HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Henk 27-06-2023

Erg goed geholpen door medewerker xxxx.
Prima advies gegeven en alle tijd genomen om samen met ons tot deze keuze te komen.
Bedankt

Jur 27-06-2023

Op een hele relaxte manier fijn en deskundig geholpen. Geen vraag was teveel. Kortom objectief en deskundig. Kom er zeker weer terug bij Hellotv Amsterdam

Peter 27-06-2023

Mooie zaak met kundig advies. Veel keuze. Denken goed met je mee. Dringen geen dingen op.

Bert Kos 27-06-2023

Eerst via de mail prima te woord gestaan en uitstekend geholpen. Daarna de volgende dag (27-06-2023) naar de vestiging in Rotterdam gegaan om de televisie op te halen. Ook hier zeer goed geholpen door ... goede uitleg en advies gekregen en keurig geholpen . Dit was de eerste keer dat ik bij deze zaak een aankoop deed maar door de service en deskundige uitleg en advies zeker een aanrader.

T. vd Berg 27-06-2023

Hello tv heeft een uitstekende service, de monteur .... heeft ons super geholpen, duidelijke uitleg over de geleverde apparatuur, geen vraag te veel en goed advies en naar onze wensen ingevuld.
Werkte netjes correct en stapsgewijs, installatie geheel naar wens ingesteld.
Wij zijn er blij mee en zullen er zeker hello tv aanraden bij anderen.

Louis 27-06-2023

Een nieuwe tv kopen is niet niks omdat het best wat kost. Van te voren al goed enige modellen onderzocht op internet en dan naar HelloTV. Wat een verademing om advies te krijgen van iemand die echt verstand van zaken heeft, dank je wel .... ! Hij dacht erg goed mee met belangrijke extra info. Wij konden zo tot een keuze komen en na onderhandeling werd er een mooie prijs afgesproken. Oude tv ingeruild en nu een prachtig en veel beter exemplaar. De aflevering was ook nog eens net zoals de service in de winkel, helemaal top dus. Samen de tv neergezet en hij hielp ons ook nog even op weg met het instellen. Nou ja je snapt het, hier schrijft een zeer tevreden klant, ik kan deze winkel echt aanbevelen.

Ricksu 27-06-2023

Ik had helaas Hellotv nodig nadat anderhalf jaar terug een mooie samsung tv had aangeschaft , ik had namelijk last van een dode pixel. Gelukkig heb ik destijds ook de A tot Z garantie op het toestel genomen en was hier dan ook voor verzekerd en kreeg tot mijn grote verassing de optie om een volledig nieuwe tv te mogen ontvangen uit een nieuwer bouwjaar voor een minimale bijbetaling en ook meteen de optie om de garantie opnieuw te verlengen (tevens was het mogelijk om dezelfde tv terug te krijgen kosteloos). Ik ben tijdens dit proces in aanraking gekomen met ..... die mij perfect heeft begeleid tijdens dit hele gebeuren en eindeloos geduld heeft getoond, heel punctueel was en bijna onmiddellijk terugbelde bij iedere vraag die ik had . Ik wil ..... hier dan ook betitelen met een 10+ voor alle moeite en tijd die hij erin heeft gestoken tot het laatste moment dat de nieuwe tv afgeleverd werd . Hoge klasse.

w.kroeze 27-06-2023

super goed fijn personeel en goede uitleg en een hele fijne winkel om te shoppen goed overzichtelijk

Eric 27-06-2023

Via een review website bij HelloTV terecht gekomen. De website is overzichtelijk en kon zo vinden wat ik zocht. Omdat ik nog wat vragen had de chat functie geprobeerd, hier werd direct op gereageerd. Na nog even nagedacht te hebben en besloten om de TV met soundbar te kopen.
De dag erop werd alles keurig bezorgt.
Na dat ik de TV een LG oled uit de energie spaarstand had gehaald overtrof hij alle verwachtingen. De soundbar had ik meer van verwacht, het was wel beter dan de TV speakers maar nog geen bioscoop sound. Hier moet ik me wat beter op oriënteren, via de chat contact gezocht, heb het uit gelegd en kon deze retour doen. E.e.a moet nog afgehandeld worden maar heb hier alle vertrouwen in. Uitermate tevreden met de service tot nu toe.

