HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Ton Geesing 10-07-2021

Service is goed telefonische bereikbaarheid slecht moet alles via de chat doen,niet mijn ding.instalatie top geregeld door Duncan.eerste tv ging stuk zonder discussie nieuwe geïnstalleerd.

MaRsS72 10-07-2021

Al jaren klant en nu voor de zoveelste keer een mooie deal kunnen maken voor een nieuwe schitterende Samsung miniled tv. X en Y hebben de tv netjes opgehangen/geïnstalleerd. Aardige lui en vakkundig.

Hakkenes 10-07-2021

*** heeft onze 86 inch tv opgehangen. Dit was gezien het formaat een behoorlijke uitdaging. Hij heeft zich enorm ingezet en de tv hangt volledig naar onze zin. Ook heeft hij alles geïnstalleerd en nieuwe kabels aangesloten. Jammer dat hij geen beugels voor de sonos bij zich had, die had ik hem dan ook meteen laten ophangen.
Erg tevreden met de geboden service.

Gary 09-07-2021

Wat een service** was geweldig en nam alle tijd om alles uit te leggen bij de installatie van mijn LG oled. Ook nog de moeite genomen om mijn instellingen op mijn receiver optimaal te krijgen! Een dikke 10!

rp wardenaar 09-07-2021

denken mee en zijn erg vriendelijk .het zijn toppers volgende keer ga ik weer naar plattetv om een tv te kopen of een cd speler te kopen rp wardenaar

Stephan 09-07-2021

Wederom, weliswaar 2 maanden terug ivm een nieuwe Barbecue, nu naar Naarden afgereisd voor een nieuwe televisie! Ik kwam voor een Samsung maar toch met een Philips de deur uit gelopen door kundig advies van de betreffende verkoper. Bedankt en tot snel!

Max1994 09-07-2021

2 geweldige philps tv’s bij platte tv gekocht in Utrecht , geweldig te woord gestaan en geholpen met alles in te laden in de auto , en ze leggen alles netjes uit en je kunt kiezen voor een extra pixel verzekering keurig .

Tarik 09-07-2021

Ik heb een LG Oled 77G1 en LG GX soundbar via PlatteTv aangeschaft. Zij hebben mij goed geholpen met de nodige voorbereidingen zodat alle kabels netjes weggewerkt kon worden achter te TV.
Daarnaast is installateur SB langsgekomen en heeft de tv met de uiterste zorgvuldigheid opgehangen precies zoals ik het wilde helpen. Sterker nog, hij heeft alle kabels zo weggewerkt in de gleuven van de TV en soundbar dat je geen enkele kabel meer ziet! Grote complimenten hiervoor! Daarnaast heeft hij heel netjes gewerkt en mij goed meegenomen in de onderhoud en instellingen. Met andere woorden, ik ben erg tevreden en ik raad iedereen om een tv en/of soundbar via PlatteTV te kopen en maak gebruik van de installateur want die hebben echt kennis van zaken en ervaring.

Dave 09-07-2021

Uitstekend geholpen. Ben niet de meest kritische koper maar ondanks dat mij alles verkocht kon worden eerlijk omgegaan met “dat is niet nodig” ed. Helemaal tevreden en zeker aan te bevelen. Bezorging was ook prima!

Franklin 09-07-2021

goed geholpen in winkel, wachttijd was wel lang voor installatie,
Persoon die installatie deed DannyK keurig gedaan ,en professioneel.
Alleen feedback van samsung voor cashback is gecompliceerd ,teveel vragen en uploads.Nog niet eens klaar ermee.Ongelooflijk.Beter geef deze korting van uit de winkel.

Richard Hofland 09-07-2021

Ik vind Platte TV een vriendelijk en uitstekende winkel. Via advies van mijn buurman heb ik op 12 juni een Samsung Neo QLED 4K 65QN95A en
een soundbar Sonos Beam in Zoeterwoude gekocht, In de zaak kregen van de verkoper goed advies over onze aankopen. Op 8 juli werden de aankopen geleverd. De Samsung Televisie werd opgehangen en de Sonos soundbar onder de televisie geplaatst. De installateur was deskundig en heeft alles prima aangesloten. Nam daarna alle tijd om uitleg te geven en was vriendelijk.
Officiële reactie van HelloTV 09-07-2021

Beste Richard,

Bedankt voor de 10! Wat leuk om te lezen dat u op advies van uw buurman bij ons terecht bent gekomen. U heeft een zeer mooie keuze gemaakt met de Samsung Neo QLED 4K QN95A i.c.m. de Sonos Beam. Heel veel kijk- en luisterplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Ger Pouwels 09-07-2021

Donderdag 1 juli j.l. hebben wij een nieuwe TV gekocht bij Platte TV in Nijmegen. Verkoper XXX heeft ons een duidelijke uitleg gegeven over allerlei toestellen te weten de kleur, grote, merk enz. Na aankoop heeft hij de nieuwe TV bij ons thuis geïnstalleerd en we zijn hier erg tevreden over. Binnenkort komt hij nog met een kabeltje, zodat ik muziekprogramma`s via mijn boxen kan beluisteren. Kortom, we zij blij met de aanschaf.

