HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ruud en Ineke 29-06-2023

Wij zijn uitstekend geholpen en goed begeleid naar hopelijk de juiste keuze. Top! De tv moet nog worden geleverd.

Teet 29-06-2023

Zeer verrast ( positief)over de overzichtelijk opstelling van div merken en vakkundig advies van verkoper Jordy in filiaal Rotterdam .

Joey 29-06-2023

Winkelmedewerker N. Van locatie Utrecht heeft ons uitstekend geholpen. De meerwaarde zit echt in het eerlijke advies en de tijd die wordt genomen voor je, bovendien wordt het advies echt afgestemd op jouw persoonlijke voorkeuren. In combinatie met de relaxte en ongedwongen sfeer krijgt mijn ervaring een 10.

Victor 29-06-2023

In mijn zoektocht naar een nieuwe TV ben ik erg goed geholpen door Collin in de HelloTV-store in Den Bosch. Ik had al redelijk goed voor ogen welke TV ik wilde, maar hij heeft mij goed laten zien wat de verschillen waren met andere modellen, in hoeverre welke TV aansloot bij mijn wensen etc., om zo tot een weloverwogen keuze te komen. Ook de installatie van de TV is goed verlopen!

Lou. 29-06-2023

Ik kan niets negatiefs bedenken, vandaar de hoge score.
Door beveiligingsblokkade bij de Rabobank duurde mijn betaling heel erg lang.
De verkoper had alle geduld en wachtte rustig af tot de Rabobank de blokkade had verholpen.
De verkoper kwam ook deskundig over.

Pim 29-06-2023

Zeer prettige winkel en behulpzaam personeel. Medewerker Redney heeft vakkundig geholpen om mijn geld te laten rollen. Ik was niet van plan om zoveel geld uit te geven, en toch heb ik het gevoel dat ik een erg goede deal heb gesloten. Inruilkortingkje hier, cashbackactietje daar, hoe is het mogelijk dat dit bedrijf dan uberhaubt nog winst maakt op zo'n tv. Dus mijn advies aan iedereen die een nieuwe tv wil kopen: ga niet online blijven kijken en vergelijken, maar ga lekker naar die winkel om je te laten adviseren en te laten verleiden tot het laten rollen van je geld. Of koop gewoon geen nieuwe tv, als je dat niet wilt.

Nu nog even afwachten of de bezorging van mijn nieuwe tv net zo snel en soepel gaat verlopen, maar dat moet toch goed gaan komen met zo'n servicegericht bedrijf.

Tamer Ozkaya 28-06-2023

Heel kort, top advies , top product en altijd korting. Ga zo door Hello TV.

M .T 28-06-2023

Zeer prettig geholpen in de winkel in Utrecht door Aron, en een goede deal gemaakt. Service was ook super. Nadat de tv niet op tijd werd geleverd door @Home van Postnl heeft Aron de tv persoonlijk bij ons thuis afgeleverd . Wij zijn heel erg tevreden
Dank je wel Hallo tv .

Dirk 28-06-2023

Ik ben geholpen door iemand met kennis van zaken. Er werd ruim de tijd genomen om mijn vragen, voorkeuren en ideeën over luidsprekers te bespreken. Ik noemde het budget en binnen dit budget is gekeken wat passend was. Er werd niet getracht om iets te zoeken dat boven dit budget ging. Ook was het goed dat de verkopen ruime kennis van de receiver die ik eerder heb gekocht bij deze winkel. Hierdoor was het advies ook echt op maat. Zeer tevreden.

Verder was er nog een aardig korting.

Ed 28-06-2023

Ik ben zowel bij de aanschaf (via chat) als bij installatie (vakkundig en behulpzaam) prima geholpen. Wat betreft prijs / kwaliteit, denk ik niet dat ik het beter had kunnen treffen. Top.

Cindy 28-06-2023

De Hello tv shop Amsterdam is een prima winkel! Veel keus, ruim opgezet. Heel goed geholpen door medewerker B. Hij heeft kennis van zaken en is rustig, aardig en niet opdringerig. Goede info en no-nonsense houding. Geen overbodige verkoop praatjes. Blij met onze tv.

J.C. van den Heuvel 28-06-2023

Zoals reeds eind mei na een vlot verlopen contact en levering van een nieuw t.v. toestel is vermeld, zijn wij tevreden over hoe e.e.a. is verlopen. Helaas bleek nadat de installatie was voltooid en de monteur afscheid had genomen, dat het overzetten van radio, cd en dvd niet correct was verlopen. Nadat hierover met leverancier en monteur was gecommuniceerd, is een afspraak gemaakt om alsnog aansluiting tot stand te brengen. In de eerste week van juni is dit inmiddels gebeurd. Omdat de nieuwe t.v. afwijkende aansluitmogelijkheden biedt t.o.v. de oude t.v., was enige aanpassing van de instellingen nodig hetgeen door monteur Jop met verve kosteloos is gedaan

Anton 28-06-2023

Vriendelijke bediening, geen opdringerige verkopers, ruime keuze, deskundig advies. Met een goed gevoel een tv gekocht.

