HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5178 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Judith 27-07-2021

Kende deze zaak niet. Mijn neef en zwager hebben mij hierop geattendeerd. Heb in Utrecht TV gekocht. Moet nog bezorgd worden. Erg vriendelijk en goed geholpen door Marc. Prima uitleg en advies.

Henk 27-07-2021

Vandaag in Eindhoven een NeoQled Samsung TV gekocht. Daan heeft mij uitstekend geholpen, duidelijke adviezen gegeven en gezorgd voor een uitstekende afwikkeling, ook financieel. Een adres om terug te komen en aan te bevelen voor anderen.

Michael Heemskerk 27-07-2021

Wat een fijne winkel en goede service! Wij hebben 5 kids en die werden direct in de watten gelegd. Even lekker racen op de PS4, zodat wij op ons gemak onder het genot van een koffie onze droom TV konden uitzoeken.
En die droom TV is het geworden de NEO QLED 75inch van Samsung!! wat zijn wij er blij mee. En daarbij hebben wij ook nog de Sonos Arc aangeschaft!

Heel vakkundig en zonder gepusht te worden werd ons de verschillen tussen de TV's en soundbars uitgelegd.

Nu wachten tot eind september, want dan is onze verbouwing pas klaar en kunnen wij gaan genieten van onze thuis bioscoop! De TV en soundbar wordt door Plattetv.nl opgehangen en geïnstalleerd, dus ik heb er geen omkijken naar!

Dank jullie wel!!
Officiële reactie van HelloTV 27-07-2021

Beste Michael,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend leuk om uw ervaring in onze winkel terug te lezen, daar worden we blij van. En u zo te horen ook. Nu nog heel even wachten en dan kunt u eind september gaan genieten van uw nieuwe thuisbioscoop. Heel veel kijk- en luisterplezier gewenst.

Jelske - PlatteTV

Mike 27-07-2021

Na een kleine mis communicatie heeft (*) mij prima geholpen met een gepaste oplossing voor mijn TV!

Evert 27-07-2021

Goede omschrijving. Snel geleverd middels betrouwbare partner. Correct overhandigd, al met al dikke prima.

Hans Thieme 26-07-2021

Wat een prachtig ruim opgezette speciaal zaak!
Alhoewel ik vlak voor sluitingstijd in de Rotterdamse Platte TV-winkel arriveerde om te luisteren naar een nieuwe LG soundbar, werd ik zeer geduldig en vakkundig geholpen. De verkoper vroeg hoe mijn audio en tv nu thuis in elkaar zit en wat mijn probleem erbij is. Hij bleek goed te weten hoe de nieuwe soundbar werkt en hij moest worden aangesloten. Toen liet hij me een aantal belangrijke audio-opties horen in het speciaal daarvoor ingerichte deel van de winkel. Super! Overweldigend!

Ik was snel overtuigd, kocht de soundbar en kreeg hem direct mee naar huis. Thuis alles aangesloten en getest. Daar kan je het echt pas uitproberen, het geluid goed beoordelen. Ik ben er nu zeer tevreden mee en luister/geniet volop en met plezier. Bedankt voor de service medewerkers van de Platte TV winkel!

Dennis 26-07-2021

Goede prijzen en super service.
Na dag 1 bleek de tv niet goed te zijn, deze is zonder problemen omgeruild. Productie foutje van de fabriek.

Sarwan 26-07-2021

Goed geholpen, behulpzaam, goeie omruilservice, goede prijs, ook nabestellingen zijn snel verzonden. Beloftes nagekomen

J van der Ploeg 26-07-2021

Overzichtelijke winkel. Vriendelijk en deskundig personeel. Veel keus . Heerlijk koel daar én er is koffie!

Esther Phillipson 26-07-2021

Vriendelijk en goed geholpen.
Goed advies gekregen. Alle adviesen had meneer goed onderbouwd. Prettig geholpen.

topas 26-07-2021

Ruim aanbod te bekijken; uitstekende voorlichting; klantvriendelijk gedrag.

klaas 26-07-2021

Goede en vlotte service, afgelopen week een showroommodel gekocht bij hun dochterbedrijf. Dit loste helaas niet mijn probleem op met de Ziggo module. Vandaag terug geweest in Naarden en stond zonder problemen binnen een kwartier weer buiten met een vervangend exemplaar uit de normale collectie. Uiteraard moest er wel wat worden bijbetaald maar ons probleem is hiermee wel supersnel en naar tevredenheid opgelost. Hartelijk dank voor deze mooie service.