Duques 09-07-2021

Had een tv online besteld maar levertijd werd iets langer
Contact gehad met de Klantenservice en kom hem de volgende dag in de dichts bij zijnde winkel ophalen. Bij afhalen was alles duidelijk en personeel was ontzettend klantgericht Meer dan Top

Wilfred 09-07-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik aantrekkelijke prijzen zag. Toen er vervolgens zeer snel op mijn belangstelling werd gereageerd, op mijn vragen steeds vrijwel direct werd gereageerd (buiten kantooruren!) en bovendien een nog betere aanbieding kreeg heb ik besloten om daar op in te gaan. De leveringsafspraak werd keurig nagekomen. De installateur, XXX, was heel plezierig, beleefd, vakkundig en werkt heel precies. Topservice!

Fred Ouwehand 09-07-2021

Ik heb Platte TV via computer gevonden. 1e maal dus dat ik in deze winkel ben geweest. Ik ben perfect geholpen door XXX die mij goed begreep met al mijn lastige vragen en ben dus gelukkig vakkundig en professioneel geholpen. Dus geef ik het cijfer 10 !

Serge 09-07-2021

Mooie overname prijs bedongen voor mijn ouder toestel en alles netjes geregeld door XXX. Netjes afgeleverd op tijd, met de nodige vriendelijke uitleg en nu genieten maar.

Stiba 08-07-2021

Vakkundig, snel en met enige humor. Vogel's muur bevestiging, samsung soundbar en neo 65 inch geïnstalleerd en ingesteld in no time klaar.

Roel 08-07-2021

Bijna verkeerde inruil tv mee genomen door laatste moment te wisselen van inruil model en schoonouders thuis de tv laten ontvangen.

De extra kosten van de lagere inruil werden wel gevraagd maar verkeerde tv ingeladen terwijl juiste tv wel op de inruilbon stond.

Gelukkig was ik net op tijd weer en konden we alles recht zetten, bezorger was dik in orde en snapte het verhaal na uitleg.

Joke 08-07-2021

Enthousiaste verkoper. Verstand van zaken. Duidelijke uitleg. En eerlijk. Kregen nog n kopje koffie. Keek niet naar de klok. Was bijna 18.00.

Vera 08-07-2021

Ik ben goed geïnformeerd en prima geholpen door de medewerkers in Groningen om de juiste keuze te maken.

Hennie & John 08-07-2021

In korte tijd 2x contact gehad met Platte tv , tot volle tevredenheid.
Vandaag onze nieuwe LG oled tv door Edwin bezorgd en aangesloten en gekoppeld met de Sonos, heel erg blij mee Edwin heeft alles prima uitgelegd en geïnstalleerd TOP

Tom 08-07-2021

Winkel met veel keus, klantvriendelijk personeel met afdoende vakkennis. Adviseur Michael heeft mij in NIjmegen goed geholpen. Minpuntje: de zogenaamde pixelgarantie. Premium merken garanderen tegenwoordig per saldo de zgn. 0-klasse, zodat pixelfouten binnen de fabrieksgarantietermijn per definitie gerepareerd worden.

John 08-07-2021

Perfect geholpen in Nijmegen door Michael met de aankoop van de Sony bravia XR 55 94 J. Ze hebben super veel verstand van zaken, zeer vriendelijk en nemen de tijd voor de klanten. Ik raad platte tv vanaf nu bij iedereen aan. Gewoon geweldig.

henk 08-07-2021

Het persoonlijke kontakt met de verkopers in de winkel is zeer prettig,
Personeel heeft kennis van zaken en geeft goed advies.
De oled tv die ik daar heb aangeschaft. is inmiddels aan de muur gemonteerd.
Veel lof voor Alex die hem vakkundig heeft aangesloten en goede uitleg heeft gegeven, echt iemand die zijn vak verstaat en het met plezier doet.

Trudie Jaring 08-07-2021

We zijn erg geholpen en hebben een hele goede en duidelijke uitleg gehad door medewerker Nick in Amsterdam.
Zag een leuk team.
Erg blij met de tv.