Jessica en Rob 28-06-2023

Monteur R. van filiaal Zoeterwoude is bij ons de tv komen installeren. Een hele gezellige, spontane jongen. Hij heeft er alles aan gedaan om de tv netjes recht te hangen en dat de soundbar er goed onder past. Wij zijn zeer tevreden en hij ontvangt van ons een dikke tien!

David van Malsen 28-06-2023

Nadat ik opzoek was naar een betere tv, kwam ik terrecht op de site van hello tv. Hier werd ik kundig geholpen door een medewerker via de chat. Op aanraden van deze medewerker ben ik naar de winkel in Doetinchem gegaan voor verder advies en de bak koffie welke werd aangeboden. Dit aanbod sloeg ik natuurlijk niet af. Eenmaal aangekomen in de winkel werd ik tewoord gestaan door een vriendelijke jongeman. Hij heeft mij perfect geholpen met het vinden van een passende tv voor mijn situatie. Ik had een 55" Crystal UHD tv van Samsung. Deze voldeed niet aan mijn setup thuis door de next-gen consoles die ik heb. Nadat deze zeer kundige meneer mij de opties liet zien welke naar zijn mening het beste bij mijn situatie zou passen, heb ik de knoop doorgehakt en een nieuwe tv aangeschaft. Het is een 55" Neo QLED tv van Samsung geworden. Ook kon ik door het inleveren van mijn oude tv en het meedenken van deze top medewerker, een scherpe prijs krijgen voor een nieuwe tv. Dit kom je niet vaak tegen, dat een al afgeprijsde artikel voor nog minder mee mocht naar huis. Hier ben ik dan ook zeer blij mee en ook zeer blij dat Laurens mij die aanbieding kon doen. De tv staat al een tijd klaar en aan en hij is echt perfect. Dus **** kon goed aansluiten met zijn advies, naar mijn wensen en behoefte. Hier ben ik hem dan ook zeer dankbaar voor. Dus voor scherpe prijzen, perfect advies, kundige en vriendelijke medewerker en een lekkere bak koffie, moet je bij deze winkel zijn. Heel erg bedankt voor alles.

Jaap, een tevreden klant. 28-06-2023

Vandaag weer bij de hello tv in Doetinchem geweest. Ik ben weer geholpen door *** en prima advies gekregen. Ik kwam voor een andere TV maar *** had nog een mooier voorstel betreffende de nieuwe Philips 77OLED808 en dit kon ik eigenlijk niet afslaan. Daarbovenop 4 jaar totaalservice, 100% pixelgarantie en 4 weken omruilgarantie i.p.v. 3 jaar. *** bedankt, het was weer top.

OLED 28-06-2023

Prettig en deskundig te woord gestaan door *** in de ruime vestiging van HelloTV in Utrecht. Op basis van wat wij vertelden leidde **** ons rustig en met kennis van zaken langs de vele keuzemogelijkheden op het pad naar een nieuwe TV.
Het is prettig winkelen bij HelloTV; de vestiging is ruim, rustig, goed gekoeld en, belangrijker, voorzien van een zeer ruim assortiment. Onze wensen waren niet exotisch, maar ook als dat het geval was geweest, dan zou HelloTV zeker het juiste antwoord hebben.
Helemaal tot onze tevredenheid kon de deal ook zakelijk aantrekkelijk worden afgerond.

Wilma 28-06-2023

Ben heel goed geholpen bij koop van de Samsung TV door installateur DK met advies, plaatsen en installeren

Nisrine 28-06-2023

In de winkel van Rotterdam geholpen zeer prettig geholpen door **** hartelijk dank!

Jacco 27-06-2023

Mooie ruim opgezette zaak.
Zijn fantastisch geholpen door ****. Nam de tijd voor ons en gaf goed uitleg. Wat een enthousiaste jongeman!

Nelson 27-06-2023

Wat een geweldig advies van de verkoper. Eerste wordt en geluisterd na je en daarna komen de vragen en advies vanaf de verkoper. En super vriendelijke mensen

Hans Pop 27-06-2023

Ik heb vanaf de verkoop tot aan de installatie van mijn prachtig mooie OLED TV, het personeel als zeer kundig en klant vriendelijk ervaren!

A.van Santen 27-06-2023

Een goede deal gesloten met Hello TV voor een nieuwe tv. Helaas de geleverde tv bleek al defect voor installatie. Dit is door Hello TV zeer goed opgelost. Zij hebben mij de volgende dag vanuit het filiaal in Breda een nieuwe tv bezorg en de oude mee retour genomen.
De service monteur xxxx heeft de nieuwe tv geïnstalleerd en op de juiste manier ingesteld. Hij nam hier de tijd voor om mijn, in eerste instantie slechte ervaring met Heĺlo TV, 100% om te draaien. Deze man verleend service met een grote S daardoor zal ik zeker Hello tv aan te bevelen bij familie en vrienden.

Sonja 27-06-2023

Ik ben goed geholpen bij de tv hello winkel in Groningen aardige man en goede service dankzij hem heb ik een mooie tv kunnen uitzoeken

Margret 27-06-2023

Wij zijn keurig geholpen de verkoper wist waar hij het over had wij zouden Dewinter zeker aanbevelen