HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Fred Willemse 19-07-2023

Ik ben goed geholpen, goed advies gekregen voor de aanschaf van een soundbar.

Joep Fober 19-07-2023

Zeer goed geholpen bij het uitzoeken van een TV. Eerst online met diverse vragen, daarna in de winkel met het eindadvies. Uiteindelijk gekozen voor een 75” Samsung QLed. Ook nog een leuke korting gescoord. Bij de volgende aankoop gaan we hier zeker weer informeren.

Bastiaan 19-07-2023

Al jaren vaste klant. Ondertussen shop ik ook hier voor de rest van de familie. En als je, je familie ergens mee naar toe neemt dan is het er gewoon goed.
Eerlijk en duidelijk advies. Hier heb je nooit een miskoop!

Kom hier al jaren want het team van Groningen geeft gewoon eerlijk en goed advies! Daarom ook, dank jullie wel!

willem schouten 19-07-2023

Er was wat gedoe rond de bezorging maar ik ben erg blij hoe Hello TV het uiteindelijk opgepakt heeft en hoe bezorger alles heeft afgehandeld. Hij heeft de prachtige tv niet alleen naar onze 2de verdieping gedragen en neergezet maar ook geïnstalleerd. Driewerf hulde voor X. Ik hoop dat de tv die zorg helemaal waardig zal blijken, voorlopig is het een toppertje

Peter kanters 19-07-2023

Probleempje met mijn tv was geen fabrieks garantie maar perfect en kosteloos geholpen door hello tv alle contacten met de mensen van hello. Tv waren prima bedankt een 9,5 voor jullie inzet

willy pluijmen 19-07-2023

Ik had deze gezien op mijn .mobiel.
En mijn intresse was gewekt en eerst gechat met hun over een aankoop.
Een mooie deal met hun gesloten en naar de winkel gegaan in Eindhoven was het uurtje rijden ernaar toe van uit Maastricht de moeite waard.
Na het beluisteren van de Samsung soundbar HWQ- 990c besloten te kopen .
Vriendelijke verkoper en goede service.
Zeer tevreden met de winkel en personeel.
Mag mijn soundbar tegemoet zien op woensdag 26 juli 2023.
Niets als lof voor deze zaak en personeel.
Met vriendelijk groet w pluijmen uit maastricht.

Gijs 19-07-2023

Werd heel goed geholpen. Fijne eerlijke mening over bepaalde vergelijkingen van tv’s. En de juiste kennis.

Voor iedereen een aanrader.

Anneke 19-07-2023

Op vrijdag tv besteld, zaterdag geleverd en geïnstalleerd. Heel snel en goed gedaan door de monteur van filiaal Zoeterwoude. Mooie shop, behulpzame en vriendelijke medewerkers. En er is altijd ruimte om te onderhandelen over de prijs. Heel veel gratis parkeerruimte.

kani 19-07-2023

I was looking for a good deal on the Sonos Sub Mini. Hello tv matched the best offer I had found on the web saving me almost EUR100. I have previously had a great experience with this store too, where HelloTV also surpassed my expectations with pricing on a pair of Sonos Era100'S. Staff are friendly and always willing to help. Delivery of my goods happened within the 2-3 days as promised. The website works well, is easy to navigate and the payment process works smoothly. I would highly recommend HelloTv to everyone

H de Cock 19-07-2023

Mooie winkel en fijne mensen. De koffie is goed en de mannen nemen de tijd voor je .
Natuurlijk geslaagd tot ieders tevredenheid.
Netjes alles thuis afgeleverd en geplaatst (tegen betaling) .

Klaas 18-07-2023

Prima service gehad bij de aankoop van een tv.
Goede uitleg in de winkel en toen de tv niet meer op voorraad was hebben ze hem gratis toegezonden.

Rien 18-07-2023

Ik begin met te zeggen een 10 laat geen ruimte tot verbetering vandaar een 9 maar deze staat bij mij voor uitmuntend. Eerste instantie ruim maand geleden foutieve keuze gemaakt met de aanschaf van nieuwe TV. Volgende keuze is voor mij perfectie op TV gebied en op dit moment niet te verslaan op beeldscherm techniek. Bij levering van de TV gevraagd voor 2 man voor installatie, zonder enige vragen aan voldaan. Na een vlot verlopen installatie werd er aangeboden nog even te stofzuigen, het moet niet gekker worden. Nee de klant behandeling en service van HELLOTV daar kan menig bedrijf een puntje aanzuigen. TOP.

Ndenbrouwer 18-07-2023

Goede en snelle service. Dit is nu de 4e keer dat ik een tv bestel en elke keer weer goed geholpen. Denken met je mee en zorgen dat je snel je spullen binnen hebt. Gewoon top!
Bedankt Pepijn voor de goeie service!

Max 18-07-2023

Wij wisten eigenlijk al wat we wilden kopen ; nml een Sounbar Atmos systeem. Hello TV is een prachtige winkel en de verkoper nam echt de tijd voor ons. Uiteindelijk toch een iets luxer model van Samsung gekocht ( betere integratie met onze Samsung tv. We hebben ook de garantie voor 3 jaar gekocht incl. inruil mogelijkheid igv spijt. Goed en keurig geholpen door .... en tot aan de auto gebracht!