Edgar 26-07-2021

Perfect. geholpen. Goed en eerlijk advies. Super mooie televisie voor een hele mooie prijs. Heel tevreden en ik koop hier zeker weer!!

John 26-07-2021

Ik heb online via de chat contact gehad met een medewerker. Ik was op zoek naar een grotere tv voor de slaapkamer. Na mijn wensen doorgenomen te hebben zijn we uitgekomen bij een 50" Samsung tv. Te weten de 50AU8070.
Een hele mooie tv, ben hier zeer blij mee.

Via de medewerker op de chat gevraagd in welke winkel deze voorradig was. Dit bleek helaas niet in Amsterdam te zijn, maar in Utrecht. De medewerkster heeft het toestel toen gereserveerd voor mij in Utrecht.

In de auto gestapt en in Utrecht geïnformeerd naar mijn reservering en ik was ook benieuwd hoe hij er in het echt uit zou zien.
De medewerker liet mij het toestel in de winkel zien, ik was nu zeker overtuigd.
De betaling in de winkel gedaan en de vriendelijke medewerker liep netjes met het aangekochte product mee naar mijn auto om hem in te laden.

Fijne mensen bij PlatteTV.

Pieter-Jan Krijnen 26-07-2021

Boris heeft ons netjes geholpen. uw site is duidelijk dus ok !
Klanten kunnen zeker naar uw zaak gaan voor een nette afronding van hun TV.

Pieter-Jan Krijnen.

Marco 26-07-2021

Fijne service en prijzen zijn zeer scherp. Goed geholpen en duidelijk beeld gekregen van de verschillende opties waar ik uit kon kiezen.

Driel 26-07-2021

Ruime keuze uit de merken, goede voorlichting en uitgebreide uitleg.
Prachtige winkel en goed bereikbaar.
Zeer vriendelijk pesoneel.

Maurice 26-07-2021

Ik werd zéér vriendelijk ontvangen met een kopje koffie door Collin in Eindhoven. Hij nam uitgebreid de tijd voor mij om mij te adviseren mbt diverse televisies waarin ik geïnteresseerd was. Zonder mij te pushen voor n bepaald merk/type is het uiteindelijk de Philips 65OLED855/12 geworden. Zéér klantvriendelijk en deskundig advies. Zeker een aanrader !

Ben 25-07-2021

Prima en snel geholpen. Ook het inruilen van oude apparatuur ging snel. Vriendelijk en vakkundig personeel.

Esther 25-07-2021

Ik ben super vriendelijk geholpen door verkoper, hij heeft nog waardevolle aanwijzingen en tips gegeven.

Sander 25-07-2021

Nam de tijd voor onze vragen. En ondanks een dubbele reservering werdt er toch een sonos arc geregeld.

RinusV 25-07-2021

Ik werd rustig en deskundig geholpen door verkoper in de vestiging in Breda. In een ongedwongen sfeer ben ik, nadat goed geïnformeerd werd, tot de koop van een OLED Tv met soundbar overgegaan

Dolf Vonk 25-07-2021

Mooie shop waar de TV ruim en overzichtelijk per merk zijn uitgestald. Door verkoper Mark prettig geholpen met duidelijke uitleg over de voor en eventuele nadelen van onze keuze. Ook goed advies gekregen over de benodigde beugel en garanties, kortom heel tevreden over advies en aankoop.

Wouter 25-07-2021

Top geholpen door een super vriendelijk en open clubje mensen. Een aardige medewerkster heeft zelfs haar spierballen ingezet en geholpen met het tillen van mijn aankoop. Hulde.

Stanley 25-07-2021

Ik heb reeds eerder bij jullie gewinkeld, altijd goede service. Vandaag was niet anders, ze wist waar ze het over had, je kreeg alle informatie zodat je een weloverwogen beslissing kon maken.