HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5110 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Mauz 13-09-2021

Ik ben vandaag echt top geholpen in het filiaal in Zoeterwoude. Via de site heb ik een mooie deal kunnen maken voor een LG oled tv. Nogmaals bedankt voor de fijne koopervaring. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Nathan 13-09-2021

Goede duidelijke site. Uitstekende informatie gekregen in de winkel en goede afhandeling van de aankoop. Prettige verkopers.

Ursule van Lennep 13-09-2021

Top! Alles liep vlekkeloos, heel vakkundig en vriendelijk. De monteur kwam op tijd en heeft alles heel professioneel gemonteerd. Alles hangt er super bij.

Jos 13-09-2021

Het is niet de eerste TV die ik hier in Breda gekocht heb, en nog steeds sta ik telkens weer verbaast van de service en de begeleiding die je er krijgt bij je aankoop, ook de verzorging na de aankoop tot het meedenken van wat er misschien nog meer nodig is om perfect beeld te krijgen, zelfs tot het in de auto plaatsen van de aangekochte TV, als dat geen service meer is weet ik niet wat dan nog wel! Top winkel met top personeel!

Hans 13-09-2021

Prijs en onderhandelingsruimte is prima. Kennis van zaken niet bij allemaal. Verwarrende kop in mail met "aanpassing orderstatus" dat is schrikken. Blijkt om review
te gaan.

Eisso 13-09-2021

Goed geholpen.
Gekozen product was, zoals op de website aangegeven, nog niet op voorraad.
Keurig een mail ontvangen toen er weer voorraad was.
Door ziekte van een medewerker kon de installatie thuis op zaterdag niet doorgaan maar ik ben daarover gebeld en als alternatief hebben ze geregeld dat de installatie op zondag kon gebeuren.
Deskundige installatie door vriendelijke en meedenkende medewerker.
Ben zeer tevreden!

roeland 13-09-2021

ik werd uitstekend geholpen door Devon, vriendelijk en heldere uitleg voor de aanschaf van een home cinema set.

Martijn 13-09-2021

Ben erg blij dat ik mijn TV bij Platte TV heb gekocht. Gewoon service waar het woord service voor bedoeld is. Dk en S hebben de TV precies geplaatst waar ik hem wilde hebben. Was niet de makkelijkste plek, ze dachten mee met de juiste hoogte en ik heb ze meteen ook mijn soundbar erbij laten ophangen. Alles netjes weggewerkt, de enige partij die roet in het eten was Ziggo, achteraf bleek de CI module niet geregistreerd en moet er een nieuwe komen, met als gevolg dat ik de Tv weer van de muur moet halen. Dk en S zijn leuke jongens, die met veel plezier dit doen, echte vakspecialisten met veel kennis van zaken. Ik zou zo weer een TV bij platte tv kopen en deze door hen laten installeren. Gewoonweg ZEER GOED!!

Wieko 13-09-2021

Deskundig en vriendelijk. Blij met onze nieuwe tv. Voldoet aan inze verwachtingen.

Ertugrul 13-09-2021

Superleuke ervaring. Heel goed geholpen door Marco. Heel veel informatie gekregen. Eerlijke medewerkers. Plattetv te Groningen zeker een aanrader!

Roy 13-09-2021

Ik had eerst digitaal contact gehad met een collega omdat ik nog wat zoekende was over een tv. Hier gaf ik al aan dat ik het samsung model 55qn93a erg interessant vond. Na mijn vragen wou ik hem graag in het echt beoordelen. Op de zondag kon ik eerst rustig de winkel inlopen en even al de modellen zien staan. Toen werd ik erg vriendelijk geholpen bij al mijn vragen. Het gesprek werd op een fijne manier gevoerd waaruit bleek dat er ook echt kennis van tv in bezit is. Ook over de afspraken die tussen alle tv giganten gemaakt zijn over garantie. Hierdoor kocht ik heel fijn de tv aan. De tv zelf krijg ik nog thuisbezorgd. Maar hier heb ik vertrouwen in met alles wat ik in de winkelczag met wat hij kan.

Arnold 12-09-2021

Wat een goed advies! We zijn heel blij met onze aankoop; de installatie was super makkelijk na de heldere uitleg

bakker 12-09-2021

wouw wat een leuke zaak is dit,we werden ook zo leuk en goed geholpen door Anne.
Je krijgt ook aller tijd om te kijken en alles werdt ook duidelijk uit gelegd.
we hebben er een mooie samsung tv gekocht en een soundbar.
De soundbar was niet op voorraad maar werdt gratis na geleverd.
Ook heeft Anne ons geholpen om de tv in de auto te doen.
Dus met andere woorden een top zaak.

