HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jan 20-05-2021

Duidelijke en betrouwbare hulp gehad, nette winkel zag er erg mooi uit. Ik ga zeker vaker langs komen en kan met een gerust hart het bij andere aanbevelen.

Fam Steures uit Uden 20-05-2021

Wij zijn op aanraden van onze schoonzoon bij Platte tv terecht gekomen.
Wij zijn zeer content over de wijze waarop De medewerker ons tegemoet trad geen enkele druk en zeer ter zake kundig.een compliment voor deze verkoper.wij zijn als zeer tevreden klanten met de tv in de achterbak bij U vertrokken .en hopen dat de service ook van gelijke kwaliteit is.

Anoniem 20-05-2021

Goede service en ook een hele duidelijke uitleg en ook de prijs overeenkomst is goed gegaan!

Richard 20-05-2021

Nieuwe 77" tv gekocht bij PlatteTV, goed verkoopgesprek op de website gehad, een mooie korting gekregen en gekozen de tv te laten ophangen en installeren door iemand van PlatteTV. Dit is afgelopen woensdag gebeurd, de installateur kwam de tv leveren, samen hebben we de beste hanglocatie bepaald en daarna heeft hij de tv perfect opgehangen (dit durf ik toch niet zelf met zo'n enorme en kwetsbare tv). Daarna met zorg kabels weggewerkt en de tv instellingen direct goedgezet. Vriendelijke jongeman met passie en oog voor detail! Erg blij met deze service en met de nieuwe tv!!
Officiële reactie van HelloTV 21-05-2021

Beste RIchard,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn om uw ervaring met ons terug te lezen, zowel tijdens de aankoop als tijdens de installatie. Een TV van 77 inch is niet eenvoudig om zelf te installeren, dus dat nemen we graag voor u uit handen. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Otto Knoppers 20-05-2021

Nadat ik eerst in de ochtend 2 maal telefonisch contact had gehad ben ik begin van de middag mijn nieuwe tv gaan kopen. Ik ben daarbij heel goed geholpen. De winkel bezoeken vond ik ook een heel fijne belevenis. Makkelijk te vinden en ruim voldoende parkeerplaatsen. Relaxte ruim ingerichte winkel met per merk een sfeervolle hoek met televisie en geluidsapparatuur waar ik alles uitgelegd heb gekregen. Het enige verbeterpunt betreft de telefonische bereikbaarheid: 1 nummer voor alle vestigingen en dat nummer is vaak overbelast. Ik ben dus maar gaan e-mailen en dat werd supersnel opgepakt.
De medewerker die mij geholpen heeft vond ik heel goed.

T VAN KESTEREN 20-05-2021

LEUKE SHOP HEEL GOED GEHOLPEN PRIMA UITLEG OVER TELEVISIE EN OVER RADIO UIT LEG OVER AAN SLUITING VAN DE APPARATEN

Marco Schaafstra 20-05-2021

Zeer deskundig geholpen, de verkoper weet je goed te adviseren. Ik ben als een tevreden klant de deur uit gegaan.

M Bontenbal 20-05-2021

Bij deze werden we vriendelijk geholpen super eerlijk advies wat ze gaven en nemen ook echt de tijd voor je en goede uitleg over de garantie en het onderhoud van de tv en een snelle levering dus voor ons een aanrader voor iedereen

J.Westerink 20-05-2021

Op zondag 16 mei zijn we ,nadat we van anderen de goede berichten over de winkel in Amsterdam hadden vernomen, bij u in de prachtige winkel naar een nieuwe tv wezen kijken. We werden uitgebreid en zeer vriendelijk voorgelicht over het toestel wat ons wel aanstond. Op woensdag 19 mei hebben we de tv gekocht. Wederom zeer adequaat en vriendelijk geholpen door nu N. De afspraak voor plaatsing werd in overleg op dezelfde dag nog gemaakt. Kortom tot op heden is deze winkel een aanrader om te bezoeken. Vr gr JHW.

Tom 20-05-2021

Goede aanbiedingen, zeker tien procent goedkoper dan andere winkels. Ook een goede service en aandacht voor de klant.

