HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5378 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

H. Kazbogan 16-11-2022

Het is een ruim opgezette winkel met voldoende medewerkers. De prijzen zijn eerlijk en krijgt er nog eens extra korting op de prijs. De medewerkers adviseren met voldoende kennis en kan direct een soundbar beluisteren. Dikke voldoende

Marcel 16-11-2022

Alleen jammer dat de tv 1 dag later bezorgd werd dan afgesproken. Verder prima service en goede aflevering.

Jan 16-11-2022

Nette zaak , veel keus . Kopje koffie . Goede prijs en goed en vakkundig advies

Tim Boomen 16-11-2022

Goed geadviseerd in de winkel Eindhoven.
TV is geleverd op de afgesproken dag.

HB 16-11-2022

De hulp was erg fijn en we hebben meteen een tv gekocht vanwege de scherpe prijs die aangeboden werd. Typische verkoop hulp, proberen alles aan je te verkopen, maar dat hoort erbij!

Ger 16-11-2022

Belabberde klachtafhandeling, ze zeggen van alles maar word aan het lijntje gehouden en van het kastje naar de muur gestuurd. Tv opgestuurd ter reparatie, te horen gekregen dat de TV niet meer gemaakt zou kunnen worden. Samsung zou gaan crediteren. Om vervolgens te horen te krijgen dat de TV wel gemaakt kan worden.

Ook bij het bedrijf dat de reparatie uitvoert werd mij transparantie beloofd, verwachtingen van de kosten en hoe lang het zou duren, ook hier heb ik niks van vernomen. Inmiddels 4 weken verder sinds het eerste contact. Zonder TV in huis.

grievink 16-11-2022

duidelijk en overzichtelijk van mogelijk heden ,ruim assortiment, redelijke prijs en aanbod

Voor schoonmoeders 16-11-2022

Prima geholpen in de winkel en een goed advies gekregen. TV gelijk meegenomen en geinstalleerd. Schoonmoedersnweer helemaal blij😄

Gevers 16-11-2022

***** je hebt ons zeer goed geholpen, duidelijke uitleg en zijn zeer tevreden
Ga zo door 👍

Veel keuze mogelijkheden qua tv's, goede service, aardig personeel en je wordt snel geholpen met goede uitleg.

Jennifer 16-11-2022

Vriendelijk personeel dat graag helpt. Er word aandachtig geluisterd naar wat je zoekt en hierop goes en duidelijk geadviseerd. Welke beugel, hdmi kabel en opties mogelijk zijn. Levering aan huid was gratis maar direct meenemen was ook zo geregeld. Er word gevraagd of alles naar wens is en de producten worden netjes de auto in geholpen. Erf vriendelijk, behulpzaam en anthojdoqste medewerkers in Duiven! Deze winkel en service is zeker aan te bevelen. Je kunt zien dat ze hun werk leuk vinden!

Pleun Paasei 15-11-2022

Kennis van zaken. Rustige uitleg. Symphatieke verkoper. Terug naar de tijd toen ik zelf nog in een AV winkel werkte… het kan dus nog wel… een zaak waar men kennis en aandacht heeft.

Egbert 15-11-2022

Medewerker xxxx heeft mooie deal met ons gesloten. Alles goed uitgelegd , prima geregeld allemaal.
Alles keurig volgens afspraak geleverd. Medewerker yyyy was heel vriendelijk en heeft alles keurig geïnstalleerd en geduldig alles uitgelegd. Kan Hello tv en yyyy bij iedereen aanbevelen. Top.

Pieter 15-11-2022

Nieuwe tv gekocht bij hello tv Groningen. Goed om voorlichting te krijgen in een fysieke winkel. Heel goed geholpen door medewerker xxxx. Zeer goed en vriendelijk te woord gestaan. Onze kennis over TV's is flink uitgebreid. zelfde dag nog tv opgehaald.

Imro 15-11-2022

Ik ben door medewerker xxxx goed geholpen bij de aanschaf van mijn Samsung Frame. Kreeg een scherpe prijs, hartelijk dank hiervoor.

Tony 15-11-2022

Goede website en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Werd door chauffeur een kwartier voor levering gebeld.

Desiree de Roode 15-11-2022

Goede service in de winkel. Ondanks dat ik een duurdere aanbieding online kreeg heb ik mijn tv toch 40 euro goedkoper gekregen.
Wel jammer dat de verkeerde maat muurbeugel werd geleverd. Nu moet ik een half uur rijden om het om te ruilen in de winkel. Wel een goede service dat als de tv binnen een maand goedkoper is dan krijg ik het verschil terug

Marcel Bary 15-11-2022

Deze Hello tv shop op Ekkersrijt in Son is makkelijk te vinden. De shop heeft een overzichtelijk en groot aanbod van TV's de betreffende verkoper heeft ons prima geadviseerd om de juiste keuze te maken.

