HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5178 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Hennie 30-11-2020

Mijn man, zoon en dochter gingen naar de winkel Platte TV in Eindhoven. Nick heeft ze enorm goed geholpen. Ze gingen die dag met 2 televisies naar huis. Één voor onze dochter, de ander voor de zoon. De dag erna zijn mijn man en ik gegaan en hebben een geweldig mooie Soundbar gekocht die we op het oog hadden. Super fijn dat je zoveel kunt zien en beluisteren in de winkel. Goed geholpen ook!

Mats 29-11-2020

Heel veel geduld en aandacht gekregen. Heeft alle kennis en geeft eerlijk zijn mening over de producten.

Karen 29-11-2020

Ruim opgezette winkel. Meer dan voldoende personeel. Direct geholpen. Klantvriendelijk, behulpzaam. Erg prettig. Verkoopster kwam nog naar ons terug om ons nog wat extra uitleg te geven, omdat ze twijfelde of het duidelijk genoeg was. Heel prettig! Top service. Overigens niet alleen in de winkel, maar ook via de mail.

Bert 29-11-2020

Ik ging goed voorbereid naar de winkel; voor mij ging de keuze tussen 2 toestellen (LG CX/Samsung Q90T). Ondanks dat ik mijn huiswerk had gedaan wist de verkoper mij toch extra adviezen te bieden om tot een keuze te komen. Het gekozen toestel was elders 50 euro goedkoper, dit bedrag zijn ze mij ook nog tegemoet gekomen in de aanschafwaarde. Kortom; tevreden en met een top toestel naar huis!

Henk 29-11-2020

Als je weet waar je naar op zoek bent, zoals ik, geen beïnvloeding door de verkoper voor een ander tv toestel

Marc 29-11-2020

De naam Platte tv in combinatie met de hoge korting zetten mij aan het twijfelen. Zo een vreemde naam en zo veel korting dat kan nooit kloppen. Daarom ben ik naar de fysieke winkel in Zoeterwoude gegaan. Het blijkt dat ze echt bestaan, een mooie ruime en overzichtelijke winkel met vakkundig personeel. De verkoper hielp mij niet alleen het juiste tv toestel kiezen hij legde mij ook hoe ik mijn bestaande apparaat optimaal kon benutten in combinatie met de nieuwe tv. Toen bleek dat mijn tv niet in mijn kofferbak paste werd deze de volgende dag keurig, zonder extra kosten, thuis bezorgd.

Mohamed Lamhari 29-11-2020

Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe Sony KD-65A8 TV, deze heb ik via PlatteTV Nijmegen aangeschaft. Nadat mijn PHILIPS TV niet gerepareerd kon worden, mocht ik bij PlatteTV met een bijbetaling een andere Televisie uitkiezen. Ik wilde een degelijke smart tv met goede basics. De klanten service team (Youri) heeft mij vervolgens geholpen met het beantwoorden van mijn vragen, de deal in orde gemaakt en de volgende dag werd mijn nieuwe TV keurig thuisbezorgd.

De reden waarom ik een 10 geef, dat is gebaseerd op hun klantvriendelijkheid en de begeleiding vanaf het eerste moment (Karima) dat ik bij PlatteTV aanklopte met mijn defecte TV. Nogmaals mijn hartelijke dank voor de klanten service team en met name Karima en Youri voor hun professionele benadering en bekwaamheid!!!

onbekend 29-11-2020

Zeer overzichtelijke winkel. We werden meteen geholpen en kregen onder het genot van een kopje koffie een goede en duidelijke uitleg van de bekwame en vriendelijke verkoper en bovenal een goede deal!!

Michiel Wijdeveld 29-11-2020

Ik was op zoek naar een betaalbare TV voor mijn kids om op te kunnn gamen. Zo rond de 300,- max. De verkoper, man met Bril in filiaal Nijmegen, adviseerde toch minimaal een 4K TV te nemen. Dit was hoger dan budget en gaf aan dat mijn Vrouw dan niet blij zou zijn. Nadat mijn vrouw ook in de zaak kwam en de onderhandelingen overnam kwamen we toch tot een mooie prijs. Ik betaalde en was op weg maar uithang toen mijn vrouw de Oled TV zag hangen..wat een beeld! Ze vroeg zich af waarom we eigenlijk niet een nieuwe Oled voor ons kochten en onze huidige 4K TV niet door zouden geven aan de kids...zucht. Een geweldig idee maar wel een 180 graden verandering tov de uitgangssituatie:)
De verkoper kon haar natuurlijk alleen maar gelijk geven en kwam met een mooie deal! De TV van 5 min eerder ingeruild en de Oled gekocht ;)..echt bizar, maar idereeem blij. De kids, wij en de verkoper. Helemaal top

Ed lens 29-11-2020

Na lang wachten was ik uiteindelijk aan de beurt. Ik wilde een soundbar van Samsung de 950 T. De man die mijn hielp was erg behulpzaam, er zat een cachback actie op en die moest snel in gevuld worden. Ik vroeg aan de verkoper joh kan jij mij niet even helpen met het invullen ja natuurlijk doe ik dat zij hij! Na de gegevens te hebben ingevuld en verstuurd per mail kreeg ‘s avonds al een mail van Samsung dat het was ontvangen. Kort om een super ervaring met platte tv. Te Zoeterwoude.

