HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5091 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ton St 19-12-2021

Prima geholpen bij aanschaffen TV. Goed en deskundig advies.
Nog ff net voor lockdown tv kunnen scoren
(PlatteTV Utrecht)

Ton St 19-12-2021

Prima geholpen bij aanschaffen TV. Goed en deskundig advies.
Nog ff net voor lockdown tv kunnen scoren

Familie Wagener 19-12-2021

Inmiddels hebben wij en familie en vrienden al meerdere keren een tv aangeschaft. Dus we zijn enthousiast over jullie winkel.
Ook deze keer zijn we heel prettig geholpen door jou, David,
En komt onze nieuwe oled-tv nog voor de kerst bij ons thuis!
Daar gaan we dan van genieten.

Sandra & Jørgen 19-12-2021

Heel fijn en vakkundig geholpen in de winkel in amsterdam. We hebben toen ook gelijk onze TV besteld. De levering en montage was buitengewoon perfect en uiterst professioneel. Hele fijne monteur die netjes heeft gewerkt en alles heel goed heeft uitgelegd. Van ons krijgen ze een dikke 10++

Frank 19-12-2021

Zeer correcte chat , snel en men doet er alles aan om je te helpen. In de winkel werd ik snel en vriendelijk geholpen. Kortom een tevreden klant met een leuk toestel aan een zeer concurrentiele prijs.

Ferdinand 19-12-2021

Ik werd vlot en vriendelijk te woord gestaan bij binnenkomst in de winkel in Amsterdam . Na enkele oriënterende vragen kon ik even rondkijken en kwam een verkoopster naar mij toe om te assisteren bij de aankoop van de tv. Zij was kundig, goed op de hoogte van mijn eerder gemelde wensen en kwam met een advies uitstekend passend bij mijn budget. Alles op een vriendelijke wijze zonder een “dwingende” verkoopstijl. Ik kreeg een duidelijke uitleg over de tv en alle mogelijkheden werden besproken. Voor mij was dit een aangenaame aankoop ervaring. Platte tv is zeker aan te raden, mede door het uitstekende servicepakket.

Ron 19-12-2021

Altijd correct geholpen, geen opdringende verkopers.
Goede en duidelijke uitleg.

G Zijlstra 18-12-2021

Is een prachtige winkel met scherpe prijzen waar onderhandeling nog mogelijk is . Betreft de winkel in Groningen.

henkenpeet 18-12-2021

Eerlijk en goed advies! Onze adviseur heeft kennis van zaken!
Na wijzen op een aanbieding elders ging de prijs direct omlaag / werd geëvenaard.
Vestiging Groningen bij Marco

Antonio 18-12-2021

Two really nice guys came to install on my wall my new tv. If I remember properly were Dannyel and Danny K, but I'm not totally sure and I would like platte tv to make sure about the names. The wall was made of reinforce concrete, with a metal plate on it, and it was impossible to drillen a hole in the wall. They tried everything they could. At the end, they replaced the wall mount system of the Samsung frame for another system suitable for the wall. They replaced it for free. And they cleaned everything. They even placed everything in place. The experience couldn't be better. And these two guys are really good workers.
Please contact me for more details.

Cheyenne van der krabben 18-12-2021

Tv gekocht en 2 weken later zou het geleverd worden. Nu ben ik 4 weken verder en is er nog geen duidelijkheid over wanneer de tv geleverd gaat worden. Als ik dit had geweten had ik toch gewoon weer bij een andere winkel op Black Friday besteld, aangezien de prijzen weer allemaal gestegen zijn.

Patrick 18-12-2021

Fijne enthousiaste medewerker, welke goede informatie had.
Blij dat we tot de aankoop zijn gekomen van onze nieuwe tv.

Coen 18-12-2021

Prima service, geholpen met de opties die bij ons pastten en daardoor een mooie aankoop kunnen maken

Nadia 18-12-2021

Ongelofelijk wat een topservice! Twee tv’s gekocht vandaag bij Platte TV in Naarden. Goed geïnformeerd en uiteindelijk juiste keuze gemaakt. Goed gevoel bij deze winkel en in het bijzonder bij verkoper Shivan. Klasse!

Marco 18-12-2021

Vriendelijke, vlotte service en met verstand van zaken!
Als er in de toekomst nog audiovisuele zaken worden aangeschaft, zal ik hier zeker als eerste naar binnenlopen. 👍💪

GJE 18-12-2021

Duidelijke communicatie.
Goeie verkoper die goed aangeeft wat ik krijg. Hierdoor kwam ik er achter een afwijkende kleur soundbar te hebben uitgezocht. Dit ter plaatste rechtgezet.

Marielle 18-12-2021

Goede uitleg en perfect meedenken. Niets opdringen maar zoeken naar de meest passende koop.

Guus Walravens 18-12-2021

Ik ben op een zeer vakkundige wijze geholpen door een zeer vriendelijke verkoper. Geen druk maar vooral gericht op de inhoud. Kon niet beter wat mij betreft en ben zeer tevereden.

Gerard 18-12-2021

Prima service!!!!!
Mail contact met Tim was zeer prettig en ontvangst in winkel ook.

Remco 18-12-2021

Goede uitleg en demo gekregen in de winkel in Breda. Top geholpen door Tom. Zeer behulpzaam en oplossend aan het meedenken .

Johan S 18-12-2021

Tijs gaf mij deskundig en relevant advies voor mijn Sonos aankoop. Geen onnodige verkoop praatjes maar servicegericht en efficiënt met ieder zijn tijd omgaan. Prima !

John 18-12-2021

Onlangs een nieuwe tv LG 55OLEDC16LA gekocht bij Platte TV in Den Bosch. Een mooie en ruim opgezette winkel waar ik erg goed geholpen geholpen werd door *** die deskundigheid en klantvriendelijkheid uitstraalde. Bovendien een mooie korting kunnen bedingen.
Ik ontving 2 dagen na de aankoop nog een mail van **** of de installatie gelukt was. Omdat ik nog wat vragen had, belde hij mij terug en kwam met enkele tips.
Tot nu toe dus alle lof voor Platte TV in Den Bosch. Ga zo door!

Henk Kluytmans 18-12-2021

Ik ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben tijdens de koop van een tv.
Zowel de chat(Boris) en in de winkel in Den Bosch (Quint en Colin) zijn op een aangename manier gegaan.
Een aanrader voor het inwinnen van advies en koop va een nieuwe tv !!!

Azami 18-12-2021

Een maand geleden binnen gelopen bij Plattetv in Den Bosch om eens rond te kijken. Wij werden hier geholpen door Collin: wat een professionele en goede verkoper. Deze jongen heeft verstand van zaken en wist ons alles te vertellen wat we vroegen. Niet opdringerig, maar vooral voorzien van advies. Hierdoor heb je toch het gevoel dat je niet gepusht wordt.

Uiteindelijk de Sony Bravia XR-65A84J gekocht en ben elke dag nog blij met mijn aankoop!

Ik raad het zeker aan om eens te kijken bij Plattetv!

Ronald 17-12-2021

Super gemotiveerde medewerkers, top in de zaak of via de app. We hebben een mooie lg soundbar aangeschaft, mooi geluid !