HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Eddy 29-05-2023

Was in eerste instantie gaan kijken bij de makro voor een philips omdat ik nu ook een philps had.
Al snel werd mijn aandacht getrokken naar de lg die veel scherpwr was.
Maar helaas makro had dit model niet meer.
Daar maar online zoeken … en daar kwam Hellotv het interesantste uit omdat je kan onderhandelen.
Na een goede deal heb ik de tv opgehaald in Rotterdam
Vriendelijk man die echt zijn best deed mij met een goed gevoel naar te laten gaan.

Voorheen ging ik altijd naar de concurren maar na een nare ervaring koop ik nooit meer wat daar.
Hellotv is precies het tegenovergestelde goedkoper en meer kennis van zaken.

Karel Bontrop 29-05-2023

Prima geholpen via internet en heel goed geholpen en uitleg en demo over de aangeschafte Soundbar

Jeroen 29-05-2023

Ik ben goed en snel geholpen in de winkel in Naarden en tegen een scherpe prijs bovendien. Eerder ook al een positieve ervaring gehad met de webshop.

D Britsemmer 29-05-2023

Ik ben dik tevreden ovet het personeel van Hellotv in Zoeterwoude hoge Rijndijk
Ze geven goede korting en goed advies.ze helpen de spullen die je heb gekocht in je auto laden.
Een dikke 10.

Met vriendelijke groet

Richard 29-05-2023

Mooie winkel met veel keus
Aardig personeel en een goed advies
Alles netjes afgehandeld en de aanbevolen tv was een goede keuze
Enigste wat ze er niet erbij hadden verteld dat deze tv uit 2022 een paarse gloed heeft als hij uut staat ( volgens de geleerde door bepaald licht i val) maar voor de rest mooi beeld en een goede keuze

Aslan 29-05-2023

Vriendelijke en enthousiaste benadering. Absoluut meedenkend en behulpzaam. Terecht mijn favoriete winkel.

Martin. Molenaar 29-05-2023

Heel prettig geholpen , vakkundig en op een plezierige manier
Ik zou voor een andere aanschaf zo weer gaan

Bastiaan 29-05-2023

2 tv’s en een soundbar gekocht bij HelloTV Rotterdam bij Masie. Luisterde goed naar wat we wilde en voor welk budget en ging net zo lang door tot er een passend aanbod voor ons lag. We kregen echt het gevoel dat hij voor ons wat moois wilde neerzetten.

Weeda 29-05-2023

Na eerst een defecte tv aan geschaft te hebben is deze snel omgeruild voor een ander model.
We zijn er heel blij mee!
De medewerkers denken mee en hebben me goed geadviseerd.
Enige minpunt is dat ze telefonisch slecht bereikbaar zijn.

m 29-05-2023

zeer behulpzaam en de juiste kennis in huis zodat de aankoop goed voelt en je thuis lekker kunt genieten van je product

Wilfred scheffer 29-05-2023

Word netjes geholpen en weten waar ze over praten top winkel en zeer klant vriendelijke

Chantal 28-05-2023

Vandaag kwam een medewerker bij onze dochter aan om de prachtige Sony smarttelevisie en Blu-ray speler brengen en vervolgens neerzetten, installeren en werkend maken. Ook heeft hij als service voor haar de spelcomputer Wii aangesloten zodat onze dochter weer erg fijn haar spellen kan afspelen op dat prachtige scherm. Wat een kijkgenot en schitterend geluid komt er uit dat apparaat. Allemaal top, We kunnen alleen zeggen dat we zeer tevreden zijn!

Ruud 28-05-2023

Vriendelijk en correct geholpen. Tot nu toe (twee keer iets aangeschaft) een prettige winkel.

Johan 28-05-2023

Zeer goed geholpen door John in Breda bij onze keuze van de Philips tv. Goed advies en alle tijd voor ons. Geen verkoop praatje maar antwoorden op al onze vragen.

A 28-05-2023

I can highly recommend going to the store rather than buying TV online. There are so many details, that you won't think about e.g. cables, cleaning etc. The employees give you personal attention and are very knowledgeable about what they sell.

Steven 28-05-2023

Goede service, ze lopen niet gelijk op je af, maar laten je eerst rustig kijken. Ze zijn eerlijk over je aanschaf, en laten je niet met de duurste tv naar huis gaan. Maar echt met een tv die bij je past.

S. Hulshoff 28-05-2023

Vandaag in Breda geweest voor het beluisteren van soundbar. Zelf al onderzoek gedaan maar nu dan luisteren. Zelden zo'n ontspannen winkelbezoek gehad. verkoper heeft mij alle tijd en ruimte gegeven om een keuze te kunnen maken. Heerlijk bakje koffie en nog meesjouwen naar de auto. Kan niets anders zeggen dan top ervaring. Thanks verkoper en vestiging Breda. Ik kom snel terug.

René 28-05-2023

Mooie Samsung gekocht , Neo Qled op advies van Bjurn. We zijn erg geholpen door verkoper en goed geadviseerd. We hadden een ander model op het oog .. mooie winkel en vriendelijk personeel, ook de hoost was erg vriendelijk . Nu genieten van onze mooie aankoop , wat een beeld ! Prachtig

Adri 28-05-2023

Super vriendelijk geholpen, producten zoals de tv’s staan ook prima opgesteld, overzichtelijk, gewoon fijn! Sonos sub aangekocht, super prijs!

Martin van Asselt 28-05-2023

Keurige winkel in Duiven met enorm veel keuze. Wij werden geadviseerd door Marc, een deskundige verkoper. Eigenlijk wilde we voor The Frame 75 inch 2022 gaan. Na goede adviezen en een prima financieel voorstel, toch het allerlaatste model (2023) gekozen. Er wordt goed meegedacht onder het genot van een kop koffie.

Rotterdam 28-05-2023

Goede service en mensen met verstand van zaken, ze zijn service gericht en denken mee.

Sander Hessel 28-05-2023

We zijn goed en vriendelijk geholpen, ik kwam voor een bepaald model van LG maar ging met het beste en nieuwste model naar huis. Dit omdat er een super mooie korting gegeven werd waardoor het een deal was die we niet konden laten schieten! Kort om ik zou mijn volgende tv weer daar halen!

Rob Bourgonje 28-05-2023

Ik vond de shop in Rotterdam heel mooi van opzet en de de meeste modellen van LG waar ik voor kwam waren spelend opgesteld, ben door verkoper Jordy precies voorgelicht over de keuzes en wat de voordelen zijn van de verschillende types en wat de kortingen en mogelijkheden van inruilen bij de verschillende modellen zijn, heb uiteindelijk gekozen voor LG C3 77 " ook aanwezig en zeer indrukwekkend met mega scherp en helder beeld.

Ans 28-05-2023

Correct personeel met verstand van wat men verkoop.
Juist advies en niet opdringend, je kunt de tijd nemen voor je aankoop

Ton 28-05-2023

Wij waren van plan om een nieuwe Samsung soundbar te kopen. Na eerst op het internet rond te hebben gekeken, hebben wij bij Hello Tv in Groningen een nieuwe Samsung soundbar gekocht. In Groningen werden wij zeer goed geholpen met onze vragen over de soundbar. Het was ook fijn dat wij onze oude soundbar goed konden inruilen. Wij zijn dan ook zeer tevreden over Hello Tv.