HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jasper 09-12-2021

Goede ervaring, tv netjes opgehangen. Aardige installateur. Aankoop proces ging soepel.

Karin 09-12-2021

Heerlijk ruime zaak, vriendelijk personeel. Enige tijd geleden een soundbar gekocht met retourgarantie. Omdat hij toch niet voldeed aan mijn wensen, een paar dagen later omgeruild met nog wat extra aandacht voor het nieuwe apparaat. Helemaal tevreden.

R.W. Holt 09-12-2021

Prima geholpen, de bezorger was heel beleefd en behulpzaam. We zijn heel blij met onze nieuwe tv. Fijn de plattetv zo soepel omgaat met de klant.

John Barnhoorn 09-12-2021

Op basis van een kort vooronderzoek naar een nieuwe televisie zag ik op de site van PlatteTv een mooi toestel. Via de site werd mij een aantrekkelijk voorstel gedaan. Meteen maar naar de winkel gegaan. Samengevat : naast een mooi voorstel werd ik meer dan voortreffelijk geholpen. Zeer deskundig en buitengewoon vriendelijk en klantgericht.

Chris 09-12-2021

Leuk geholpen en goed advies gehad. Snelle levering en goede communicatie.
Gekocht in de winkel in Amsterdam!

Victor 09-12-2021

Bij platte tv op Black Friday een nieuwe tv gekocht. Hele goede deal; de tv was veel goedkoper die dag. Communicatie, die per email verliep, was zeer snel.
De installatie was perfect. De installateur (Edwin) belde een half uur van te voren dat hij eraan kwam. Was precies op tijd. Stelde zich netjes voor. Droeg mondkapje, hield afstand, vertelde precies wat hij ging doen. Werkte snel en loste een last minute probleem op om de coax kabel, die beschadigd was, opnieuw vanuit de meterkast naar de woonkamer te trekken. Geweldig!
Het enige puntje wat platte tv nog beter had kunnen doen was zeggen dat er nog een € 100 cashback actie op de tv zat. Daar kwam ik toevallig achter toen ik naar de website van LG ging voor de manual.
De TV zelf is, na één avondje kijken, bevalt goedzeer goed.

Ismail 09-12-2021

Zeer tevreden met de service in de winkel van Utrecht, 2 weken geleden 2 tv ophaalt en gisteren een surround system besteld. Flinke korting gekregen en een mooie deal gemaakt het is zeker een aanrader. Ze staat altijd open voor onderhandelingen of nieuwe deals zeer aantrekkelijk.

T de Weerd 09-12-2021

Wij zijn goed geholpen, vriendelijk en deskundig personeel. We hadden een TV gekocht maar waren niet tevreden, deze zonder problemen omgeruild. Super service 👍

Karin Siebeling 09-12-2021

De platte tv winkel in Amsterdam
Zijn we super goed geholpen verkoper N
Goede uitleg en zeer vriendelijke man
Ik zou platte tv zeker aanraden aan onze vrienden

Alexander 09-12-2021

Meegeleverde Oehlbach HDMO 2.1 kabel bleek niet optimaal te werken. Een mailtje en geregeld, nieuwe werd direct opgestuurd. Geen vragen, moeilijk doen of zo. Service zoals je altijd hoopt te krijgen, maar tegenwoordig moeilijk te vinden is. Chapeau PlatteTV!!

Jan en Marijke 09-12-2021

Fijne winkel met vriendelijk personeel, goede voorlichting gehad van Jim en vandaag 9 december geïnstalleerd door Sem met vakkundige uitleg, dus wij adviseren zeker Platte Tv

Anke 09-12-2021

Shop ziet er goed uit. Deze shop gekozen omdat het toestel wat we wilden hebben hier op voorraad was. We zijn goed geholpen, informatie was goed.

Martin 09-12-2021

Echt super geholpen. Vooral ook niet opdringerig. Enorm goede service en meegedacht met het oplossen van mijn probleem. Super

peter 09-12-2021

prima service en installatie redelijke prijs goede voorlichting kortom prima keuze

Ron Broekhof 09-12-2021

Via via ben ik terecht gekomen bij jullie. En ook ik zal jullie nu zeker aanraden!! Vond het erg lastig om een goede tv uit te zoeken die aan mijn wens en voldeed maar gelukkig nam de verkoper alle tijd voor mij en heb ik zo de perfecte uit kunnen zoeken! Vandaag is de televisie geplaatst en wat een leuke vent die net als de verkoper alle tijd nam om mij bij alles te helpen zodat de tv direct gebruikt klaar was! Danny en Edwin ontzettend bedankt!!!!

