HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

A.Z 12-11-2023

Eerst via online contract wat goed was toen naar de winkel in Zoeterwoude
Prachtige winkel, goed en eerlijk geholpen . Geen gepush.
vriendelijk en kundig personeel en een goede prijs voor de tv

Henk 12-11-2023

vriendelijk ontvangen door Sanne (Amsterdam), die meteen gerichte vragen stelde over onze wensen. Hierdoor kon ze een aantal tv's tonen en hiervan duidelijk de plussen en minnen vermelden. Onze indruk is dat haar kennis van de producten zeer goed is. Legt alles goed en rustig uit. We kregen de indruk dat ze ons niet pushte tot aankoop van een bepaald (merk) product. Ze gaf ons tijd om rustig na te denken over welke tv we wilden en dit onder het genot van een heerlijk kopje cappuccino. Al met al een hele prettige ambiance. De winkel straalt rust uit, ondanks het ruime aanbod aan tv's.

Anouk 12-11-2023

Ivan (Utrecht) heeft ons zeer prettig en vriendelijk geholpen.
Rekening houdend met onze beperkte tijd heeft hij toch zeer duidelijke en complete informatie gegeven en wij zijn zeer blij met zijn advies en onze aankoop.

Robbert van Rijn 12-11-2023

Bij binnenkomst werd ik direct hartelijk ontvangen . Kreeg een kopje koffie en er kwam gelijk een medewerker aangelopen.
Deskundig advies heeft mij doen besluiten om de nieuwe Lg OLED evo g3 serie te kopen.
Er werd op vele manieren meegedacht en alles werd netjes afgehandeld . Dit wordt de komende jaren mijn winkel als ik een nieuwe tv nodig hebt.

Marco laub 12-11-2023

Verkoper online
Heel erg bedankt voor je advies een hulp
Zo waren wij er snel uit dat we voor deze zouden gaan zeer klant gericht Daarom is het al de tweede keer dat ik bestel service is gewoon heel goed

Mia 12-11-2023

Snel geholpen ! Zeer klant vriendelijk personeel . Sfeer in de winkel is prettig .

Erik 12-11-2023

Ik was met mijn eerste aankoop niet zo blij. Ik heb mijn TV omgeruild voor een Samsung Neo Qled die ik eigenlijk ook wilde. Ik ben erg goed geholpen door verkoper bij jullie winkel in Duiven. Top service en top winkel. Ga zo door!

T. George 12-11-2023

De bezorging, tv ophangen en installeren was voortreffelijk gedaan door uw werknemer genaamd Rodrigo. Als ze allemaal zo zijn als hij, dan krijgt u heel tevreden klanten. Goede reclame voor HelloTV.

Bas 12-11-2023

Goede service in de winkel. Daarbuiten matige service. Tv was later binnen dan verteld in de winkel. Geen info via mail ontvangen over de vertraging. Whatsapp geen reacties op. Uiteindelijk via de chat wel contact gehad dat de tv niet binnen was. Uur later een mail dat de tv wel binnen was…

Jv 12-11-2023

Vanaf het moment dat je word geholpen door een verkoper heb je uitstekende en zeer vriendelijke service.

Peter 12-11-2023

Duidelijke omschrijving, snelle reactie en scherpe prijzen.kortom een veilige voordelige manier om elektronica te kopen

Martin Wittebrood 12-11-2023

Correct geholpen, goed advies.
Naast een hele mooie aanbieding van een hele mooie Philips TV een hele mooie aanbieding van
een hele mooie (en praktische) Vogel wandbeugel.
En, black friday garantie, mochten de beide apparaten op deze vrijdag goedkoper worden aangeboden, krijgen we het verschil vergoed.
3 jaar garantie voor een redelijke prijs, al met al zeer tevreden.

Peter 12-11-2023

Wij hebben onze LG Oled tv aangeschaft in Amsterdam. Ondanks de enorme drukte werden we snel en vakkundig geholpen. Er zat al een mooie Black Friday korting op de tv maar omdat we er twee kochten (schoonouders wilden ook een nieuwe tv) kregen we nog wat extra korting. De afhandeling en uitleg waren professioneel. We zijn erg blij met de aankoop en dat we naar Hello TV zijn gegaan.

