HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ingrid De Koning 22-07-2023

De zaak geeft een positieve indruk en het personeel klantvriendelijk
Goede service👍🏻

René 22-07-2023

Naar aanleiding van een reclamespot was mijn nieuwsgierigheid gewekt om de website van hello(tv) te bezoeken. Deze zag er goed uit en dacht weer eens wat anders dan de andere bekende shops. En had ik behoefte aan uitgebreide informatie. De bedoeling was om alleen te oriënteren. Dus zoals de gemiddelde Nederlander doet : "kijken-kijken en niet kopen" . Aangezien ik op zeer vriendelijke wijze en m.i. kundige manier werd geholpen door de verkoper met een persoonlijke touche bleef het niet alleen bij kijken. En heb ik dus een mooi tv gekocht.

Evert de Jonge 22-07-2023

ik kwam voor een tv aanbieding maar begreep dat het een showmodel was dit werd prima en eerlijk uitgelegd. omdat ik straks nog meer nodig heb zal ik er zeker weer heengaan. De man in de zaak was erg vriendelijke en kundig alles werd duidelijk uitgelegd en de bezorging prima geregeld. een demonstratie kreeg ik voor mij toekomstige aanschaf van Sonos. Ofschoon de dame nog maar net begint was ze aardig maar moet nog veel leren. Ook dit werd duidelijk aangegeven daarom werkten wij hier aan mee en ja we komen hier weer voor de resterende apparatuur. Top blijf zo eerlijk , kundig en vriendelijk wij zullen het verder zeggen. Mond op mond reclame gaat boven alleen maar de multimedia.

Frankenmolen 22-07-2023

Top goede uitleg en snelle bediening in filiaal Duiven. Volgende tv komt weer uit Duiven

Elias 22-07-2023

Zeer vriendelijk ontvangen, goede kennis van zaken, niet opdringerig en een plezier om naar te luisteren.

H bauman 21-07-2023

Perfecte service, en goede huurleger over de tv en specs. Had een reparatie gevalletje en werd heel snel en super goed opgepakt

Les 21-07-2023

Ik ben zeer tevreden over de service van hello tv. Alles verliep soepel, behalve een kleine betalingshapering. Gelukkig heeft medewerker Marco dit probleem snel en efficiënt opgelost. Topervaring, ik beveel hen aan!

Plien 21-07-2023

Super geholpen neemt de tijd doet niets over haast geweldig. Zelfs nog geholpen andere televisie op plaats zetten

Elly Custers 21-07-2023

Heel goed geholpen door R in de Hello TV zaak op Eckersrijt.
De bestelling is netjes opgeslagen in hun magazijn van februari tot nu ivm verbouwing, was geen enkel probleem.
Via app super communicatie over datum en tijdstip van bezorging.
Enne .. installateur A was super vriendelijk, behulpzaam en kundig.
Al met al een dikke 10 voor Hello TV !

Chris Peek 21-07-2023

Ik kwam binnen met specifieke wensen en er werd zeer adequaat een optie voorgesteld die precies voldeed aan mijn wensen.
De kennis en service zijn zeer goed daarbij werd het ook erg begrijpelijk uitgelegd.

GZ 21-07-2023

Super geholpen door D. Zeer de moeite waard om daar je tv aan te schaffen. Goede professionele uitleg en helpen je heel makkelijk om een goede keuze te maken. Dringen niks aan. De keuze is aan jou! Erg bedankt D, erg blij mee 😃

Kemal 21-07-2023

Snelle en duidelijke services. Tijdje geleden tv en tv beugel gekocht bij hellotv, gisteren snel en professioneel opgehangen. Zeer tevreden met hellotv.

hulshof jan 21-07-2023

mijn ervaring is dat het leuke mensen zijn heb er een paar mogen spreken maar vraag nou naar chirs daar heb ik een hele fijne band mee prezies mijn man

Wil 21-07-2023

Duidelijke site, perfecte aanbieding en in winkel Utrecht de puntjes op de i gezet dankzij Aron.
TV op afgesproken tijdstip beschikbaar.

Vermaas 21-07-2023

goed geholpen vriendelijk personeel
goede prijs kwaliteit en een super TV
de keuze is veel bij hello TV

Jaap 21-07-2023

Wij zijn zeer tevreden over Hello tv Amsterdam. Wij waren op zoek naar een grotere Samsung Oled tv voor de huiskamer en een kleinere tv voor de slaapkamer. De verkoopmedewerker (Nick) nam alle tijd en gaf duidelijk advies, waarbij hij goed rekening hield met onze wensen. Op de afgesproken datum heeft installateur DK de tv's (en soundbar) geïnstalleerd en opgehangen. Echt vakwerk! Alle apparatuur is door de installateur vervolgens perfect ingesteld en opgestart. Waar mogelijk gaf de installateur helder advies bij eventuele keuzes. Een mooie ervaring!

Erwin 21-07-2023

Ontzettend prettige winkel met kundig personeel.
Was niet bekend met Hello TV maar ben enorm prettig verrast door de keuze maar ook omdat een prima prijsaanbod werd gedaan aangezien het verkochte model ergens anders goedkoper was.
Al met al een hele positieve ervaring.

Simona 20-07-2023

We hadden een nieuwe tv nodig maar wisten niet te kiezen. We kwamen bij Hellotv terecht en zijn heel vriendelijk en deskundig te woord gestaan in Zoeterwoude Rijndijk. Hij wist al onze vragen te beantwoorden zonder aan te dringen dat we iets moesten kopen. Ook gaf hij advies over de aansluiting en de garantie. We zijn met een mooie televisie en een goed gevoel naar huis gegaan.

Wil 20-07-2023

Het personeel is zeer klantvriendelijk en willen overal mee helpen. Zijn zeer kundig.

Ben 20-07-2023

De reden dat wij hebben gekozen voor de shop van Hello TV is het gebruiksgemak, aangezien wij zelf helaas niet meer in staat zijn om winkel ketens te bezoeken.
Daarnaast hebben wij een zeer positieve ervaring gehad met een aantal medewerkers van Hello TV die ons op een juiste wijzer hebben geinformeerd wat voor ons persoonlijk de beste optie zou zijn.
Daarnaast werd alles keurig geinstalleerd m.a.w. wij zijn 100% tevrerden.

JD 20-07-2023

Goed geholpen. duidelijk alle vragen beantwoord en mooie korting gekregen.
Alles top.

Chris 20-07-2023

Montage is super gegaan, de monteurs hadden me nog geholpen met het ophangen van de lamellen, super!

Damian 20-07-2023

Top service, goede uitleg en duidelijk. Meerdere opties besproken en ging voor onze voorkeur en niet voor een “advies” voorkeur.

ronald 20-07-2023

tv gekocht in den bosch en ben zeer goed geholpen door de medewerker, deskundigheid en professioneel
andere winkels ( geen hello tv ) kunnen hier nog een puntje aan zuigen

J&E 20-07-2023

Nette winkel, goed advies bij de keuze van het model, prima communicatie over planning voor de montage/installatie aan huis, keurige montage en installatie incl. randapparatuur. Kortom, klantgericht bedrijf.