HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Duncan 27-05-2023

Super mooie winkel in Rotterdam en lekker overzichtelijk.
We zijn perfect geholpen door X en hebben door hem een keuze kunnen maken in het kopen van een super mooie Samsung TV en Sonos geluidsinstallatie.
X bedankt voor je uitleg en we zijn super blij met wat we hebben gekocht bij je.

Jan & Nicole 27-05-2023

In de winkel van Hellotv zijn we heel fijn geholpen door X die ons helder uitleg gaf over de diverse tv modellen, zodat wij uiteindelijk uit het grote assortiment de juiste keuze konden maken.

Jasper 27-05-2023

Heel makkelijk contact via de website, snel antwoord en duidelijk advies. In de winkel geholpen door X, ook duidelijke uitleg, heel vriendelijk en heeft de TV in de auto getild. Ideaal!

K.Dijk 27-05-2023

Werd keurig en professioneel geholpen.
Verkoper heeft absoluut verstand van zaken

Araz 27-05-2023

Ik kwam binnen zonder enige kennis over verschillende soorten tv's en ging naar buiten als een expert met mijn nieuwe tv! Keurig uitgelegd en daardoor goed mijn keuze kunnen maken in de winkel in Duiven.

Mehmet 26-05-2023

Vandaag een tv gekocht ben goed geholpen, legt je goed uit. Zeker een aanrader

R. Vrieswijk 26-05-2023

Ik ben in de winkel in Groningen perfect geholpen door Chris. De winkel zag er super verzorgd uit en kreeg de juiste informatiedie ik nodig had, het voelde heel goed en vertrouwd en heb uiteindelijk de bbq gekocht die ik wilde hebben. De accessoires heb ik direct mee kunnen nemen en bbq zelf werd een dag later geleverd. Een zeer goede ervaring en zal hier zeker weer komen en kopen!

AP 26-05-2023

Ik ben zeer tevreden over de hello tv winkel in Eindhoven . Ik ben goed geadviseerd en zeer tevreden over mijn nieuwe tv ! Een echte aanrader om daar eens naar tv’s te gaan kijken! Het personeel helpt U daar goed👍🏻!

Ron 26-05-2023

In 1 woord gewoon top geholpen
Zo blij met me nieuwe tv
En de oude ingeruild

Verhoef 26-05-2023

Na een reclame gezien te hebben van Hellotv ,zag ik de aanbieding van de Sony televisie op de website Wilde al een tijdje een nieuwe tv zodoende op vrijdag besteld en zaterdag in huis.

Cabi 26-05-2023

Super goede ervaringen met HelloTV. Via de site een tv uitgezocht, omdat ik wist welke ik wilde hebben. Netjes de volgende dag gebracht. Eigenlijk zagen we direct dat de tv te klein was. Ik heb contact opgenomen, per mail, en kreeg de gelegenheid de tv gratis om te ruilen naar een grotere tv. Dit zou dan wel 1-2 weken kunnen duren. Ik werd echter de volgende dag al benaderd of ze de volgende dag de tv konden omruilen. Nou dat was natuurlijk geen probleem! We zijn erg tevreden over de snelheid van mail/vragen beantwoorden en de snelheid van leveren en omruilen! Ik kan HelloTV aan iedereen aanbevelen voor de goede service en uitleg!

SB Doetinchem 26-05-2023

Goed en snel geholpen, deskundig personeel. Ruime keuze in assortiment…..

Dirk 26-05-2023

Goed en volledig geïnformeerd door verkoper N. Prettig om de verschillende types TV naast elkaar te zien. Uiteindelijk voordeliger dan de concurrent

Peter 26-05-2023

Nette winkel en medewerker neemt de tijd om de verschillen tussen de verschillende tv's duidelijk te maken. Bood koffie aan zodat wij op ons gemak een beslissing konden nemen.

Hello TV Den Bosch Super! 26-05-2023

Erg goed geholpen door...in in de vestiging Den Bosch. Hij nam ruim de tijd voor ons om ons te helpen met een nieuwe TV. Al onze vragen beantwoord en specifiek ingegaan op onze situatie. Daarnaast ook onze eigen huidige tv kunnen inruilen en dus een goede deal. Zeker een aanrader!

Gijs 26-05-2023

Super geholpen, zowel online (.....) als in de winkel in Utrecht door dhr. N. Personeel nam rustig de tijd om alles goed uit te leggen en we zijn gezamelijk tot een mooie deal gekomen. Ik beveel deze winkel aan iedereen aan die opzoek is naar audio/visuele middelen!

Duuk 26-05-2023

Mooie winkel in Rotterdam. Ik ben vakkundig geholpen met goed advies door Masie. Ze bieden daarnaast een goed garantiepakket aan.

Richard 26-05-2023

Prima geholpen door de medewerkers van HelloTV in Utrecht.
Duidelijke uitleg en een groot assortiment tv’s.

Danny 26-05-2023

Heel vriendelijk geholpen door de winkelverkoper vestiging Doetinchem. Goed advies gekregen over verschillende mogelijkheden, merken en systemen. Uiteindelijk is mij een zeer aantrekkelijke aanbiedingen gedaan voor een Philips TV die ik niet kon weigeren.

Top aankoop 26-05-2023

Een dikke 10. Deze medewerkers hebben echt verstand van zaken en helpen je bij het maken van de juiste keuze, behorend bij de grootte van je huis.

Danny 26-05-2023

Heel vriendelijk geholpen door de winkelverkoper. Goed advies gekregen over verschillende mogelijkheden. Uiteindelijk is mij een zeer aantrekkelijke aanbiedingen gedaan die ik niet kon weigeren.

Heleen 25-05-2023

Zaterdag in Utrecht een tv gekocht en heel goed geholpen door de heer N. Hij heeft ons veel verschillende tv's laten zien, kon ons over alle types veel vertellen en hij heeft de voor- en nadelen toegelicht. Ook voor een goede prijs kunnen kopen.
We komen hier al jaren en zijn altijd erg tevreden.

Peter G 25-05-2023

Prima shop, kundig personeel. Opvolger van PlatteTV, zondr dat ik daarvan op de hoogte was, maar bij PLATTEtv heb ik mijn laatste TV gekocht, ook met groot genoegen

Ton_K 25-05-2023

Een klantvriendelijke aanpak met een hoog inlevingsvermogen met betrekking tot wensen en kaders van de klant. Dit alles samengaand met eerlijke onderhandelingen.
Samengevat: Daan heeft ons in de winkel in Eindhoven uitstekend geholpen. Bravo!

Frans Roelse 25-05-2023

Netjes geholpen in winkel, goede adviezen gekregen.
Door monteur laten installeren, deze heeft dit perfect gedaan.