Cuypersje 12-09-2021

Michael op krukken filiaal Nijmegen.

We zijn heel fijn en goed geholpen door Michael.
Hij liep op krukken en had best veel pijn.
We hebben daar niets van gemerkt.
Heeft op allerlei plekken in de winkel meegelopen.
Hij is vriendelijk heeft veel kennis over tv’s vooral als het om details ging.
We hebben samen met Michael een goede keus gemaakt.
Een mooie deal gesloten.

Steven 12-09-2021

Als eerste een Samsung Neo QLED 55” TV uitgezocht en hier een goede deal op gekregen. Op tijd geleverd, eenmaal geïnstalleerd bleek dat de lampen in mijn kamer een regenboogeffect opleverden in de anti-reflectie coating. Erg hinderlijk en dit verknalde het TV kijken.

Contact opgenomen met Platte TV Utrecht en de service die ik daarna kreeg levert ze wat mij betreft een 10 op. Direct geholpen met advies en het was geen enkel probleem om de TV om te ruilen, ze gingen ook soepel om met korting op de nieuwe TV plus een goede deal op een muurbeugel.

Nu een fantastische LG OLED 55” aan de muur en erg tevreden.

Beez 12-09-2021

Goede jongen, goede kennis van de verschillende producten, goed gesprek en prettig persoon.

F willems 12-09-2021

Snel en goed geholpen en erg duidelijk over de inhoud en het toestel was aan weezig super

Anneke 12-09-2021

Door een geweldige ervaring van een aantal jaren terug hier weer heen gegaan. Van binnenkomst tot er weer uit gaan geweldig geholpen door topmensen. Gastvriendelijk, menselijk, geweldig gewoon

Ans Frederiks 12-09-2021

Ik ben via Google bij Platte tv terecht gekomen, het is bij mij in de buurt en makkelijk bereikbaar, wat me ook aansprak was dat je de oude tv kon inleveren.
We werden vriendelijk ontvangen door verkoper in Nijmegen, ik kreeg goed advies ,en ook prettig was dat hij gevoel voor humor combineerde met zijn ervaring en kennis in de tv verkoop wereld.
Kortom ik heb een tv gekocht, en de bezorging is wat later, maar ik ben een tevreden vrouw met pensioen voor de deur.

Ben van der Vegt 12-09-2021

Prima uitleg goede kennis en fijne benadering erg tevreden. Raad deze zaak zeker aan bij kennissen.

J. Botbijl 12-09-2021

Vandaag een nieuwe tv en muziek installatie gekocht.Heel fijn geholpen door verkoper die vanuit Zoeterwoude in Rotterdam was komen helpen. Eerlijke verkoper die goed begreep wat wij wilden.
Zeker een fijne winkel om t komen.

Angelique Lejic 12-09-2021

Wij waren al bij een aantal andere winkels gaan kijken voor een nieuwe tv maar telkens waren we aan het twijfelen over de informatie die we kregen t.o.v. de info die we op het internet hadden gelezen.. Vandaag heeft verkoper van de vestiging Nijmegen hier verandering in gebracht.. hij heeft ons heel goed geholpen door eerlijk zijn kennis met ons te delen. Alle vragen die we stelden werden eerlijk beantwoord of dit nou voordelig of nadelig was voor het product waar we een vraag over stelde.

Het was erg leuk om op deze manier, met wat humor tussendoor onze nieuwe aanwinst te kopen! verkoper is vriendelijk en vakkundig.

Mensen ga voor Plattetv als je zeker wil zijn van goede service, klantvriendelijkheid en vooral eerlijkheid!

Frank 12-09-2021

Nette winkel. Alle ruimte om tv's te vergelijken. Nemen de tijd voor advies. Het is best een investering, maar de prijs was marktconform. Goed geholpen.

Luuk 12-09-2021

Mooie winkel, vriendelijk personeel. Werd goed geholpen en kreeg hulp bij inladen en de verkoper nam de tijd voor me. Zeker aanrader filiaal Breda!

Postkoets 12-09-2021

Ik ben in Naarden door verkoper keurig geholpen. Hij nam alle tijd en legde alles goed uit.