Ton 15-11-2022

In de ochtend contact met het hoofdkantoor gehad, daar de juiste informatie gekregen en een mooi Black Friday voorstel. Besloten tot aankoop en afgesproken de Samsung Tv op te halen in filiaal Naarden. Daar door verkoper xxxx nog verder geïnformeerd. Ben er zeer tevreden mee.

Wim 15-11-2022

In deze winkel in Nijmegen worden wij altijd zeer goed geholpen, vandaag zeer tevreden over het advies van medewerker xxxx (heeft een tweede aankoop afgeraden met het advies van probeer je tv toestel eerst uit voor je een soundbar aanschaft het geluid van dit toestel is niet slecht). In een vergelijkbare zaak willen ze alleen verkopen en gaat het niet om klantenbinding. En daarom hebben we al meer dan 15 jaar zeer goede ervaringen met eerst Platte tv en nu ook met Hello tv. Als nog bedankt voor jullie eerlijk advies.

Linda 15-11-2022

We zijn heel vriendelijk door medewerker xxxx geholpen. Hij wist ons goed te adviseren en nam ruim de tijd hiervoor. Uiteindelijk gaan wij veel plezier hebben aan onze nieuwe tv met de ophangbeugel welke wij cadeau hebben gekregen!

Daniel 15-11-2022

Ruime keus uit de nieuwste TV's voor elk budget. De site is uitgebreid en geeft veel en goede vergelijking onderling. Via de chat ben ik zeer vakkundig en uiterst vriendelijk geholpen. Achteraf is de logistiek te snel gegaan en zouden de TV's op de verkeerde dag geleverd worden. In de avond via de chat nog zeer adequaat geholpen en is het weer op de juiste dag geleverd.

Han 15-11-2022

LG Oled 42C24LA gekocht. Vragen werden op professionele wijze beantwoord. Zeer vriendelijke en niet opdringerige verkoper .
Prijs was ook concurrerend. Kortom zeer tevreden klant. Nu hopelijk lang plezier van

M.M 15-11-2022

Gisteren naar Hello tv gegaan in Duiven, we waren met z'n 2en en ieder van ons moest voor 2 huishoudens een televisie hebben, de Samsung 55 inch en een 65 inch.
We wisten al precies welk model toestel we wilden en maakten dat ook kenbaar.
De verkoper , die ons hielp liet ons echter een betere uitvoering zien en legde ons ook geweldig uit wat het verschil was tussen het instapmodel wat wilden en wat hij adviseerde. Dit was ookduidelijk aan het beeld te zien.
Uiteraard waren de tv toestellen duurder, maar hij gaf ons ieder zo'n mooi aanbod, dat we dus hebben gekozen voor het betere alternatief.
Geweldig advies en geholpen door de verkoper om onze keus te wijzigen, dan ook nog een goede verzekering erbij en allemaal voor een mooie prijs!!!
Hello tv echt een aanrader, ze nemen de tijd, dringen niets op, maar leggen heel goed uit waar je aan moet denken.
Meer dan tevreden en blij, dat we daar naar toe gingen, nu wachten op bezorging en dan genieten van onze televisie.

Heerschap 15-11-2022

Wij hebben deze shop gekozen op aanraden van vrienden die bij jullie een tv gekocht hebben. Ze waren erg te spreken over de geleverde service. Wij kunnen dit alleen maar beamen. In de winkel zijn wij goed geholpen en werd er naar je geluisterd. Er werd ook erg de tijd voor ons genomen. Er zijn verschillende tv's aan ons getoond, waarvan zowel de voor als nadelen goed werden besproken. Uiteindelijk kregen we passend advies voor onze thuis situatie ivm licht, reflectie en plaats. De tv is keurig bij ons afgeleverd en opgehangen. De geleverde service tijdens het ophangen was zeer goed. Ze gaan pas weg als de tv en andere apparatuur naar behoren werkt.

Bert van Dijk 15-11-2022

Informatie via de chat was snel en duidelijk. De volgende dag kregen we vlot een mailtje dat het door ons gewenste product aanwezig was in de winkel in Utrecht. En ook daar werden we vriendelijk, (weer) vlot én deskundig geholpen. Ik kan deze zaak van harte aanbevelen!