Yvonne Beishuizen 29-11-2020

luisterend, Vlot, eerlijk, to the point, vriendelijk, en prettig. Dat verdient een 10!

KMH 29-11-2020

Ik heb voor PlatteTV gekozen omdat ze een mooie aanbieding hadden op de tv die ik wilde.
Werd geholpen door een medewerker die gewoon natuurlijk advies gaf, geen verkoop nonsens! Dat hoorde ik wel bij andere dus was blij dat ik door deze medewerker ben geholpen! Hij heeft zijn best gedaan en ik heb nu een mooie tv hangen!

Fred Hoogendijck 29-11-2020

Fijne winkel met prettige bediening.
Goed en eerlijk advies.
De moeite zeker waard om langs te gaan

Marco 29-11-2020

Wat een geweldige zaak op de chat vriendelijk geholpen en in de winkel ook heel netjes heel blij met mijn Sonos boxen zeg ga zo door kom zeker weer terug bij jullie heb al veel goede spullen bij jullie gehaald gr Marco tot de volgende keer houdoe

MBoss86 29-11-2020

In de winkel in Utrecht geweest. Super service en erg vriendelijke mensen. Enige minpunt was dat online stond dat het op voorraad was en in de winkel niet. Dus nu maar een dagje wachten karnde service maakt dag goed.

Smid 29-11-2020

Heldere voorlichting, maar de prijs bleek na eerdere informatie enorm mee te vallen. Wist nog dat hij ons de dag ervoor abusievelijk een verkeerd bedrag noemde.

vergeer 29-11-2020

Platte TV Nijmegen Super zaak, klantvriendelijk, verstand van zaken en veel keuze we zijn erg tevreden met onze nieuwe aankoop we zijn al jaren klant

Marco 29-11-2020

Goed geholpen , goede uitleg gehad en niet opdringerig erg tevreden over de informatie en de verkoop advies

Gerrit 29-11-2020

Ik heb de shop in Doetinchem bezocht , deze was wat moeilijk te vinden.
De shop zelf zag er perfect uit, veel keuze en uitstekend geholpen door Paul.
Helaas waren al de goederen niet op voorraad maar deze worden z,s,m, nagezonden. De voorraad goederen kon ik direct afhalen in het magazijn en meenemen. Goed gevoel hierbij.

Hugo 29-11-2020

Erg goed geholpen, waren geduldig en ondanks dat we niet voor de meest grote en uitgebreide televisie van het duurdere segment gingen, waren ze toch (zoals het hoort) professioneel en hebben ons goed van advies voorzien.

Rick 29-11-2020

Zeer netjes en goed geïnformeerd over de diverse mogelijkheden en er was geen druk om echt te willen verkopen. Zijn een paar dagen later teruggegaan en met dezelfde verkoper waren we er zo uit. Zelfs over een foutje op hun website deed men niet moeilijk... een woord is een woord en het verschil hebben we terug gehad.

Mevr. Tromp 29-11-2020

Super vriendelijk en gezellig geholpen door een jonge man die er al 13 jaar werkt.
We kwamen voor een tv in een andere prijsklasse dan we nu gekocht ( natuurlijk duurder) hebben, door het goede advies en het enthousiasme van de verkoper. Hij gaf ons de tijd om er over na te denken met een kop koffie.

J. Sinke 29-11-2020

Zijn zeer goed geholpen. Zeer deskundig personeel. Goede prijs. Komen zeker terug in Breda.

RK 29-11-2020

22 november voor het eerst een kijkje genomen in de winkel. 28 november teruggegaan. Was getriggerd door het aanbod. Toen ik binnenkwam werd ik gelijk goed aangesproken door een dame die mij vroeg of ik kwam kijken of dat ik een adviseur wilde spreken. Ik vertelde dat ik terug kwam voor informatie. Toen de eerstvolgende beschikbare adviseur terug kwam werd ik gelijk prima geholpen. Kreeg duidelijke uitleg toen ik vertelde wat mijn wensen waren. Uiteindelijk met 2 mooie tv’s vertrokken. Daarnaast goed geadviseerd over onderhoud, mogelijkheden extra garantie en verkoop bijproducten ten behoeve van behoud kwaliteit tv’s. Al met al enorm tevreden,

Arno Lubbers 29-11-2020

Top service, erg behulpzaam. Gewoon een winkel waar je binnenloopt en met een tv naar buiten loopt. Dank jullie Platterv Nijmegen