Ruben 20-05-2021

Duidelijk communicatie, zowel online als in de winkel en prima service. Ze denken met je mee en hebben een goed aanbod

Johannes R 20-05-2021

Goede TV in de winkel gekozen/goede voorlichting; concurrerende prijzen.
Duncan heeft de TV gemonteerd; exact op tijd; goed overleg gepleegd over plaats van de ophanging; goede instructie achter gelaten en heeft de kamer netjes achtergelaten.

Jessica Huisman-Dorst 19-05-2021

Mooie winkel zeer overzichtelijk en zeer vriendelijk personeel. Personeel heeft kennis van zaken en kan goed toelichten!

Jaap Ory 19-05-2021

We wisten nog niet voor welk merk tv we zouden gaan, maar Je wordt hier professioneel geholpen en krijgt een goede uitleg, de medewerkers nemen de tijd voor je en de prijs is concurrerend met andere tv. zaken en internet aanbieders, klein minpuntje is, als er weinig personeel is moet je wel geduld hebben voor je aan de beurt bent , maar de koffie maakt dat weer goed.

toon 19-05-2021

hallo, vandaag de tv opgehaald in eindhoven, correct geholpen en netjes afgehandeld.top geholpen.

Ad van de Wouw 19-05-2021

Ik had voor platte TV gekozen vanwege de mogelijk tot inruil van mijn oude tv toestel, ik kreeg er een héél redelijke prijs voor terug. Ik vind wel dat platte tv moeilijk per telefoon te bereiken, maar de snelheid waar mijn mails beantwoord werden maakte alles weer prima in orde.

Hans 19-05-2021

Prima geholpen in de winkel in Doetinchem bij de aanschaf van een Sonos systeem . Levering volgens planning ! Perfect product !!

Jimmy 19-05-2021

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede deal gesloten in Zoeterwoude. Zeker aan te raden!!!

Irma 19-05-2021

Wat een vakmensen! Hele fijne, rustige uitleg gekregen over onze nieuwe TV. Perfect geïnstalleerd! Kortom, enorm tevreden!!!

Ronald 19-05-2021

De LG OLED65G1RLA is een prachtige tv met een mooi beeld. Na prima te zijn geholpen in het filiaal in Amsterdam, is de tv bezorgd, opgehangen en geïnstalleerd door installateur D.K. van platte tv. Deze installateur kan ik iedereen aanbevelen, heeft verstand van zaken en beantwoordt al je vragen.

ruud 19-05-2021

Uitermate kundig veel uitleg en info! Keurig opgehangen en geinstalleerd! Kan niet beter! Platte tv zoeterwoude! Uitmuntend

Stephan 19-05-2021

Ondanks het feit dat ik zij de goedkoopste waren, ben ik fantastisch geholpen. Prima service en de medewerker heeft mij nog geholpen om de tv in de auto te krijgen.
Officiële reactie van HelloTV 19-05-2021

Beste Stephan,

Bedankt voor de 10! De goedkoopste zijn en optimale service bieden gaat bij ons hand in hand, prettig dat u dat ook zo heeft ervaring. Heel veel plezier gewenst van uw TV en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Gert 19-05-2021

Winkel is zeer overzichtelijk
Vriendelijk en deskundig personeel. Zal hier in de toekomst
zeker weer heen gaan

Johan 19-05-2021

Twee tv’s aangeschaft in de winkel in Groningen. Geholpen door erg vriendelijk personeel. Zijn tot een prima prijsafspraak gekomen. De tv’s waren op voorraad , dus dezelfde avond al kunnen genieten van prima beeld. Kortom, helemaal in orde

PB 19-05-2021

Winkel: In de winkel op zich prima behandeld; duidelijk advies; verkoper had verstand van zaken, was zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Levering: Op de website TV gevonden; inruil en bezorging mogelijk (Voor 21:00 besteld, morgen in huis). Om de TV live te zien, toch maar "even" naar Eindhoven gereden (± 1 uur rijden). Daar bleek e.e.a. wel mogelijk, maar levering kon wel een paar weken (!) duren; geen zin in.
TV toch gekocht, weer naar huis, oude TV opgehaald, weer teruggereden, ingeruild en weer naar huis. Kortom, erg omslachtig. Kan m.i. beter.