HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Annelies 23-07-2023

Plots was daar, zonder vooraankondiging, het telefoontje dat de tv binnen kwartier geleverd zou worden.
Snel alles schoon en vrij gemaakt voor de prachtige TV en soundbar. Pepijn Vos was onze monteur.
Hij werkte erg netjes en schoon. Heeft hem zeer deskundig opgehangen en ons daarna relaxed alles uitgelegd. Echt TOP.... Dikke pluim voor Pepijn.

Annelies 23-07-2023

Ontspannen sfeer. Mooie winkel. Erg goed geholpen door Raoel. Duidelijke uitleg van alles. Geduldig bij meerdere malen vragen en het wederom duidelijk uitleggen. En ..... goeie koffie .....

Kees 23-07-2023

Super bedrijf
Fantastich geholpen
Alles is eigenlijk super en relax geregeld

Frank 23-07-2023

Afgelopen week de winkel in Doetinchem bezocht. Vriendelijk geholpen, eerlijk advies en de mensen laten jouw zelf de keus maken welke tv je koopt.

Wil 23-07-2023

Het personeel is zeer klantvriendelijk en willen overal mee helpen. Zijn zeer kundig.

Patrick 23-07-2023

Eind 2021 kocht ik een Samsung TV. Dat was het startschot van een hoop ellende. Ik voelde mij door Samsung in de de steek gelaten. Werd door Samsung aan het lijntje gehouden en van de kastje naar de muur gestuurd. Nadat de TV voor de zoveelste keer defect was, kreeg ik een creditering, zodat Hello TV het probleem voor mij mocht oplossen. En dat hebben ze ruimschoots gedaan.
Hello TV was op de hoogte van mijn lijdensweg. Dankzij Rob die met mij mee dacht welke TV bij mij zou passen. Rob denkt klantgericht en in het belang van de klant. Hij is geduldig en blijft vriendelijk dat was voor mij een verademing. Na 1,5 jaar ellende een nieuwe TV mogen ontvangen waar ik, dankzij Rob van Hello TV, zeer tevreden mee ben.

De Samsung TV 85QN900C is een fantastisch TV die alle verwachtingen overtreffen. Wat een kleuren en mogelijkheden. Helemaal blij :-)

Robert De Goede 23-07-2023

Een goede zaak en ze goed behulpzaam en de levering was top in orde ook de uitleg was TOP

Tijs 22-07-2023

Hele fijne winkel met een prettige en huiselijke sfeer. We zijn heel goed geholpen. De verkoper was niet opdringerig en heeft alles duidelijk uitgelegd om tot een weloverwogen beslissing te komen.

Jacqueline 22-07-2023

Ik heb ervaren waarom ik géén tv via internet ga kopen, maar de volgende keer weer naar 'hello tv' ga. Je koopt namelijk niet zomaar iets, je koopt iets waar je elke dag naar kijkt.
Bij 'hello tv' krijg ik:

Heel uitgebreid en goed advies. De verkoper heeft veel kennis en knowhow.
Mij is zelfs geadviseerd om eerst nog even thuis te gaan kijken om de afmeting van de tv op te meten.
Ze geven garantie: als de tv mij niet bevalt mag ik hem weer terug brengen.
Er is niet een hijgerige verkoop druk.
Laten mij veel andere tv's zien, waardoor de verschillen duidelijk zichtbaar en hoorbaar zijn.
Wordt in de winkel heel goed en gastvrij ontvangen, met kopje koffie of thee.

Kortom ik heb een hele mooie tv gekocht met super service en garantie.

Sander 22-07-2023

10 voor de Geweldige service.
Ik ging vandaag naar de vestiging in Groningen om een nieuwe TV uit te zoeken. Met een wat kleiner budget dan de meeste mensen heb ik een geweldig advies gekregen van Marco en heb even later het advies opgevolgd en het toestel gekocht.

Mijn uiteindelijke cijfer zal helaas geen 10 zijn, maar een 9,7 en wel om het volgende:
Het kleine minpuntje waarom het geen 10 is, was voorraad op de website die niet klopte met de daadwerkelijke winkelvoorraad. Op de website stond dat dit toestel in Groningen op voorraad was, maar in de winkel bleek dat niet zo te zijn. Gelukkig zijn ze snel bij HelloTV en kon de TV maandag thuis afgeleverd worden. Dus prettig meegedacht en een goede oplossing gevonden.

Rob B. 22-07-2023

Vandaag opnieuw uitstekend geholpen door Stephano van de winkel in Naarden. We hebben de prachtige soundbar van Samsung gekocht nadat we goed zijn geïnformeerd en een uitvoerige luistertest hebben gedaan.

