HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

M 10-11-2023

Goede service en kwaliteit geleverd. Monteur is zeer klantvriendelijk. Ik heb niets over te klagen dus heb ik een 10 gegeven.

Sanne 10-11-2023

Goed persoonlijke advies, rekening houdend met je wensen en eisen. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je.

Mees 10-11-2023

TV gekocht in Groningen. Mooie winkel, goed advies van deskundige medewerker en scherpe prijs. Voor een nieuwe tv slaag je zeker bij Hello TV.

Willem 10-11-2023

Prettig geholpen! Duidelijke info gegeven en ook een luisterend oor…ook belangrijk ;)

Rik 10-11-2023

Hello,
De winkel is overzichtelijk. XXX is een voortreffelijke adviseur bij de keuze van een toestel zonder een produkt op te dringen. We zijn weg gegaan met het beste toestel in de auto!

Priscilla Kimberly 10-11-2023

XXX en XXX hebben mij geholpen, fijne service en goede communicatie. Gisteren betaald in de winkel en als het goed is word de tv vandaag gebracht.

Jan Willem 10-11-2023

Mooie, overzichtelijke winkel met ruime keuze en scherpe prijzen. Uiterst behulpzaam, vriendelijk en zeer deskundig personeel.

Kelvin 10-11-2023

Goed geholpen en uitleg gekregen over de verschillende keuzes die er waren. Ruim de mogelijkheid gekregen om verschillende dingen te kunnen proberen en ervaren. Erg vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Johnvanhoorn 09-11-2023

Doortrapte online verkoper.Mijn samsung tv van vier jaar oud ging stuk en was niet meer te repareren. Coulance van samsung € 250, korting op een nieuwe en met de winkel zou een passende oplossing worden gezocht.
Ik mocht van hellotv een nieuwe uitzoeken voor de inkoopprijs waar de € 250,= van samsung ook nog vanaf zou gaan.
Samsung 55qn95b gekocht netto € 1185, week later winkelprijs ook €1199,
Inkoop prijs ??? Korting samsung ??? Gebeld,en ik heb geen poot om op te staan,kon een goede caox kabel krijgen of een jaar extra garantie!

Ed 09-11-2023

Top geholpen. Vriendelijke verkoper. Hij wist precies waar hij het over had.

JvS 09-11-2023

Prima geholpen, tijd, aandacht uitleg allemaal heel goed. Genoeg aandacht voor wat wij zochten en goed advies gekregen. Deze jongen verstaat zijn vak. Complimenten

Frans 09-11-2023

Vlotte chat, goeie deal, netjes geholpen bij afhalen. Niets op aan te merken. Top!

Michael 09-11-2023

Inruilen was een beetje een gedoe, meerdere mails over gestuurd en chats gedaan.. Maar uiteindelijk allemaal goed gekomen, bezorging was uitstekend goede service verder.

Dineke 09-11-2023

Een duidelijk ingerichte zaak. Zeer goede advisering door verkoper. Er wordt in alle rust gekeken naar alle mogelijkheden. Een zaak, die we zeker zullen aanbevelen bij anderen.

Rob 09-11-2023

Uitermate gastvrij ontvangen en zeer deskundig advise gekregen. Mijn eerste kennismaking met Hellotv en was positief verrast. Heel goed ingespreeld op mijn wensen en practisch meegedacht over plaatsing van twee tv toestellen van Philips. Topzaak en top service.

Johan 09-11-2023

Geweldig geholpen. Door het goed uitvragen niet het toestel gekocht wat we in gedachten hadden, maar een model uitgekozen die beter bij onze behoefte paste. Top!

Geerlof 09-11-2023

Goed geholpen, vriendelijk, geduldig en behulpzaam, keurig de tv naar mijn auto gebracht.

Marcel 09-11-2023

Vriendelijke verkoper. Veel extra info over de aankoop (TV) maar duidelijk en rustig gebracht. Goed gevoel aan over gehouden.

Marco 09-11-2023

Via de site netjes geholpen via de chat. Gezamenlijk een goede keuze kunnen maken. Daarna netjes op kunnen halen in de winkel. Top geregeld

RD 09-11-2023

Ontzettend vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel in Eindhoven.
En ook nog eens een hele scherpe prijs!
Ik heb al verschillende kennissen doorverwezen, en die zijn net zo tevreden als ik.
De 10 is daarom Dik verdiend

J.S 09-11-2023

Goede deal kunnen sluiten met Jari via de chat. Hij heeft dit doorgegeven aan de hellotv winkel in Nijmegen waar we de tv een klein uurtje later op hebben gehaald.

Polman Edkor 09-11-2023

RH heeft ons Top geholpen. Een verrijking voor Hello TV. Ik zou mensen aanraden hier hun audio te kopen

Diane 09-11-2023

Een hele mooie winkel in Naarden
Alles overzichtelijk opgesteld met verschillende merken
Mijn keus was eigenlijk al gemaakt door de goede site
Om hem real live te zien naar Naarden gegaan
Daar super snel geholpen met duidelijke informatie wat er nog aangeschaft moet worden
Een prima ervaring met deze winkel in Naarden

Wim 09-11-2023

Ik werd goed geholpen via email en telefoon om de juiste keuze te maken. Medewerker Ronald van de vestiging in Duiven reageerde snel en gaf goed advies. Uiteindelijk gekozen voor de Philips 55oled808 met een mooie korting. We kijken erg uit naar de levering en nieuwe kijkervaring.

Wesly 09-11-2023

De winkels in den Bosch ziet er erg mooi uit, je kan er veel zien. En ik ben goed en rustig geholpen.