HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Bjorn van de Laar 19-06-2021

Goede service
Wat het belangrijkste was, is dat we duidelijke uitleg kregen over de tv's.
Blij met de aankoop en goede service

HJ 19-06-2021

Eerst online via de chat georiënteerd. Daarna in de winkel Utrecht uitstekend geholpen door verkoper Naveen. Vakkundig, haakte prima in op de aanbieding die ik via de chat had ontvangen en hielp uiteindelijk om de aangekochte TV in de auto te laden.
Conclusie: PlatteTV is een prima winkel. Verkoper Naveen maakte het verschil 👍

Remy 19-06-2021

Top geholpen.
Vriendelijk, verstand van zaken, alle tijd.
Legt helder uit, heeft een mening, super blij in winkel in Amsterdam.

P. Hulscher 19-06-2021

Na een whatsapp of de tv op voorraad was en het zo was werd de tv klaar gezet voor mij. Half uur later in de zaak van Amsterdam stond de tv inderdaad klaar. De vrouwelijke medewerker heeft mij uitstekend en snel zo ook correct geholpen.
De tv werd vriendelijk naar mijn auto gebracht. Ik ben helemaal happy.

Lawk 19-06-2021

Zeer goed geholpen door een medewerker. Goed advies en met deskundig hulp een verlengde garantieproduct erbij gekregen! PlatteTV FTW!

Ramon 19-06-2021

Supersnel, vakkundig, erg plezierig en goed geadviseerd door Jelle in een overigens erg mooie winkel in Zoeterwoude. Echt de moeite waard om langs te gaan. TV is overigens supergoed, zoals geadviseerd perfect voor op de slaapkamer. Ga zo door Jelle

Corina 19-06-2021

Goed geholpen en bereid om alles te doen. Aansluiten en downloaden van app. Super tevreden

S.P.Verwey 19-06-2021

Bij Platte TV word je snel geholpen en je krijgt van hun een goed advies en de servers is goed en ze helpen je mee met het inladen van je TV dit is een winkel die ik iedereen kan aanraden

Carli 19-06-2021

Mooie zaak, vriendelijk personeel, goede service en scherpe prijzen. Ga hier altijd als eerste heen voor een aankoop. Heb ondertussen al het een en ander hier gekocht.

Marian 19-06-2021

Super geholpen door André, heel kundig en weet er heeel veel van.
Bleef geduldig alles uitleggen zodat we denken de goede tv te hebben gekocht.

Fred 19-06-2021

je word er goed geholpen en ze nemen de tijd voor je 1 min punt is dat ze telefoonnis slecht bereikbaar zijn

Marcel 19-06-2021

Vakkundige verkopers, alles afgehandeld volgens afspraak. Levering afspraak duidelijk en nagekomen.
De Verkoper (M**) en de bezorger (R****) zijn TOPPERS.

Cees Vink 19-06-2021

Ik ben bij platte TV erg correcte en voor mij, omdat ik niet erg technisch ben zeer duiderlijk manier geholpen. X heeft echt alle tijd genomen om mij het allemaal duidelijk te maken hoe deze TV werkt en zijn service is perfect.

Fvh 19-06-2021

Via via terecht gekomen bij plattetv.nl. Eigenlijk via de mail een tv gekocht en de oude ingeruild. Vervolgens is de nieuwe tv netjes binnen 3 dagen aan de muur gehangen. Volledig volgens afspraak.

Ruud Kalkhoven 19-06-2021

Ik heb met de deal maken met **** gesproken wat een pittige tante zeg maar ze heeft mij prima geholpen ik kreeg na dat ik de samsung qled55inch95tc had gekocht een bericht wanneer hij geplaatst kon worden ze hadden het erg druk maar toch een afspraak kunnen maken en toen kwam *** die ging hem installeren wat een vakman zeg neemt alle tijd om de tv zo neer te hangen dat je als klant tevreden bent en werk heel netjes meten is weten is zijn motto en denk met je mee hoe hij het beste kan hangen niets meer dan lof voor deze zeer gedreven jongeman een dikke 10 hoor top.

Patrick de cock 19-06-2021

Kort maar krachtig/Goedkoop/Goede service/Goede raad bij aanschaf product.
En heel veel keuze in alles.