Theo 22-07-2023

Mijn oude Sony TV Bravia helaas na jarenlang kijkplezier ter ziele gegaan. Hello TV Amsterdam doorverwezen naar Hello TV Naarden. Warm welkom en meteen door behulpzame medewerker(s) verder geholpen. Advies tv was zeer deskundig en tevens zonder blabla verkooppraat. Uiteindelijke resultaat een nieuwe Sony tv tegen zeer scherpe korting gekocht. Hello TV geeft de klant na koop product een uitstekend gevoel van service en met een stralend gezicht de deur uit. Dank.q

Sander 22-07-2023

Top zaak fijn geholpen en mooi advies. Ook prettig dat er mee gedacht wordt met prijs kwaliteit en bij meerdere producten er ook met de prijs mogelijkheden zijn . Zeker aanrader naar hello tv te gaan als je een apparaat nodig hebt

Ingrid 22-07-2023

De verkoper gaf goede adviezen
Nadat ik een keuze had gemaakt gaf Tom een oede deal. Blij mee.

Roy 22-07-2023

Eerste contact via de chat en na goede tips ook nog een mooi aanbod gekregen op een LG tv en afgesproken om in de de winkel in Amsterdam te kijken.
Daar super geholpen door S*** met verstand van zaken, en we mede door haar advies ook nog eens een top aanbieding kregen op een nieuwe receiver. En meteen hebben meebesteld. Als cadeautje nog een bus reinigingsmiddel meegekregen en met de lekkere koffie tussendoor was ons geplande 5 minuten bezoekje uitgelopen naar ruim een uur en wij, zeker ik, met een tevreden gevoel huiswaarts keerden.

Arnoud 22-07-2023

Professionele winkel, ziet er allemaal netjes en strak uit. Werd snel en goed geholpen. Nette uitleg over de aangeschafte soundbar en de extra service die er beschikbaar was.

Peet Verbogt 22-07-2023

Na telefonisch contact gehad te hebben zijn we vandaag langs geweest om onze offerte te bekijken in het echt.we kregen zeer vakkundige uitleg en een eerlijk advies waardoor we toch een andere soundbar gekocht hebben. Ook een andere hdmi kabel werd ons geadviseerd wat wij ter harte hebben genomen. Kortom wij zijn zeer tevreden over de vakkundige begeleiding en het eerlijke advies. Alles wordt geïnstalleerd en de oude apparatuur wordt meegenomen. ZO KAN HET DUS OOK

Rieti 22-07-2023

Zoals altijd geweldig geholpen ik had zelf al veel opgezocht , maar wat ik en wat er verteld werd kwam perfect overeen
Goede uitleg
Vriendelijk en geduldig

Raad deze zaak en verkoper dan ook aan

Frank uit Duiven 22-07-2023

We zijn super geholpen door meestal X. Maar ook door een andere collega waarvan ik de naam niet meer weet. X is erg tegemoetkomend en goed geïnformeerd over de producten. Een zeer vriendelijke en kundig persoon. Niet te beroerd om te helpen en tijd te nemen voor een goed en duidelijk advies. Ook voor de standaard van de gekochte LG nam hij de tijd! Super gedaan en Hello TV-Duiven is zeer aan te raden! Vergeet de BBQ-afdeling op de bovenverdieping niet. Dat mag wel wat meer aandacht aan de buitenzijde van de winkel want het is niet goed duidelijk te zien dat jullie ook een BBQ-shop zijn! Een waarderende klant uit Duiven.

Ingrid De Koning 22-07-2023

De zaak geeft een positieve indruk en het personeel klantvriendelijk
Goede service👍🏻

René 22-07-2023

Naar aanleiding van een reclamespot was mijn nieuwsgierigheid gewekt om de website van hello(tv) te bezoeken. Deze zag er goed uit en dacht weer eens wat anders dan de andere bekende shops. En had ik behoefte aan uitgebreide informatie. De bedoeling was om alleen te oriënteren. Dus zoals de gemiddelde Nederlander doet : "kijken-kijken en niet kopen" . Aangezien ik op zeer vriendelijke wijze en m.i. kundige manier werd geholpen door de verkoper met een persoonlijke touche bleef het niet alleen bij kijken. En heb ik dus een mooi tv gekocht.

Evert de Jonge 22-07-2023

ik kwam voor een tv aanbieding maar begreep dat het een showmodel was dit werd prima en eerlijk uitgelegd. omdat ik straks nog meer nodig heb zal ik er zeker weer heengaan. De man in de zaak was erg vriendelijke en kundig alles werd duidelijk uitgelegd en de bezorging prima geregeld. een demonstratie kreeg ik voor mij toekomstige aanschaf van Sonos. Ofschoon de dame nog maar net begint was ze aardig maar moet nog veel leren. Ook dit werd duidelijk aangegeven daarom werkten wij hier aan mee en ja we komen hier weer voor de resterende apparatuur. Top blijf zo eerlijk , kundig en vriendelijk wij zullen het verder zeggen. Mond op mond reclame gaat boven alleen maar de multimedia.

Frankenmolen 22-07-2023

Top goede uitleg en snelle bediening in filiaal Duiven. Volgende tv komt weer uit Duiven

Elias 22-07-2023

Zeer vriendelijk ontvangen, goede kennis van zaken, niet opdringerig en een plezier om naar te luisteren.

H bauman 21-07-2023

Perfecte service, en goede huurleger over de tv en specs. Had een reparatie gevalletje en werd heel snel en super goed opgepakt