdag aan het werk is om de klant zo goed mogelijk te adviseren en te begeleiden in het aankoop proces. Vorige TV van 6 jaar oud opeens kapot . Na overleg met NH een spanningsbeveiliger voor een schappelijke prijs gekocht. Ook overtuigd van 3 jaar all inn garantie op de pixels. Kortom een zeer tevreden klant.

Michael de Vries 25-12-2020

Hele fijne website en zeer gebruiksvriendelijk navigeren. Super goed geholpen door Shivan van vestiging Eindhoven. Zeer deskundig advies. Supersnelle levering ook. 's-Avonds besteld, volgende dag meteen in huis. Zeer blij met keuze van toestel. Beloofde eigenschappen boven verwachting. Meer dan tevreden met aanschaf!

Jerry 25-12-2020

TV gekocht via de chat bij Marco. Goed advies. Laat je zelf de keuze maken zonder op te dringen.
Fijn contact

Dennis V 25-12-2020

Installateur XX heeft mijn televisie zeer vakkundig opgehangen en alles aangesloten. Hij nam alle tijd om e.e.a. uit te leggen en advies te geven. Kortom zeer tevreden

Joey van Bronkhorst 24-12-2020

Prima kerel met een duidelijk advies. De vragen die ik had werden beantwoord. Hierdoor kreeg ik het gevoel dat de keuze die ik had gemaakt de juiste was.

A 24-12-2020

Na bestelling binnen 15 minuten gebeld door medewerkster S of er nog vragen zijn naar aanleiding van de bestelling. Goede service. Aanrader.

Corné 24-12-2020

WAT EEN SERVICE!!!
Heb een lg oled 65gx6la gekocht via de site kreeg een prachtige aanbieding van ze. Helaas was deze kapot wat natuurlijk kan gebeuren. Had het gelijk gemeld en werd super geholpen. Naar enig overleg konden ze hem omwisselen zelf in deze drukke tijden(corona). Ik ben ze hier zeer dankbaar voor en mijn volgende aankoop zal ook zeker weer hier zijn

Gérard Rutten 24-12-2020

Wij zijn op een bijzonder prettige manier geholpen.
Klantvriendelijk en en zeer klantgericht. Het contact verliep daardoor prettig en schepte veel vertrouwen. op deze "pijlers" hebben wij besloten de door ons gewenste t.v. bij u te kopen en niet bij een ander bedrijf waar wij eerder op de dag waren geweest.

Chapeau.......zo behoor je met klanten om te gaan!!!

Splithof 24-12-2020

Erg klantvriendelijke medewerkers, die weten waar ze over praten. Top service en ze denken met je mee. Ze doen wat ze beloven. Wij raden PlatteTV.nl zeker aan.

Iris N. 24-12-2020

Ik heb gebeld voor advies over Samsung The Frame. Kreeg Jordi uit Breda aan de telefoon. Hij heeft alles goed uitgelegd en ik kreeg antwoord op alle vragen die ik had.
Vanwege de feestdagen een leuke korting gekregen! Daar ben ik heel blij mee en natuurlijk met mijn nieuwe tv!

Theo 24-12-2020

Op een uitermate klantgerichte wijze geholpen door de medewerker van het filiaal in Breda. Professioneel geadviseerd om zo tot een juiste keuze te kunnen maken voor een nieuwe QLED TV. Keurig bezorgd en geïnstalleerd. HELEMAAL TOP!

Wim 24-12-2020

Zeer slecht behandeld heb een bestelling geplaatst waarbij ik nadrukkelijk heb gevraagd of deze op voorraad is.
Dit werd bevestigd als ik gelijk tot betalen over zou gaan zouden ze het gelijk verzenden.
Na dagen gewacht te hebben zelf contact opgenomen en krijg als antwoord niet op voorraad gaat nog weken duren.
Mjn vraag is waarom wordt dan in godsnaam die bestelling opgenomen en wordt ik niet geïnformeerd.
Ben al jaren vaste klant en heb voor duizenden euro's bij jullie gekocht maar dit had ik niet verwacht daarom van mij een 1.
Jullie hadden op zijn minst contact met mij op kunnen nemen nu zit ik met kerst met lege handen bedankt hiervoor.

Eric 24-12-2020

Youri van de vestiging in Nijmegen heeft me prima geholpen met het beantwoorden van mijn vragen over een nieuwe TV. Hij is een echte TV specialist!

Harry 24-12-2020

Vandaag een mooie deal gemaakt met Justin (plattetv).
De Marantz sr6015 samen met de Klipsch R-34-C gekocht, heb een receiver en center ingeruild en kreeg een mooie deal aangeboden.

Zeer tevreden over plattetv

Rene 24-12-2020

De LG Nano werd keurig geleverd uitgepakt en geïnstalleerd, je zag dat Maick zijn vak verstaat.Keurig allemaal.