HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5187 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jeffrey Hofman 14-01-2023

Geweldige service! Nemen de tijd voor je en hebben verstand van zaken. Beveel ze ten zeerste aan.

tonny.schellings 14-01-2023

Leuk jong dynamisch personeel klant vriendelijk,en de koffie staat klaar echt perfect. En word echt vakkundig geholpen.

Michel 14-01-2023

Goede service. Prettig geholpen. Acceptabele inruilprijs gekregen, bij mijn aankoop van sonos sub.
Kom zeker terug.

Daan Soumokil 14-01-2023

Hello TV in Den Bosch zijn we goed geholpen door de verkoper Liam Vlek Tahamata. Super aankoop gedaan.TV OLED en Soundbar van Samsung. Super service !

Ronald 14-01-2023

DH heeft alles perfect ingestalleerd en uitleg gegeven aangaande onze nieuwe televisie. Prettig zaken gedaan met HelloTV en snelle bevestiging van onze afspraken. Kortom 100% tevreden.

Richard blankenstein 14-01-2023

Nieuwe OLED 65 inch tv gekocht. Mijn oude Sonos gen1 set kon alleen via rca aangesloten worden. Goeie deal kunnen maken op de tv en na inruil van de Sonos1 ook op een Sonos Arc met 2x Play1 s/l. Prima advies en mooie deal.

Frans 14-01-2023

Wij zijn erg tevreden met de aankoop en plaatsing van de nieuwe receiver. Telefonisch erg vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg. Degene die alles heeft afgesteld was ontzettend kundig en had echt plezier in zijn vak.
We genieten nu volop van een goed geluid wat we zelf nooit voor elkaar hadden gekregen.

Monica 14-01-2023

Goed advies eerst gevraagd en gekregen via chat, daarna winkel bezocht. Goed en netjes geholpen bij de aanschaf van een tv. Medewerker hielp ook keurig met laden. Mooie winkel, geen opdringerige verkopers en bieden mooie producten tegen goede prijzen

Rebecca 14-01-2023

Prijsvergelijking gedaan, uitgekomen bij hellotv. Bestelling in winkel af laten leveren. Snel geleverd, goede communicatie en vriendelijke winkelmedewerker.

Willem E 14-01-2023

Gekocht met inruil via website. Daarna gereserveerd en afgehaald in Rotterdam dd 11.1.2023. Keurig netjes geholpen door xxx. Incl aanschaf optische kabel. Oude tv met voeding en afstandsbediening achtergelaten. Auto stond voor de deur. Top.

Stolk 14-01-2023

Uitstekend geholpen door XXX bij HelloTV Duiven bij de aankoop van een Sonos Soundbar. Bedankt voor de demonstratie en goede uitleg.
Tip: plak iets van een HelloTV sticker ofzo op de magazijndeur in Doetinchem. Dat was een gezoek daar bij het afhalen van de soundbar.

Hans Diepenbroek 14-01-2023

Deskundig en vriendelijk personeel, zowel in de winkel maar ook bij installatie.

A. Pattiapon 13-01-2023

Wij werden goed geholpen bij het maken van een keuze voor een nieuwe tv. De tv ontvingen wij meteen de volgende dag in huis. Super service!

alex doorn 13-01-2023

Vriendelijk personeel en tv is perfect mooi beeld en perfect geluid
Goede service en een compliment voor de snelle levering

Hava85 13-01-2023

Zeer klantvriendelijk en professioneel via de chat te woord gestaan. Leuke aanbieding gekregen van de medewerker en het bod geaccepteerd. Werkt eenvoudig, via de mail bestelling geplaatst. Volgende dag geleverd gekregen, zoals beloofd. Juiste advies, zelfs met het reinigen van mijn oled tv scherm. Zeer tevreden over alles.

Marcel 13-01-2023

Heb al eerder tv’s gekocht. Je wordt goed geholpen en de uitleg is prima. Ook in dit geval bij de aankoop van de Sonos installatie

Lisette 13-01-2023

Mooie spullen, goede kortingen en aardig personeel. Ze hebben ons goed geholpen

jcm v gorkum 13-01-2023

ben goed geholpen en het was duidelijk ze doen het goed daar prijs was ook goed , ik zou zeggen ga zo door.

Mevr. Berendsen 13-01-2023

Bij alles wordt je als klant vriendelijk geholpen. Tijdens het ophangen van onze tv legde de monteur tot in de kleinste detail uit wat hij precies ging doen.
Wij zouden het iedereen aanraden om bij Hello tv een tv aan te schaffen

Harun B 13-01-2023

Ik wilde een nieuw tv kopen en ik heb via inernet tv prizen onderzacht en hellotv gevonden. Ik heb de prijs van tv goedkoper gezien.
Ik heb 09-01-2023 tv en schuimreiniger met microvezeldoek gekocht. 10-01-2023 is schuimreiniger met microvezeldoek geleveerd maar geen tv. Hellotv zei dat 11-01-2023 tv is geleveerd maar geen bezorging tot nu. Ik heb honderd keer geprobeerd om hellotv te bereiken. Ik kan alleen via chat schrijven via telefoon of mail geen. Hellotv doet niks om de probleem op te lossen. ik wil annuleren maar kan ik niks. Klantenservice ook doet niks en zei dat de probleem van Postnl is.

Danny 13-01-2023

Heerlijk om een product te kopen bij hun. Gewoon eerlijk en oprecht advies en niet alleen de dure producten aanprijzen. Heb er een prachtige lg tv gekocht en geen moment spijt van gehad omdat dit door goed advies precies is wat wij zochten.

Vanbrusselen bv 13-01-2023

Een goede uitleg gekregen en heel vriendelijke jonge mensen. Een echte aanrader!!

Hans Bos 13-01-2023

Vriendelijke en deskundige installateur. Goede uitleg en meedenken. .... kan ik aanbevelen!

Paul 13-01-2023

Hello TV is echt top!
En dan bedoel ik de moderne fysieke winkel met een ruim assortiment met van alles wat je wilt zien, maar vooral ook de combinatie met de webshop waar je thuis nog eens een vraag kunt stellen die je was vergeten te stellen in de winkel. De winkel fungeert niet alleen als showroom en informatiecentrum, maar je kunt er ook je TV en audioapparatuur direct meenemen als je wilt en tegen een concurrerende prijs. Of eerst in de winkel kijken en dan in de webshop bestellen, het kan allemaal.
Maar wat Hello TV echt top maakt zijn de ( meestal full time adviseurs ) in de winkel. Wij hadden ....als persoonlijke adviseur, aardige gozer met een berg aan kennis , niet pusherig maar kijkend wat voor ons het beste was binnen het budget. Wij waren er nog nooit geweest en wisten niet van het bestaan, maar zo moeten winkels eruit zien in de toekomst.

Simon 13-01-2023

Ik twijfelde om de sonos sub mini te kopen en wachtte nog even. De korting bleef geldig (na een week had ik besloten). Verder verliep de aankoop heel vlot, beantwoordden ze al mijn vragen en werd het de dag later geleverd zoals er stond. Product voldoet aan de verwachtingen.