HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Willem 12-07-2023

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat er hoofdzakelijk tv's worden verkocht. Dit komt volgens mij de kennis en kunde van de verkopers ten goede. Ruime zaak met de meeste bekende merken. Advies van Masie was duidelijk.

peter 12-07-2023

Heeft mij op al mijn vragen naar het juiste product gebracht. Ook toen ik wilde weten wat het beeld nog zou zijn in felle zon. Tv naar het raam versleept om dit te laten zien.

Wil Snelting 12-07-2023

Vooral deskundig en oplossingsgericht. Door een regionale storing is het geduld stevig op de proef gesteld. Top.

Dirk 12-07-2023

Top winkel met mooie showroom en goed advies.Monteurs zijn zeer vriendelijk en uitermate vakkundig.
Afspraken gingen vlekkeloos en waren goed gecommuniceerd.Uiteindelijk eindproduct : zeer goed.

camacho75 11-07-2023

Via de shop in Breda een TV besteld en mijn oude TV ingeruild. De levering was keurig netjes op tijd en een half uur voordat de koerier aan de deur stond, belde hij nog netjes om aan te geven dat hij zo voor de deur stond. Het inruilproces van de oude TV was geen enkel probleem. Even kijken of die werkte naar behoren en hij werd meegenomen. De oude TV werd nog even door de koerier gereset naar de fabrieksinstellingen, zodat je direct bent uitgelogd van al je accounts (zoals bijv. Netflix, had ik zelf niet aan gedacht). De koerier was van HelloTV zelf en een relaxte en vriendelijke man. Gaf nog wat uitleg over de 30 dagen omruil periode en de garantie. Klantvriendelijk en behulpzaam. Oude TV meegenomen en zelf de nieuwe Android TV geïnstalleerd, ben er zeer tevreden mee, net als HelloTV Breda!

Sjoerd 11-07-2023

Vandaag uitstekend geholpen door installateur xxxx. Deze kwam keurig op tijd en had het probleem binnen 30 minuten opgelost. Daarnaast had hij mij tevens uitleg gegeven hoe alles werkte. Top service!

Stan Berendsen 11-07-2023

Ik zie graag het beeld zelf, voor ik iets aanschaf. Een mooie winkel in Nijmegen. Groot in opzet en prima verzorgd.

Ik ben goed geholpen in aanschaf en keuze door medewerker xxxx. Aardige verkoper. Ik wilde eerst een qled 75" aanschaffen, maar ik wilde NanoQLED 75 inch, maar was toch net een beetje te duur. Dus wees hij me op een 65" QN93B een zeer mooi beeld. dus heb ik deze aan geschaft.

Medewerker xxxx bedankt voor je goede advies en hulp. Je bent een topper. 11/10 sterren ;)

Ik kom er graag nog een terug voor iets anders.

Dés 11-07-2023

De verkoper was open en eerlijk.
Hij was duidelijk over verschillende modellen.
En het was de prijs die mij aan stond.

Joery Buijs 11-07-2023

Al meerdere spullen aangeschaft bij HelloTV.
Een overzichtelijke website met zeer scherpe prijzen!!
Vandaag (11-7) is Martijn van helloTv langs gekomen om mijn bestelde samsung Soundbar (hw-q990c) te bezorgen en mijn "oude" soundbar in te ruilen.
Ontzettend vriendelijke personeel die weten waar ze over praten.

Lieve mensen dit is DE website/winkel om je TV/Audio te bestellen.

Colyn 11-07-2023

Ondanks wat technische problemen met de Samsung TV heeft men ons vanuit de vestiging Breda uitermate netjes en correct behandeld. Ook degenen die bij ons thuis de service kwamen verlenen waren maar op één ding uit. Als wij vertrekken moet alles werken zoals het hoort. En zo is het ook gebeurd

Henriette 11-07-2023

Ik ben vriendelijk geholpen in de winkel en heb goede uitleg gehad over het toestel wat ik aan wil schaffen.

Monika 11-07-2023

Installateur . is hier langs geweest, hij was heel vriendelijk dacht mee bij de installatie en heeft alles netjes afgewerkt. Het is wel gek/raar dat er vanuit gegaan wordt dat de klant meehelpt met bijvoorbeeld het sjouwen en omhoog houden van de televisie dat is wat minder als je voor de installatie betaald.

Nathalie 11-07-2023

Mooie ruime winkel, vriendelijke behulpzame mensen. Denken mee met de klant. Fijne aanbieding.