Ed Den dunnen 18-07-2023

Ik had een tv gezien op de site die bleek niet aanwezig te zijn in de zaak. Verder ben ik heel fijn geholpen en tot een mooie oplossing gekomen.
Vriendelijk personeel ondanks de drukte.

Arthur 18-07-2023

Mooie ruime shop met personeel die erg veel verstand van zaken heeft.
Ben prima geholpen door Aron.
Toppie.

NN 18-07-2023

Ik heb een Samsung The Frame tv gekocht met een mooie deal. Helaas bleek de one connect box een kapot onderdeel te hebben waardoor er een hoge pieptoon te horen was.

Dit probleem heb ik gemeld en de tv was binnen een paar dagen omgewisseld en zelfs opnieuw geïnstalleerd.

Er is uitstekende service verleend door Rob en met name de goede bereikbaarheid van de klantenservice mag genoemd worden (whatsapp waar geen bot achter zit maar een medewerker en gebeld worden door een herkenbaar nummer dat je kan terugbellen).

Fam. Bon 18-07-2023

We zijn door Nick in Amsterdam zeer goed geholpen bij het bepalen van onze keuze. Goede uitleg en relevantie informatie. ook prettig dat hij ons even 'alleen' laat om samen rustig te overleggen. De winkel in Amsterdam is netjes en overzichtelijk. Jammer dat de bij de Phillips televisie aangeboden soundbar niet kon worden getoond en beluisterd. In dat geval zouden jullie een 10 krijgen.

VJA 18-07-2023

Zaterdag 15-07-2023 Hello TV winkel in Zoeterwoude bezocht voor aanschaf nieuwe tv. Daar ik al van de voren wist welke tv ik zou kopen stond mijn keuze al vast.
Mijn keuze was de nieuwste LG 65” model 2023 en ik was goed geholpen door Mehmed.
Daar de tv niet in mijn auto paste is het op 18-07-2023 bezorgd zoals afgesproken door PostNL Extra@Home mijn dank er voor.
Zelf vind ik het heel fijn om in jullie winkel in Zoeterwoude te bezoeken als ik iets nodig heb.

Amina 18-07-2023

Slechtste service ooit! Telefonisch niet bereikbaar. Mij is verteld dat mijn order geleverd zou worden. De gehele order is vertraagd omdat een toolset niet op voorraad was. Dit is niet met mij gecommuniceerd. Verder zou ik de overige accessoires 2 dagen later krijgen. De gehele order is door Hellotv gecanceld. Er werd mij verteld dat het "gewoon" zaterdag geleverd zou worden... niet dus. Nu mag ik achter mijn geld aan rennen, omdat de vraag langs de collega heen is gegaan. Onwijs slechte service. Ik zal deze winkel/webshop nergens aanraden!
Officiële reactie van HelloTV 19-07-2023

Goedemiddag Amina,

Vervelend om te vernemen dat jouw bestelling bij AllesvoorBBQ niet helemaal soepel is verlopen, onze welgemeende excuses hiervoor.

Ik heb jouw orders er even bijgezocht en zie dat de retour betaling voor de accessoires inmiddels in werking is gesteld en met een paar dagen bij je retour is.

Wij wensen je in ieder geval heel veel BBQ plezier!

Tim
HelloTV

Anneke 18-07-2023

Uren eerder dan verwacht stond .... van filiaal Zoeterwoude voor m'n deur met de nieuwe tv. Blij verrast. Hij heeft in vrij korte tijd alles geïnstalleerd. Beloofd hem op deze plek een pluim te geven. Hierbij dan. Over Hello tv heb ik ik m'n vorige beoordeling m'n mening gegeven. Eindconclusie: "Fijne shop en fijne medewerkers". Absolute aanrader

15 juli 2023
Gekozen om goede deal bij aankoop tv. Perfect geholpen door ...., filiaal Zoeterwoude. Heeft veel moeite voor me gedaan inzake snelle levering en installeren tv in het weekend. Mooie website, mooie shop. Ruime gratis parkeermogelijkheid.

Martijn 18-07-2023

Al meerdere bestellingen gedaan bij HelloTV. Altijd goede en vriendelijke klantenservice! Snelle levering en sterke prijs/kwaliteit.

Ben 18-07-2023

Een LG OLED65G3LA besteld en naar volle tevredenheid door (*) van Zoeterwoude/HelloTV geïnstalleerd. Ook de service via chat en telefoon is prima. En de LG TV zelf is kwalitatief uitstekend.

D. de Hey 18-07-2023

Update:
Na het schrijven van mijn review heb ik contact gehad met Hello TV. Ze hebben issue uitgelegd en naar behoren opgelost. Dit geeft mij weer een beter gevoel bij mijn aankoop.

Review 18-7
Voorraad op de website klopt niet en producten zijn dus ook niet beschikbaar. Na wijziging van het product duurde levering nog 1 week dus ook hier niet de werkelijkheid weergegeven. Volgens de webshop zouden ze op voorraad zijn in de winkel. Dit was dus niet het geval. Winkel had belooft terug te bellen maar deed dit niet. Chat ging ook niet feilloos dus al met al geen fijne ervaring.

Ronald Boom 17-07-2023

Mooie winkel en goed geholpen met een mooie aanbieding.. helaas bij thuiskomst tv kapot dus gelijk contact opgenomen en gingen gelijk aan de slag.. nu afwachten hoe snel tv gewisseld word maar service in de winkel super.. duidelijke uitleg en tijd voor je