HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Sheila 12-11-2023

Geholpen op locatie Den Bosch. De hulp was vriendelijk en bevatte duidelijke informatie, deze was heel verhelderend. Het maken van onze keuze is gebaseerd op het fijne gesprek, niet gepusht en vrij gelaten. Zeker een aanrader!

H. Evertsen 12-11-2023

Was black friday producten aan het googelen en kwam bij Hello TV uit.
Via de chat goed advies gekregen en meteen maar naar de winkel in Eindhoven gereden. Werd netjes opgevangen en meteen koffie gekregen. Al snel werden we door een verkoper zeer goed geholpen en geadviseerd. Op basis van zijn advies, meteen een nieuwe tv gekocht.

mp 12-11-2023

wij zijn bij Hellotv in Zoeterwoude geweest wat zijn we daar goed geholpen door een verkoper.
Wat me opviel dat het mensen waren die verstand van zaken hebben en geen traditionele verkopers die effe snel een tv willen verkopen nemen echt tijd voor je echt een super zaak komen zeker terug

Stephan 12-11-2023

Ik ben in Amsterdam heel goed geholpen door een verkoper. Als wat oud persoon werd een en ander heel geduldig uitgelegd en begreep ik uiteindelijk alles heel goed. Daarnaast nog ongevraagd een kop koffie aangeboden bij de uitleg!

JB 12-11-2023

Afgelopen zondag ben ik bij Hello tv geweest bij het sontplein. Ik ben daar geholpen door een verkoper.

Mijn ervaring is dat ik goed ben geholpen door de collega(s). Hij beschikt over de juiste product informatie en heeft al mijn vragen kunnen beantwoorden. Je kon merken dat dit een vakman was en over de juiste informatie beschikt.

Daarnaast heb ik een mooie prijs kunnen krijgen voor mijn beoogde televisie en soundbar. Prijs kwaliteit verhouding is daarom dus ook meer dan goed!

Hans 12-11-2023

Perfecte manier om tv’s met elkaar te vergelijken. Eerlijk advies en een prima aankoop. Bij thuiskomst gelijk geïnstalleerd en voldoet aan alle verwachtingen

Mary 12-11-2023

Ik kan HelloTV van harte aanbevelen. In de winkel hebben we goed advies gekregen. De installateur werkte zeer nauwkeurig en netjes. Was erg vriendelijk en dacht erg goed mee. Heel fijn geregeld en we genieten enorm van de tv.

Sam 12-11-2023

Goeie ervaring, vriendelijk personeel met veel expertise. Erg meedenkend. Enige minpuntje was de wachttijd in de winkel.

Martijn 12-11-2023

Goed en duidelijke uitleg, snel aan de beurt en service totdat mijn nieuwe tv in de auto lag. Top!

Phil Burgess 12-11-2023

De verkoper in de winkel Rotterdam was kundig met zijn advise, naam de tijd om alles goed uit toeleggen en de verschillende features van de modellen. Ik zou Hello TV zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Mustafa 12-11-2023

Zeer scherpe prijzen vergeleken met andere elektronica zaken. gister op internet gezien en vandaag maar langs geweest bij HelloTV in Rotterdam. vriendelijke werknemers die je goed helpen met een lekker kopje koffie. Ik ben zeer tevreden jongens DIKKE 10! ben zo blij met mijn aankoop!!

Johan 12-11-2023

Zeer correcte en aardige medewerker gesproken.
Inventariseerde prima onze wensen om vervolgens ons de juiste keuze in mogelijkheden voor te stellen rekening houdend met het budget.
Totaal niet dwingend mbt de aankoop van een Tv toestel en uiteindelijk hebben we een prima keuze kunnen maken gebaseerd op de voor en nadelen.
Aanrader om hier een Tv toestel te kopen.

