HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Martijn B 24-10-2021

Goed geinformeerd in de winkel! Ik kreeg een hele mooie inruilprijs voor mijn oude tv, toen was de keuze snel gemaakt! De tv werd na 2 dagen al omgeruild op zondag!! Joris was erg behulpzaam. Top service. De telefonische bereikbaarheid kan wel beter!

De bende van ellende 24-10-2021

Wij zijn enorm blij met de Sony XH92. Bedankt voor het enorm lachen, de koffie en het folieplastic. We waren helemaal in onze nopjes. Ps: de tv is veilig geland.

Erwin 24-10-2021

Wel eerder gehoord van Platte TV en omdat we toch eens een nieuwe TV wilde aanschaffen ter oriëntatie naar binnen gelopen. Ter plekke door de medewerker van Platte TV (Quint ) heel goed geholpen. Duidelijke uitleg over de voor en nadelen van verschillende systemen en tevens goed advies gekregen over de aan te schaffen soundbar. Daarnaast kregen we een goede deal die ons uiteindelijk over de streep getrokken heeft.

J.leijtens 24-10-2021

De verkoper heeft mij uitmentit uitleg gegeven en naar tevredenheid geholpen met mijn aankoop
Hij heeft goede kennis en omgang met de klant daarvoor dank

Jack 24-10-2021

We zijn bij de keuze van de TV in de winkel uitstekend geholpen door de zeer deskundige verkoper. Hij gaf goede informatie over de techniek, de verschillen en voor en nadelen van de verschillende merken televisies en nam uitgebreid de tijd voor ons.

Arno de Hoogh 24-10-2021

Op advies van een vriend gekozen voor PlatteTV Breda vanwege zijn goede ervaringen.
Niets teveel gezegd, duidelijk uitleggende meedenkende verkoper. ().
Luisterend wat we wilde en welk budget we in gedachten hadden en daarin meedenkend en adviserend. Kortom zeer geslaagd.

Matthijs Roskam 24-10-2021

Verkoper nam uitgebreid de tijd voor ons en hielp ons met alle vragen die we hadden. Liet de verschillen zien tussen Oled, Qled en de nieuwe Qled van Samsung met kleinere chips. Uiteindelijk is de keuze gevallen op een Philips 806-series tv met schitterend beeld. Enige tip is dat de standaard verkoop training er wel dik op ligt, ook met upselling van extra diensten/materialen, probeer dit een beetje leuk in te pakken (Ik snap dat het van bovenuit de organisatie opgelegd wordt) Maar al met al geen klagen en ik raad de winkel zeker aan.

Freek 24-10-2021

Zeer goed geholpen. Wist voor welke TV ik kwam maar uiteindelijk toch met een andere de deur uit gelopen. TV was nieuwer, beter én goedkoper. Geholpen door verkoper in Zoeterwoude!

Raimond V 24-10-2021

Uitstekend geholpen door betreffende verkoper waarbij mooie voorbeelden gegeven werde en ondanks een iets hogere uitgave is de tv buitengewoon goed.

H Woltjer 24-10-2021

Goed advies gekregen van verkoper in Groningen. Goed mee gedacht met oplossing van plaatsing vd tv op een Bose soundplate.

Henny Bommezijn 24-10-2021

Vriendelijk personeel,heel behulpzaam. Service was heel goed en Robin was heel aardig en totaal geen bla bla verhaal,maar heel vakkundig en vriendelijk

Cees Carlo 24-10-2021

Met hoge verwachtingen gingen wij naar de nieuwe winkel van Platte TV in den Bosch en zijn daar geholpen door verkoper. Bij ons eerste bezoek werden wij verrast door de grote deskundigheid en klantvriendelijkheid. Een heel groot verschil met veel bedrijven in deze branche. Dat was dan ook de reden voor een tweede bezoek met als resultaat de aankoop van een mooie Oled tv van Sony. Daarbij bleek ook dat, wanneer beide partijen een eerlijke deal willen, over de prijs goed is te praten. (Zoals ook op de website staat vermeld). Met vol vertrouwen zien wij de levering op korte termijn tegemoet. Kortom: de hoge verwachtingen zijn meer dan waargemaakt!

N 24-10-2021

Een winkel met bovenal scherpe prijzen, maar daarnaast ook een super klantenservice. De contactmogelijkheden zijn goed ingeregeld. Daarnaast zijn ze bereid om mee te denken naar oplossingen. Ik wilde zelf niet wachten op de levertijd van de koeriersdienst (was wegens inruil van mijn oude tv langer). Heb mijn tv uiteindelijk in de winkel afgegeven, waardoor de nieuwe tv de volgende dag middels reguliere levering bij mij thuis stond. Alles goed gecommuniceerd en een top service!