Guido 11-07-2023

Wij zijn, door de jaren heen, verschillende keren in het filiaal in Den Bosch geweest. Hebben er in het verleden flatscreens gekocht, een jaar later zijn we uitvoering voorgelicht en hebben kunnen luisteren naar de (voor ons) beste soundbar. Alles op voorraad, dus meteen mee kunnen nemen. Weer later een Yamaha versterker voor een grote 5.1 surroundset gekocht. Daar was een technisch probleem mee. Geen probleem, de attente medewerker regelde zonder gedoe omruil naar een nieuwe.
We zijn er al lang klant, en altijd aangenaam verrast door de deskundigheid en vriendelijkheid van het team. En, misschien ook niet onbelangrijk, de prijzen horen altijd tot de laagste van Nederland.

RonD53 11-07-2023

Na in eerste instantie teleurgesteld te zijn, heeft ... van HelloTV Utrecht ervoor gezorgd dat ik uiteindelijk een deal gekregen heb die echt veel beter was dan bij concurrenten. Een schitterende 55" Frame 2023 en de Slim Soundbar S800B gekocht. Echt top!

KOJAK 11-07-2023

Ik werd vriendelijk te woord gestaan dus daarop volgend, heb ik tekst en uitleg gegeven wat ik zoek in een televisie en mijn twijfels,
daarop kreeg ik eerlijk en duidelijk advies waardoor ik een beter besluit kon nemen.
Ik ben nu eigenaar van een Samsung QN93CA 43.
De shop is als je binnen komt ruim, overzichtelijk, en heeft een demohoek ,het heeft even geduurd om het gevoel van :Ik was weer dat kleine jongen in de speelgoedwinkel met mijn Moeder te laten bezinken met een kopje koffie terwijl alles gereed werd gemaakt.Eindhoven is eerste keus is in de buurt.De site is gebruiksvriendelijk je vind de info die je zoekt en anders stel je een vraag via de chat.

Dominique 11-07-2023

Mijn vriend en ik waren al een tijd op zoek naar een mooie tv voor in ons nieuwe huis. Toen we het filiaal zagen in Zoeterwoude zijn we er toch maar even naar binnen gelopen.
We zijn uiterst vriendelijk geholpen door (*) en hebben dankzij het meedenken en het advies een erg mooie en vooral grote tv voor ons nieuwe huis aangeschaft.
Eind oktober wordt deze geleverd en opgehangen.
De bevestigingsmail liet even op zich wachten vanwege een spelfout, maar ook dit was na een telefoontje zo opgelost.
Onze volgende tv zullen we hier zeker weer aanschaffen, maar wellicht zien jullie ons eerder terug voor een mooie bijpassende surround set.

Glenn 11-07-2023

Al vaker een tv gekocht via HelloTV. De verkoopadviseurs zijn zeer kundig, geven topadvies en maken een mooie prijs. Ook de A-Z service totaalpakket is een aanrader!
Kortom HelloTV is hét adres voor de aanschaf van je nieuwe TV!

Teun Kraal 11-07-2023

Heel bekwaam als je een vraag hebt
Bellen of mailen ze gelijk terug. Heel fijn.

Frank 11-07-2023

De medewerkers waren erg behulpzaam wat mij hielp bij het maken van mijn keuze. Het gevoel dat ik heb gekocht wat ik wou hebben

Lies 10-07-2023

Na goed advies tv gekocht, maatje groter dan vorige. Zojuist alle stekkers aangesloten en zonder problemen weer tv
Mooie winkel met diverse tv’s met beeld te zien.
Geruststellende gedachte met AZ Service Totaalpakket

R. Koene 10-07-2023

Duidelijke uitleg gekregen.
De juiste informatie waar door ik een goede keuze heb kunnen maken.
Prettig en klantvriendelijk geholpen.

Fred 10-07-2023

Ik heb voor helloTV gekozen omdat ik tijdens het zoeken naar de laagste prijs ik deze zag op HelloTV. Vervolgens zag ik in de webshop de keuze "Ruil jouw audio in". Daar het ging om de vervanging van onze playbase door een ARC ivm een aanstaande verbouwing kwam dit goed van pas en kreeg ik een voor mijn gevoel mooie prijs voor mijn Playbase. Direct aangevraagd en snel contact over en weer via de mail. Ik kom hem ook dezelfde dag ophalen waarbij ik in de winkel in Breda ook zeer goed geholpen ben. Dus vandaar een perfecte score, niet de eerste keer en hopelijk ook niet de laatste keer.

Ted van Box tv 10-07-2023

Omdat ik een goed overzicht kreeg van de verschillende mogelijkheden van de tv`s kon ik mijn keuze maken. Het persoonlijke contact met de medewerker hielp hier zeker bij. De aflevering was exact volgens afspraak en het installeren kon ik zelf middels goede informatie. Genieten vanaf het idee tot de werkelijkheid.

Loes 10-07-2023

Fijne (online) shop. Korting vragen scheelt vaak toch ook wel een leuke cent. Geen 10 omdat er toch wel veel wordt geprobeerd om je extraatjes te verkopen wat nog veel heen en weer gemail veroorzaakt.