A.Z 12-11-2023

Eerst via online contract wat goed was toen naar de winkel in Zoeterwoude
Prachtige winkel, goed en eerlijk geholpen . Geen gepush.
vriendelijk en kundig personeel en een goede prijs voor de tv

Henk 12-11-2023

vriendelijk ontvangen door Sanne (Amsterdam), die meteen gerichte vragen stelde over onze wensen. Hierdoor kon ze een aantal tv's tonen en hiervan duidelijk de plussen en minnen vermelden. Onze indruk is dat haar kennis van de producten zeer goed is. Legt alles goed en rustig uit. We kregen de indruk dat ze ons niet pushte tot aankoop van een bepaald (merk) product. Ze gaf ons tijd om rustig na te denken over welke tv we wilden en dit onder het genot van een heerlijk kopje cappuccino. Al met al een hele prettige ambiance. De winkel straalt rust uit, ondanks het ruime aanbod aan tv's.

Anouk 12-11-2023

Ivan (Utrecht) heeft ons zeer prettig en vriendelijk geholpen.
Rekening houdend met onze beperkte tijd heeft hij toch zeer duidelijke en complete informatie gegeven en wij zijn zeer blij met zijn advies en onze aankoop.

Robbert van Rijn 12-11-2023

Bij binnenkomst werd ik direct hartelijk ontvangen . Kreeg een kopje koffie en er kwam gelijk een medewerker aangelopen.
Deskundig advies heeft mij doen besluiten om de nieuwe Lg OLED evo g3 serie te kopen.
Er werd op vele manieren meegedacht en alles werd netjes afgehandeld . Dit wordt de komende jaren mijn winkel als ik een nieuwe tv nodig hebt.

Marco laub 12-11-2023

Verkoper online
Heel erg bedankt voor je advies een hulp
Zo waren wij er snel uit dat we voor deze zouden gaan zeer klant gericht Daarom is het al de tweede keer dat ik bestel service is gewoon heel goed

Mia 12-11-2023

Snel geholpen ! Zeer klant vriendelijk personeel . Sfeer in de winkel is prettig .

Erik 12-11-2023

Ik was met mijn eerste aankoop niet zo blij. Ik heb mijn TV omgeruild voor een Samsung Neo Qled die ik eigenlijk ook wilde. Ik ben erg goed geholpen door verkoper bij jullie winkel in Duiven. Top service en top winkel. Ga zo door!

T. George 12-11-2023

De bezorging, tv ophangen en installeren was voortreffelijk gedaan door uw werknemer genaamd Rodrigo. Als ze allemaal zo zijn als hij, dan krijgt u heel tevreden klanten. Goede reclame voor HelloTV.

Bas 12-11-2023

Goede service in de winkel. Daarbuiten matige service. Tv was later binnen dan verteld in de winkel. Geen info via mail ontvangen over de vertraging. Whatsapp geen reacties op. Uiteindelijk via de chat wel contact gehad dat de tv niet binnen was. Uur later een mail dat de tv wel binnen was…

Jv 12-11-2023

Vanaf het moment dat je word geholpen door een verkoper heb je uitstekende en zeer vriendelijke service.

Peter 12-11-2023

Duidelijke omschrijving, snelle reactie en scherpe prijzen.kortom een veilige voordelige manier om elektronica te kopen

Martin Wittebrood 12-11-2023

Correct geholpen, goed advies.
Naast een hele mooie aanbieding van een hele mooie Philips TV een hele mooie aanbieding van
een hele mooie (en praktische) Vogel wandbeugel.
En, black friday garantie, mochten de beide apparaten op deze vrijdag goedkoper worden aangeboden, krijgen we het verschil vergoed.
3 jaar garantie voor een redelijke prijs, al met al zeer tevreden.

Peter 12-11-2023

Wij hebben onze LG Oled tv aangeschaft in Amsterdam. Ondanks de enorme drukte werden we snel en vakkundig geholpen. Er zat al een mooie Black Friday korting op de tv maar omdat we er twee kochten (schoonouders wilden ook een nieuwe tv) kregen we nog wat extra korting. De afhandeling en uitleg waren professioneel. We zijn erg blij met de aankoop en dat we naar Hello TV zijn gegaan.