HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Sofie 03-07-2022

Bij aankomst heb je direct een warm welkom en ze luisteren naar de wensen van de klant. Verder is het een snelle levering met een fijne communicatie.

Ali ST 03-07-2022

Goede en geduldige klantenservice en de monteur Ishake (ik hoop dat ik zijn naam goed opschrijf) was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Al met al een ontzettend positieve ervaring en ontzettend blij met onze nieuwe TV.

Bobotje 03-07-2022

Goed geholpen in de winkel door verkoper in de winkel in Eindhoven. Heldere info top

Dick 03-07-2022

Eerst contact gehad via internet en daarna in winkel met verkoper ,allebeide keren uitstekend en vriendelijk geholpen ga zo door.

Kallan 03-07-2022

Ik ben uitstekend geholpen in de winkel van PlatteTV te Zoeterwoude door Jelle. Je wordt vriendelijk ontvangen, krijgt een kop koffie en de kinderen kunnen zich vermaken in het speelhoekje zodat jij in alle rust de perfecte tv kunt uitkiezen.

Jelle had antwoorden op al mijn vragen, was vriendelijk, professioneel en had veel kennis. Het belangrijkste, hij bleef eerlijk en dacht met mij mee.

Je krijgt altijd de beste prijs bij PlatteTV en de service is anders dan bij concurrenten.

Denk je eraan om een nieuwe TV in huis te halen, dan ben je bij PlatteTV bij het juiste adres!

Jansen 03-07-2022

Ik ben al langere tijd klant bij platte tv en elke keer word ik goed en vriendelijk geholpen je krijg zeer goede uitleg en ze laten graag de verschillen zien van de merken zelf en de beeldkwaliteit niets is teveel gevraagd ik raad deze winkel aan en je kan ook nog je huidige tv inruilen dus je hoeft geen foto s te maken van je huidige tv en vervolgens op marktplaats te zetten en dan wachten op onzin biedingen

Jan Vos 03-07-2022

Prima winkel met fijn beleeft en kundig personeel ben heel goed vakkundig en correct geholpen, winkel met veel ruimte capaciteit mooi aanbod in de winkel.

Rob 03-07-2022

Ik ben zeer kundig en behulpzaam geholpen. Ben met het gevoel de winkel uitgelopen dat mocht ik nog vragen de medewerker altijd even kan bereiken.

Kelly 02-07-2022

We zijn vandaag in Doetinchem geweest. We waren aan het twijfelen tussen 2 tv. De verschillen konden ze goed uitleggen met een onderbouwing. Hierbij hebben we uiteindelijk onze keuze kunnen maken en een tv gekocht. Ook werd er direct gevraagd we nog benodigdheden hadden, zodat we optimaal tv konden kijken.

Barry 02-07-2022

Helaas ging mijn TV na 3.5 jaar al kapot , ook net buiten de 3jatige garantie, maar desondanks werd ik perfect geholpen en werd er coulance aangeboden en heb ik een mooie nieuwe TV gekocht .
Super bedankt Heren (Boris)

Koen 02-07-2022

Wij zijn vandaag zeer goed geholpen in het filiaal te Utrecht. Ondanks het feit dat ik al goed wist wat ik wou en reeds wat kennis had opgedaan ivm de nieuwe OLED van LG vond ik dat de verkopers ons toch heel wat nuttige informatie konden geven.

Dit allemaal op een heel professionele doch aangename en vriendelijke manier.

Kortom, zeer toffe en mooie winkel, en zeker een aanrader als je graag wat meer uitleg hebt voor je aankoop.

Erik 02-07-2022

*** en collega's geven een eerlijke en duidelijke voorlichting betreffende de karakteristieke verschillen tussen alle modellen

Danny Vos 02-07-2022

Er was een probleem met mijn TV, contact opgenomen met de klantenservice en gelijk een afspraak kunnen maken om een nieuwe TV te laten bezorgen en de oude ophalen.
Top service!

HLA 02-07-2022

deskundig en vriendelijk geholpen, prima ! Eee keurige winkel, ruim opgezet en, ook wel belangrijk, goed parkeren voor de deur.

Paul 02-07-2022

Prima geholpen door dezelfde klant als 6 jaar geleden.we kregen ook nog een leuk aanbod en zijn daar meteen op ingegaan.Mede door deskundig advies zijn we op een tv uitgekomen die helemaal aansluit op onze wensen.

David 02-07-2022

Goede service en perfect geholpen! Nette bezorger en alles werd goed uitgelegd

Dennis van Rijsingen 02-07-2022

Geholpen in filiaal eindhoven in ekkersrijt. Daan heeft ons echt super geholpen. Alle keuzes duidelijk uitgelegd. Ook verschillen in alle tvs duidelijk uitgelegd. Gewoon superduidelijk! 10 voor service.

Charlie 02-07-2022

Afgelopen tijd best vaak in de winkel geweest om me goed te oriënteren op welke tv ik wilde. Na een aankoop van een toestel heb ik deze na 4 weken omgeruild wat ik een perfecte mogelijkheid vind en toch een andere tv gekozen die beter bevalt. X heeft me alle ins en outs verteld!! Complimenten!!

Henk & Janet 02-07-2022

Mijn vrouw en ik zijn uitermate vriendelijk en profesioneel geholpen bij de keuze van de aangekochte Samsung tv door X in in de vestiging Amsterdam.
Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop en bevelen deze winkel zeker aan.

SHIRLEY WESTENBERG 01-07-2022

Zo'n slechte winkel&service heb ik nog nooit meegemaakt. Live chat, slechte comminucatie. WhatsApp werkt niet eens. Bellen, alleen maar in de wacht. Levering TE LAAT. Never ever again.
Shirleyw 04-07-2022

Door heel wat miscommunicatie werd er toch naar een oplossing gezocht en excuus gemaakt. Netjes! En is deze revieuw misschien misplaatst.

JeGe 01-07-2022

We zijn goed geholpen door de medewerker, hij kwam met een goed advies ! Helaas moeten we nog even wachten op de levering.
De levertijden voor bepaalde producten, vooral pas uitgebrachte producten zoals de door ons bestelde Sonos zijn door de toestand in de wereld erg opgelopen.
Dus een totale beoordeling kunnen we nog niet geven.

mnb 01-07-2022

Keurige hulp na wat gestoei met de soundbar prima service, snel en gevat prima bezoek.

CarJo 01-07-2022

Van verkoop,advisering tot plannen van leveringsdatum:alles zeer klantvriendijk en bekwaam.Afleveren en installeren voortreffelijk met fijne uitleg.Klant=koning

Bas 01-07-2022

Onwijs leuk en goed geholpen door Sanne in Amsterdam! Fijn advies en ondanks dat ik met een duidelijk doel de winkel binnen kwam nog wel even goed doorgevraagd en andere opties besproken. Hierdoor net even een betere keuze kunnen bestellen 👌🏻

Martin van Dijk 01-07-2022

Zeer goede en deskundige installatie.
Hieraan ging vooraf een goed technisch advies door installateur DK. Aansluitend een goede en rustige uitleg.