Jack 12-11-2023

Wij waren in eerste instantie van plan een 43 inch Samsung frame tv te kopen. Maar door de goede uitleg en advies hebben we toch een 55 inch versie gekocht. Wij zijn erg blij dat we het advies van de verkoper hebben gevolgd want hij hangt prachtig en is zeker niet te groot. De ontvangst in de winkel is hartelijk en de koffie is prima. Enige minpuntje was dat er geen stukje vlaai bij was :-) Als we ooit weer iets nodig hebben zullen we zeker weer naar deze winkel terug gaan. Echt een aanrader !

Fokko Aarts 12-11-2023

Wij konden vrijelijk rustig rondkijken, ook al wisten we welke tv we wilden. Toen ik om mij heen keek, op zoek naar oogcontact met een adviseur, hadden wij ‘snel beet’’. Wij werden prettig geholpen en geadviseerd. De betreffende adviseur had goed doordat wij al een bepaalde keuze hadden gemaakt. Geen druk, geen gedram, gewoon prettig geadviseerd.

Philips TV 12-11-2023

Super goed geholpen in de winkel van Hello Tv in Duiven. Goed advies over de aankoop van een TV. Goede uitleg zonder zonder opdringerig te zijn. Helemaal goed. Tv thuis geïnstalleerd en hij doet het zoals beloofd. Helemaal Top.

Co 11-11-2023

Perfect geholpen, mooi product en de laagste prijs ofwel niets op aan te merken!

Marco Dijksman 11-11-2023

Eerst via de website contact gezocht en de nodige informatie ingewonnen en duidelijk afspraken kunnen maken.
In de winkeld in Zoeterwoude werd ik netjes geholpen door Ramon en vakkundig geholpen met de nodige belangrijke informatie van de tv die ik wilde hebben.
Door de goede service de tv gekocht die graag wilde hebben. Fijne mensen mooie nette winkel

Anneke 11-11-2023

Ontzettend goed geholpen in de winkel,
Goede uitleg en vriendelijke verkoper
Een 9 omdat wij er vanuit gingen dat de tv op voorraad was.

Rob Haszing 11-11-2023

Wij zij prima geholpen met het maken van een keuze voor een nieuwe audio set bij onze tv. Uiteindelijk is de keuze gevallen op Sonos en die is inmiddels naar volle tevredenheid aangesloten. Fijn dat voor ons ook zonder afspraak alle tijd werd genomen.

Peter 11-11-2023

Meteen bij aankomst vriendelijk zonder verkoopdrang-gevoel geholpen. We waren snel klaar. Goede aankoop ervaring.

Wilfred 11-11-2023

Vriendelijk en goed geholpen.. Ze beantwoorden mijn vragen correct.
Zoeken mee naar de goedkoopste aanbiedingen. Dit word mijn 3e tv hier.
Mijn 2e tv ging kapot na 5j. In de garantie . Ik kreeg een hele nieuwe.

DS 11-11-2023

Geweldig geholpen. Mega vriendelijke en behulpzame mensen, en uiteraard zeer tevreden een tv gekocht.

Marcel 11-11-2023

Super en zeer hartelijk ontvangen en geholpen. Waar krijg je nog bij binnenkomst een kopje koffie aangeboden en wordt je op een zeer vriendelijke manier aangesproken. Men neemt echt de tijd om te luisteren maar ook om met je mee te denken zodat de keuze die reuze is de juiste is. Er hangt overigs een zeer ontspannen sfeer wat je als koper een fijn gevoel geeft. De uitstraling is ook een pluspunt, geen andere zaken als tv’s en audio producten. Zeer kundig personeel die de meerwaarde als snel aantonen en zekers niet willen optreden als een dozen schruiver zoals bij sommige grote ketens.
Al met al een zeer fijne ervaring met de winkel in Duiven met zijn deskundig personeel. Tv en Sonos speaker zijn onderweg en heb er volledig vertrouwen in dat ook dat perfect verloopt.

Gr Marcel

Lisanne 11-11-2023

Goed geholpen door en een leuke prijs betaald voor een Samsung the frame.