Ron 24-10-2021

Niet bewust gekozen maar kwam hier terecht. Gelukkig maar. Ze hebben mij geholpen met een keuze en mij een goede aanbieding gedaan.
Bezorging was prima en op tijd.
Goede keuze geweest.

Damian 24-10-2021

Goeie & snelle communicatie, zeer goed geholpen ook in de winkel. De volgende tv word hier zeker aangeschaft!

Kurt 24-10-2021

Online erop gekomen doordat zij de oude Tv overnemen .
Wist niet dat het bestond om te onderhandellen en zeer mooie prijzen gekregen voor mijn Tv en voor de nieuwe TV . Alsook een goede verzekering afgesloten met een scherpe prijs . Lang onderhandeld door de drukte op het moment . Maar heel goed geholpen door Burak vriendelijke meneer die alles in het werk stelt om de beste en goedkoopste oplossing te vinden en neemt er zijn tijd voor dat je niet direct moet beslissen . Zonder pushen om te kopen of iets extra bij te nemen TOP kerel die Burak
Nu wachten tot die geleverd is
Gisteren geleverd netjes in de tijdbalk,1u voordien laten weten hoe laat ze zouden aankomen. Heel vriendelijke behulpzame mensen met kennis van zaken. Die met alles helpen indien het past in hun tijdschema . Na de top aankoop nu ook een top levering dit raad ik iedereen aan om voor platte tv te kiezen !

Atilla S. 24-10-2021

Medewerker zeer hulpzaam geweest om aan mijn wensen te voldoen, ondanks mijn budget een prachtige tv kunnen aanschaffen

Nicolas V. 24-10-2021

Vlotte en vriendelijke service.
Heel correct en snelle opvolging.
Ook mooie korting ontvangen.
Een echte aanrader!

Don 24-10-2021

Na het bezoeken van de website heb ik besloten naar de winkel in Zoeterwoude te gaan kijken.
Het personeel is niet opdringerig en laat je eerst rustig kijken.
Na verloop van tijd kwam Meghmed vragen of hij iets kon betekenen.
Na een goede uitleg van de verschillen en het verzoek van mij om op twee verschillende tv's het zelfde beeld te laten zien om te beoordelen of er werkelijk een verschil zit in beeldkwaliteit zit en na onderhandeling over de prijs hebben we een prachtige tv aan verschaft.
We zijn naar volle tevredenheid geholpen.

Faber 24-10-2021

Goed en vakkundige uitleg over de verschillende toestellen. Er werd goed geluisterd naar onze wensen.

Dennis 24-10-2021

Mooie winkel en veel op voorraad. 1 minpuntje is dat we behoorlijk op verkoper moesten wachten, zelfs zo lang dat we bijna weer de winkel wilden verlaten. Eenmaal hulp prima advies, en deal snel gesloten.

Farooq 23-10-2021

Goed geholpen door Masie Amin. Prima uitgelegd van de voor en nadelen. Zeer scherpe prijs gehad.

Fam. van Kempen 23-10-2021

Wij zijn vandaag naar platte tv Nijmegen geweest.
Wij zijn zeer goed geholpen door Michiel, hij gaf hele goede uitleg en goed advies.
Een hele vriendelijke man die ook tijd voor je neemt,
hij vraagt hoe wij tv kijken, veel/weinig etc, en wat wij wilden.
Hij heeft ons een tv geadviseerd, waar wij nu met heel veel plezier naar kijken.
Michiel bedankt voor je hele goede service,
Wij zijn nu heel blij met de Sony Oled, heel mooi beeld TOP !!!!

Michiel nogmaals bedankt voor de tijd die je voor ons hebt genomen, TOP !!!

Paul van Kempen

Janssen 23-10-2021

Wij zijn heel vriendelijk geholpen.
De verkoper wist veel te vertellen over de verschillende tv types.
En hebben een leuke korting gekregen op onze aankoop van 2 tv's. Top!

Rick 23-10-2021

Wat een super goede service! Na zelf al wat speurwerk gedaan te hebben ben ik naar de winkel gegaan in Zoeterwoude om de knoop door te hakken. Door de super goede begeleiding van de medewerker was het een fluitje van een cent! Nogmaals dank voor de mooie tv!!!