HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Tjaard Groenboom 30-12-2022

Netjes geholpen door de medewerk Chris R van Hallo TV. Een goede uitleg gehad en daarna een mooi aanbod op het aanschaffen van een Sony Brevia XR 83A90J-4K oled .

Dick 30-12-2022

De winkel in Duiven ziet er fraai en netjes uit.
Er wordt goed geluisterd naar je wensen en je wordt professioneel geholpen.
Erg tevreden.

Freek Beekman 30-12-2022

Gaat helemaal goed lekker relax goed geholpen en geen druk ze zijn bezig om de goede keuze te maken voor mij

J.Kraan 30-12-2022

Super nette zaak, mooie deal en zeer klantvriendelijk personeel! Op hand van deze uiterst positieve ervaring zojuist nog een nieuwe bestelling geplaatst.

Richard & Monique 30-12-2022

We liepen op de bonnefooi binnen bij Hello TV na al eerder contact te hebben gehad via Internet. Maar zoals dat gaat zoals zo vaak, ga je eigenlijk al voor de bijl. Helemaal als je zo vriendelijk wordt geholpen als door Henk-Jan. Informatief zonder opdringerig te zijn heeft hij ons overtuigd om te gaan voor een pracht van een TV. We kunnen niet wachten dat hij aan de muur hangt. Henk-Jan heeft ons een mooie aanbieding gedaan met een aantal extra's waar we niet onderuit konden.

R lefering 30-12-2022

Goede service en klantvriendelijk personeel. Dit is de tweede keer dat we zijn geweest voor informatie.

Larz 30-12-2022

Ik ben goed geholpen voor en heb een goede prijs betaald voor mijn tv. Echter zat er plastic onder het scherm van mijn tv. Ik heb terug gegaan en heb hem zonder enig probleem om kunnen ruilen.

De tv die ik had hadden ze niet op voorraad en moest ik ophalen in Doetinchem. Als excuus hebben ze mij een kabel cadeau gedaan.

Een goede oplossing voor iets wat buiten hun macht lag.

Ton 30-12-2022

Ik ben enorm goed geholpen bij HelloTV nadat ik een miskoop had gedaan bij een concurrent. Ik heb een mooie inruildeal ontvangen, en daarbij super service gekregen. Goede prijs, deskundig advies en geweldige service.

De boer 30-12-2022

Mooie zaak aardige verkopers makelijke verbinding met auto top locatie via chat ook heel goed geholpen goede service zeker aan te bevelen

Arjan 30-12-2022

Een mooi ruime winkel in Rotterdam Kundig personeel. Naar Hello TV gegaan vanwege inruil mogelijkheid en ook nog korting geven. Uniek concept zie je nergens anders!

Ronald 30-12-2022

Ik ben zeer vriendelijk en vakkundig geholpen met de aankoop van mijn nieuwe televisie

Maurice Stoop 30-12-2022

Zeer goed geholpen, zowel online als in de winkel. Fijn dat er over de prijs onderhandeld kan worden.

Steenhuis Yolande 30-12-2022

Uitstekend geholpen. Ik maak er een 10 van als de apparatuur ook net zo adequaat afgeleverd en geïnstalleerd wordt. Dat is over een dag of 10.

Hans 30-12-2022

Prima en deskundig geholpen, prettige medewerkers, soepele behandeling bij prijsafspraken

Maurice 30-12-2022

Zeer kundig personeel die goed luisteren naar wens en noodzaak. Tv was op voorraad wat fijn is. Erg blij met onze aanschaf

ger smit 30-12-2022

we zijn zeer tevreden we werden heel netjes en goed geholpen. goed advies dus 2 tv's gekocht.

Adrie 30-12-2022

Hello TV heeft een zeer overzichtelijke winkel met kundig personeel. Op deze manier was het mogelijk een gefundeerde keuze te maken. De installatie was stipt op tijd, zorgvuldig en zeer vakkundig. Het gegeven advies over de hoogte van de TV op de meer was zeer goed en werd door ons overgenomen. Ook was Danny K zeer behulpzaam bij de uiteindelijke in werking stelling van de TV en het contact met de provider. Wij waren zeer tevreden met een perfect werkend toestel toen XXX vertrok.

Mitch 30-12-2022

Bekwaam personeel die graag meedenken voor een oplossing, ondanks dat het product uiteindelijk niet voldeed aan onze eisen

Ellen Westhof 30-12-2022

Fijn geholpen in de winkel maar tv was niet op voorraad maar zou de volgende dag geleverd worden, werdt verzekerd. Er van uitgaande dat ze een eigen bezorg service hebben, de tv betaald. Ze versturen via post nl dus je raad het al, tv niet geleverd. Wordt oudjaarsdag tussen 15.00 en 17.30. dat moeten we dus nog maar zien. Zijn zeer teleurgesteld en de klantenservice kan hier niks aan doen. We kunnen naar een ander filiaal waar deze wel op voorraad is maar dan moeten we de tv nogmaals afrekenen. Zijn zeer teleurgesteld over de service dat dit niet anders opgelost kan worden. We kunnen zelf naar ander filiaal gaan en dat hello tv de verzending annuleert, maar dat gaat niet volgens klantenservice. Zou dit nooit meer op deze manier doen

Ans van den Berg 30-12-2022

Goed geholpen ,goede uitleg en nemen alle tijd voor de klant ,altijd korting ,ook mooi meegenomen.

Roel Rozema 30-12-2022

Ik had heel leuk contact met Sabrina via de chat. De keuze voor een Samsung 85 inch was al gemaakt en zij maakte het heel aantrekkelijk door de voorgestelde korting te accepteren. Professioneel, zeer aardig en begrijpend en meteen tot de kern van de zaak doordringend. Zij is een sales topper!

Andre 30-12-2022

Eerste en tevens laatste aankoop bij HeloTV. Slechte service en bereikbaarheid. Eens en nooit meer

Ingrid 30-12-2022

Ontzettend leuk geholpen, ook goede uitleg. Aardig personeel, ook geholpen om de tv in de auto te tillen.

Bas 30-12-2022

Mooie overzichtelijke winkel. Groot aanbod in de winkel en nette prijzen. Vriendelijk personeel

De boer 30-12-2022