Timothy 27-06-2023

Goed geholpen! Verkoper (*) stelde de juiste vragen en gaf prima advies. Mooie deal gemaakt.

lucas 27-06-2023

prima service en uitleg over het product . word naar de wensen van de klant geluisterd en uitstekend advies gegeven .
contact met de klant zeer tevreden , bestelling was razendsnel in huis ..
met zoveel geld uitgeven is het gewoon fijn om daar advies over te krijgen en het product te kunnen zien en je wensen kenbaar te maken en aan de hand daarvan een keuze te maken .
kortom . dikke pluim

Fam. C.E. Beringen 27-06-2023

22-6-2023 nadat wij al 2 keer bij HELLOtv geweest waren in Utrecht en super goed geholpen en ingelicht waren door (*) hebben wij de Lg oled s2 gekocht.
Hij zou de volgende dag gebracht worden door PostNL. Maar PostNL is tegenwoordig niet meer zo precies in de datum opgeven van z’n pakketten thuis brengen. Dus hebben wij de hele dag zitten wachten. Hebben toen HELLOtv opgebeld en zij zou zouden zeker zorgen dat hij toen de vrijdag zou komen en dat is ook gebeurd.
HELLOtv zouden wij aan iedereen aanraden, heel goed geholpen. Ze hebben zeker geen haast als ze je aan het helpen zijn en nemen alle tijd, dat voelt heel prettig.
Hij staat nu ingesteld en het is een schitterende tv met een super mooi beeld.
Bedankt (*) voor de fijne afhandeling

Regine 26-06-2023

We kwamen redelijk voorbereid en geïnformeerd de winkel in Groningen in en gingen nog beter geïnformeerd met een paar hele fijne producten in het vooruitzicht de winkel uit. Veel later dan sluitingstijd, maar dat leek de manager niet uit te maken. We zijn geweldig geholpen en overtuigd van een goede aankoop. (het moet nog bezorgd en gebruikt worden natuurlijk).

Hans Gebuis 26-06-2023

Geweldige service; goed geholpen, men houdt zich bij Hello TV aan de afspraak!!

Ricardo 26-06-2023

De televisie die volgens de website in alle filialen op voorraad zou zijn bleek een 2021-model te zijn dat dus niet op voorraad was. Deze kan alleen online worden gereserveerd en daarna in een winkel naar keuze worden opgehaald.

Anoniem 26-06-2023

Zeer goed geholpen. Erg vriendelijk. Goed naar de wensen geluisterd van de klant. Alle vragen die ik heb gesteld, kreeg ik ook een duidelijk antwoord op en niet van: uhm, dat moet ik even navragen. Mag ook wel aangezien zij het product verkopen. En aangezien ik als leek daar binnen kom, had ik niet het gevoel dat ze iets voor mij achter hielden.
Nogmaals dank!

Henk 26-06-2023

hele aardige verkoper die het niet vervelend vond om meerdere malen de verschillen tusdsen de tv's uit te leggen. Goed advies gekregen, we zijn er blij mee

P.Schreurs 26-06-2023

Ze nemen de tijd en geven goede adviezen.
Ik ben erg blij met deze aankoop.
Wordt correct thuis afgeleverd

Joelle 26-06-2023

Geholpen door xxx bij Hello Tv in Amsterdam.
Meest eerlijke Audio/video speciaalzaak is voor mij Hello Tv in Amsterdam. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. xxx begrijpt mijn plus- en minpunten van diverse Audio receivers. Hij voegt vaak meer punten eraan toe. xxx kent de artikelen die in de collectie staan. Hij neemt de tijd voor mijn wensen en geeft een oprecht advies, onafhankelijk van de prijs. De Yamaha die xxx heeft aanbevolen, is inderdaad de meest uitgebreide in de prijsklasse. Het installeren thuis ging heel makkelijk en het geluid is formidabel, zowel in het hoog, midden, laag en uiterst laag. Ik ben heel tevreden over de Yamaha en het kopen bij Hello Tv.
Ik beveel Hello Tv in Amsterdam aan.

Marco 26-06-2023

Wederom geweldig geholpen bij het kiezen van een TV... deze keer uitgekomen bij de 65QN800B. Prachtige beeld- en geluidsdemo gehad van xxx van Hello TV.

Al met al een top zaak met hele deskundige mensen, zeker met de prijzen kunnen ze concurreren met de rest.

Alex en Monique 26-06-2023

Top installateur , heeft er verstand van !
Mag altijd terug komen bij ons ,als we weer eens iets nieuws willen installeren 👍🏻

Sanjeev 25-06-2023

Top geholpen!! veel aandacht voor de klanten een top tv gevonden met behulp van Sanne.
Echt een aanrader tevens ook een soundbar aangeschaft!

Superservice bedankt!!!!

Erik 25-06-2023

Installatie zoals het hoort.
Er was een probleem met de tv beugel aan de muur deze is netjes opgelost.

Ronald H 25-06-2023

Goed snel en vakkundig door verkoper N geholpen met een Soundbar en vorig jaar een bbq

Jesper 25-06-2023

Ik ben top geholpen door Dax in de winkel in Utrecht. Veel informatie gekregen wat mijn keuze makkelijker heeft gemaakt. Goede prijs en goede service!