HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Joop 01-06-2023

Uitstekend geholpen met informatie en advies. Duidelijk en snel afgewerkt.
Vlotte levering en deskundig geïnstalleerd.

Shar 01-06-2023

Alles was in no time opgezet en heb veel kijk plezier van volledige kleuren. Het was een beetje wennen aangezien de kleuren van mijn vorige tv was aan de blauwe kant. Niet meer met deze beauty!

M. De Rijke 31-05-2023

Vooronderzoek gedaan op de website en uiteindelijk een bezoek gebracht aan de winkel in Breda waar we zeer vriendelijk, deskundig en goed geholpen zijn. De bezorging, met eigen bezorgdienst, een week later was prima; vooraf gebeld zoals afgesproken en een heel attente bezorger. Installatie vd soundbar zelf gedaan en alles werkt prima.

Andre 31-05-2023

Vlot geholpen,hele goede prijs kunnen afspreken.
Scheelde zeker 250 euro met een groot elektronica keten in de Achterhoek. Toestel lg42c35 net 4 weken geleden uitgekomen. Eerste indruk is fantastisch. Zeker een aanrader.

Tevreden koper 31-05-2023

De entree is donker ,maar maakt dat de tv er uit springt op kleur en helderheid! slimme marketing! Zo weet je direct waarvoor je er bent no nonsense.
Wij werden eveneens zo geholpen,direct en zeker maar met vriendelijkheid en kunde,geen prietpraat maar luisterend en recht door zee.
Onze vragen werden prima beantwoord en afgehandeld!
Geen gelikte praatjes of verkooptactieken maar persoonlijk en goed advies.
Ik ga er met vertrouwen van uit dat de levering en plaatsing eveneens zo zorgvuldig wordt afgehandeld.

Goed gedaan.

Van Wilgen 31-05-2023

Zeer fijne shop, snelle handeling en levering. Wachttijd was een week zeer vlot en de bezorging werd gedaan door een zeer vriendelijke jongen die zn vak goed verstaat. Enige tips gekregen van hem en voel me een gewaardeerde klant.

Herman 31-05-2023

Even een review over de manier waarop de verkoper van Hello TV in Naarden, de heer X, ons van een goed advies heeft voorzien. We kwamen met type nummers en een prijs indicatie die we voor een type Oled tv wilden uitgeven. Door toch ook naar de klant te luisteren en zijn advies om voor €42 meer geen 50 hz maar een 100 hz toestel aan te schaffen, zijn we overstag gegaan en hebben het filiaal met een goed gevoel verlaten. Aan het advies van de heer X heeft het zeker niet gelegen maar de Oled van LG moet het nu gaan waarmaken. We zijn benieuwd.

Nas 31-05-2023

Vandaag hebben we onze aankoop gedaan, geholpen door X echt een top verkoper kan niet anders zeggen. Hij heeft ons goed en eerlijk advies gegeven.

J van Heemst 31-05-2023

Erg omslachtig om een offerte te vragen, contact te hebben met een verkoper en vervolgens dagen niks meer te horen. Uiteindelijk via de chat nogmaals contact gehad en de betreffende televisies kunnen bestellen

J van Heemst 31-05-2023

J 31-05-2023

zeer goed geholpen. Vriendelijk en heel klant gericht. Mee denkend in het uitzoeken van een nieuwe tv M.H.

Elma 31-05-2023

HELLO TV in Eindhoven (son) was voor mij de dichtbijzijnde vestiging.
Ze laten je eerst rustig rondkijken en er is ruim voldoende keuze.
Ben super geholpen door Boris. Goede uitleg. Helaas hadden ze de tv's niet op voorraad maar worden de volgende dag bezorgd.
Goede service 👍🏽

Johan Sjaam 31-05-2023

Vriendelijke verkopers helder antwoord op vragen 🧐 en op afgesproken dag en tijdstip afgeleverd

Michael 31-05-2023

Scherpe prijzen en van A tot en met Z, goede vriendelijke service. Uitstekende bereikbaarheid en technische ondersteuning.

Gerard 31-05-2023

Ruim aanbod en goede aanbiedingen. Wel opletten dat je zelf om korting vraagt.

H.de Rooij 31-05-2023

Ik had het idee, dat C,G nog niet zolang werkzaam was bij helleo(tv), maar hij deed zijn best om mij goed te informeren over de artikelen, waar ik interesse in had, daardoor heb ik een keuze kunnen maken.
Ga zo door 🤗

Denboch 31-05-2023

Wij zijn speciaal naar denboch gereden op een advies van een goede vriend . Nou hij heeft niks te veel gezegt wouw wat zijn wij onwijs goed en uitmaken vriendelijk geholpen . Door lian fijne jongen die ons eerlijk en goed advies heeft gegeven alles liep perfect we zijn ook heel benieuwd als hij binnen komt vrijdag raad hun zeker aan ook zijn collega's hartstikke vriendelijk en mee denken. Ik raad jullie ook zeker aan bij andere en zeg het voort een dikke 10 echt waar met een grote wouw 👌👌👌👌😍😍😍dank je wel lilian dat je ons zo goed heb geholpen we komen zeker weten terug succes jullie als taim. Hartelijke groetjes esther van der voort.

Jan 31-05-2023

Vriendelijk en deskundig personeel in filiaal Duiven. Snel geholpen en duidelijke uitleg.

Marjon 31-05-2023

Bij hellotv heb je veel keuzes van tv's
Vriendelijk personeel en je krijgt goed advies.

Frans 31-05-2023

Netjes geholpen , snelle terugkoppeling via de mail. Bestelling stond klaar volgens afspraak en het produkt was scherp geprijsd.

Kiene 31-05-2023

Zeer persoonlijke behandeling goed advies aankoop direct gedaan en uiterst tevreden.

Jaouad 30-05-2023

Een top service en vriendelijk en deskundig personeel in de winkel in duiven. Ik ben geholpen door ****. Snel een topdeal kunnen maken.

Marjolein Meijns 30-05-2023

We zijn zeer vriendelijk geholpen en kregen onder het genot van een heerlijk kopje koffie deskundig advies van ****. We zijn met een prachtige Neo QLed tv vertrokken en zijn er zeer blij mee. **** dacht goed met ons mee. En ook heel belangrijk een goede prijs kunnen maken. Onze volgende tv komt zeker weer bij dit filiaal vandaan.

Dr de waele jan 30-05-2023

Wij hadden ons voorbereid voor de aanschaf van een smart tv...in de winkel in Breda werden we vriendelijk en professioneel verder geholpen om de meest geschikte tv voor ons te vinden...we kregen op een erg vriendelijke en toffe manier tips om tot een juiste keuze te komen...erg leuk en aangenaam...ook de medewerker die onze tv kwam installeren was super tof , bekwaam en erg behulpzaam om alles netjes te installeren....wij zijn dus erg tevreden ...en zeker met onze nieuwe aanwinst...bedankt...

Eric_Dekkers 30-05-2023

Tv thuis uitgezocht en in de winkel opgehaald. Ik werd snel en vakkundig geholpen. Dit is mijn 4e televisie die ik bij HelloTV koop. Goede service, goede prijs, vriendelijk personeel. Een TOPwinkel.