J. Bentvelzen 09-12-2021

Maandag 6 december 2021 voor aankoop tv geweest naar Platte TV filiaal Zoeterwoude.
Adviseur Jelle was goed op dreef, dat straalde hij ook uit, zeer vakkundig en vriendelijk geholpen.
Aanschaf gedaan van nieuwe Neo Samsung tv en nu het installeren afwachten.
De locatie is zeer modern ingericht en duidelijk opgestelde apparaturen, ook de koffie is heerlijk.

R.G. Neervoort 09-12-2021

Wij zijn erg goed geholpen ,het begon met het aanbieding van een kop koffie of chocolademelk daarna kregen wij een goede uitleg over de tv daarna was de afrekening aan de beurt de verkoper heeft ons ook daarmee goed bijgestaan ,dus wij waren erg tevreden

Kuipers 09-12-2021

Vorige week een TV gekocht bij de Platte TV, een aantal weken voor de aankoop zijn we voor informatie bij de Platte TV geweest en we werden ontvangen met een bakje koffie en thee en werden daarna uitstekend en vooral eerlijk geholpen, de informatie was helder en duidelijk, de TV die we in ons hoofd hadden voldeed na doorvragen van de verkoper niet geheel aan onze woning, (veel licht inval) daardoor zijn we met behulp van de verkoper bij een andere tv uitgekomen met dezelfde prijs.
Vandaag zijn we voor een Soundbar geweest en werden we door een andere verkoper geholpen, maar we zijn wederom weer uitstekend en eerlijk geholpen. Daarvoor zijn we bij een andere winkel geweest, (geen Platte TV) en het verschil was helaas schrijnend.

Hein 08-12-2021

Heel goed geholpen, en perfect en netjes opgehangen door Ron, complimenten!

Gijs Eigenwijs 08-12-2021

Ik ben prima geholpen door **** van filiaal Utrecht. Op sinterklaas zondag was het lekker rustig en **** was attent en efficiënt. Goede deal kunnen maken en de tv netjes achterin de auto geladen, zodat ik ‘s avonds nog de F1 kon kijken op mijn nieuwe OLED scherm. Tot zover erg tevreden.

Hoogie 08-12-2021

Het is een prima shop. Iets minder was de reparatie van onze tv. De tv werd netjes opgehaald en teruggebracht na de reparatie, alleen was het probleem niet opgelost. Dus nu weer weg vit reparatie.

Harry Veenhoven 08-12-2021

Vandaag heb ik een Samsung Neo QLed TV en Sonos Soundbar gekocht in de platte-tv winkel in Utrecht. Mijn score (10) komt vooral voort uit de professionaliteit in deze winkel (ben geholpen door ***). Er wordt echt met de klant meegedacht. Geen (verkoop)druk, maar juist een rustige, behulpzame en klantgerichte houding. Hiernaast is er veel kennis van de producten en wordt er een duidelijk uitleg gegeven passend bij de klant.

Jan Smulders 08-12-2021

Anderhalve week geleden een nieuwe Sony tv gekocht bij plattetv in Utrecht. Helaas bleek deze na n paar uur spelen defect. Op zondag gebeld met klantenservice. Vandaag (woensdag) al een nieuwe binnen. Zonder enig gezeur omgeruild. Top service. Dank je DAX.

Patrick 08-12-2021

Begin deze week opzoek gegaan naar een nieuwe tv. Tijdens mijn zoektocht ben ik in contact gekomen met plattetv.nl. Een website die het voor nette prijzen aan biedt. Direct enkele prijsopgaven gedaan die me mee vielen. Advies, duidelijk en eerlijk antwoord gekregen van Verkoper Eindhoven Ekkersrijt. Tijdens het online gesprek hebben we een tv gereserveerd en afgesproken dat ik de dag erna naar de winkel kom voor extra info. Tijdens mijn winkel bezoek ben ik zeer netjes geïnformeerd en heb ik besloten om toch een andere tv te kopen. Dit is geen enkel probleem. Ik kan tot op heden geen reden bedenken waarom ik een tv bij een andere verkoper zal halen. Voor nu dus de volle 10 sterren.

Koos 08-12-2021

Overzichtelijke site met ruime keuze met name in de grote TV's. Ik zocht een kleine TV daarin meer beperking. Goede prijzen.