Edwin van der Meer 19-06-2021

Dit is onze 2e tv die wij bij platte-tv gekocht hebben, goede uitleg gehad.
Utrecht is een fijne winkel 👍

Mark 18-06-2021

Het was de keus uit twee OLED top-modellen (Sony of LG) maar vanwege het grote prijsverschil lastige keuze. De verkoper heeft echt de tijd genomen om alles uit te leggen en de verschillen te laten zien. Hij gaf ons echt de ruimte om er goed over na te denken en heeft met een leuke korting o.a. inruil oude tv ons over de streep getrokken en zijn we toch voor de 65" A90J gegaan. Helaas niet op voorraad maar we zouden er zeker 1 krijgen van de eerstkomende zending. Hoewel er natuurlijk met dagkortingen wordt gewerkt, niet het gevoel gehad dat we daardoor sneller moesten beslissen. Nu wachten op de levering.

Mark Veneman 18-06-2021

Winkel zit tussen de bouwmarkten en verhuurbedrijven in de oude Maple Leaf fabriek in Amsterdam (daar was ik geweest). Na eerst bij de grote rode winkel te hebben rondgekeken niet kunnen slagen naar PlatteTV geweest. Buiten niet heel opvallen en na de BBQ's en Boretti's te zijn gepasseerd in een ruime mooie winkel terecht gekomen, waar de TV's per merk in een aparte ruimte worden gepresenteerd, elk voorzien van zitbanken en zachte verliuchting. Helaas bij alleen maar grote maten (50 inch en groter) opogesteld, twerijl ik op zoek was naar een 43 inch model. Die had ik bij die rode zaak al op het oog, maar die konden hem ook online niet leveren. Platte TV had hem wel (Samsung UE43TU8000) Deze online biij PlatteTV besteld. Na de bestelling een e-mail van PlatteTV om tegen een geringe bijbetaling de UE43AU8070 i.p.v. de UE43TU8000 te kopen. Op dat voorstel ingegaan. Levering keurig op de aangegeven dag en nog iets eerder dan de Track&Trace eerst had uitgerekend. TV past precies op mijn meubeltje. Na wat proberen een fijne instelling voor het beeld gevonden. Het geluid is zolas bij veel platte TV's: plat. Dat kun je verbeteren met een soundbar of surround systeem maar ik had besloten om daar spullen voor te gebruiken die ik al had: 2 heel oude Philips 22AH541 MFB actieve luidsprekers, aan de TV gekoppeld met een Bluetooth ontvangertje en geschakeld over een afstanbetuurde contachtddos. Resultaat: super geluid!

Edu 18-06-2021

Heb gekozen voor een eerlijk advies en ben uiters tevreden met de juiste service. Verkoper doet het niet om te verkopen, maar was zeer geduldig met zijn uitleg.
Ik wist wat ik wilde en heb het gekregen.top!!

G.Worm 18-06-2021

Wij zijn op een zeer prettige wijze geholpen,kan wel zeggen geweldig
Ga zo door.

Ingrid 18-06-2021

We kwamen voor een televisiekabel en een vc reciever.... Bij binnenkomst werd ons iets te drinken aangeboden en konden we aangeven waar we voor kwamen. Verkoper Nick nam alle tijd voor ons en weet hoe klanten geïnformeerd willen worden zonder opdringend te zijn. Hij kon ons alle voors en tegens van diverse tv's uitleggen; wat een verademing. Uiteindelijk hebben we een geweldige tv met toebehoren aangeschaft. Dit was een winkelbeleving zoals het hoort! Bedankt Nick en leuke collega's.

Hao 18-06-2021

Ik heb de shop gekozen voor de mogelijkheid om een nog betere deal te maken dan de geweldige deals die al te vinden zijn in de winkel. Jari was mijn contactpersoon, en via hem had ik een hele mooie deal kunnen regelen die ik waarschijnlijk elders niet had kunnen krijgen! Jari was hierbij heel vriendelijk en tegemoetkomend, en dat was ook het gevoel die ik van de andere werknemers kreeg toen ik de winkel binnenstapte. Zeker een aanrader om nog eens iets bij te halen :D

Emma 18-06-2021

Ontzettend goede service en je merkt dat ze er echt verstand van hebben en geen verkooppraatje opzetten. Ze pakken geven je goede uitleg welke tv het beste voor je is en kiezen daaruit de beste.

Tamara 18-06-2021

Perfect geholpen, vriendelijk, duidelijke uitleg,
Nemen de tijd voor je
Gewoon in 1 woord top service