HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Saskia en Bart 13-11-2020

Perfecte uitleg en klantvriendelijkheid in Utrecht! Zeer goed op de hoogte van ins en outs en heel goed in staat om in lekentaal van klant te uitteleggen. Bovendien zeer gastvrij! Aanrader dus!!

W. Dijkstra 13-11-2020

Na een wat vervelende ervaring met de chat heb ik gebeld met het filiaal in Groningen. Zij deden een mooie aanbieding voor een prachtige 58 inch Philips televisie. Henk-Jan en Marco hebben fantastisch goed geholpen en geadviseerd. Een hele fijne winkelervaring. Zo fijn dat we binnenkort weer langskomen. Mijn vader wil nu een nog grotere televisie. Bedankt voor de goede service. De televisie bevalt meer dan goed.

Verheijen 13-11-2020

In de winkel in Breda zijn we goed geholpen door een medewerker. Gaf duidelijk uitleg over de verschillen tussen de diverse tv's

Leon 13-11-2020

Mensen hebben hier verstand van zaken, diverse opstellingen besproken en goed geadviseerd. Top

Hennie van de Geijn 13-11-2020

Waar ik mijn nieuwe tv wilde kopen hoefde ik mij echt niet af te vragen. In het verleden al meer aangeschaft bij PlatteTV en altijd super geholpen. Ook vandaag door Paul van het filiaal Doetinchem heel prettig behandeld. Echt klasse service die je tegenwoordig maar weinig tegenkomt.
Officiële reactie van HelloTV 13-11-2020

Hallo Hennie,

Wat leuk om te horen dat u meteen aan PlatteTV dacht, we zijn erg blij dat u wederom voor ons heeft gekozen voor de aanschaf van uw nieuwe TV. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk ook tot de volgende keer!

Jelske - PlatteTV

Jan Verhoeven 13-11-2020

Super snelle levering (stond op voorraad). Gastvrij ontvangst met koffie en goede uitleg. Service die helaas niet meer vanzelfsprekend is

P groenestein 13-11-2020

Wordt fantastisch geholpen kop koffie krijgven goeie informatie geven en luister naar je

Joop 13-11-2020

Een bezoek aan de winkel in Eindhoven geef je antwoord op alle vragen als je op zoek bent naar een andere TV. Zowel een grote showroom met TV's van alle merken en maten, als zeer goed advies bij de uitleg van de verschillende systemen. Het personeel is Eindhoven is zeer deskundig en hebben alle tijd voor je. In het bijzonder XXX, die met zijn kennis, geduld en humor je een aantrekkelijk voorstel op maat maakt. Bij Platte TV in Eindhoven wordt je als klant echt serieus genomen. Misschien wel zoals het hoort, maar dat is helaas niet meer zo vanzelfsprekend in deze branche. Ervaar het zelf maar eens. Ik ben blij dat ik Platte TV in Eindhoven heb bezocht. Het kan je een miskoop op internet voorkomen en uiteindelijk krijg je bij hen ook een scherpe prijs mét de persoonlijke service waar je ook ná je aankoop nog met vragen terecht kunt.

Mark 13-11-2020

Aardige ontvangst, goed en snel geholpen. Artikel was op bestelling maar werd sneller geleverd dan ik had gedacht.

Jan 13-11-2020

Goedemorgen,
Gisteren een nieuwe tv en soundbar gekocht van Samsung bij PLATTE TV in Groningen.Zijn super geadviseerd door Marco G.
Eindelijk weer een winkel waar je geen nummer bent maar daadwerkelijk tot in de puntjes wordt geholpen en al je vragen beantwoord krijgt. Daarom echt een 10 en zal jullie zeker aanraden bij vrienden . Gr Jan

Sander Bak 13-11-2020

Mooie Samsung gekocht op Internet bij PlatteTV, besloten deze op te halen in Nijmegen bij Verkoper XXX Keurige nette behandeling, neemt de tijd voor de klant en dat alles met de benodigde maatgerelen i.v.m. Corona. Uitleg bij verlengde garantie gekregen en advies over de reinigingsproducten. Kortom de behandeling waar je als klant vrolijk van wordt. De Tv hangt inmiddels netjes aan de muur voorzien van 3 jaar Service van PlatteTV. Wat een verschil met de oude!!!! XXX bedankt voor je Service! tot de volgende keer.

Jacqueline Ravendbergen 13-11-2020

Enorm goed geholpen door XXX. Rustig en met hele grote kennis heeft hij mij wegwijs gemaakt in de wereld van de soundbars. Zo kundig en met daarbij goede adviezen. Met prachtig geluid geniet ik nu van mijn Denon (Heos) soundbars. Ik ga sowieso terug voor uitbreiding van het systeem. Het doet heel goed wanneer je zo klantvriendelijk geholpen wordt. Een dikke 10!

Ray 13-11-2020

Via de site van plattetv.nl heb ik via chat contact gezocht of mijn oude tv ingeruild kon worden bij aanschaf van een nieuwe. Dat kon en men zou mij een voorstel via e-mail sturen. Ik hoorde maar niets en toen bleek na 3 weken dat hun voorstel in mijn spambox was beland......Ik heb alsnog op hun voorstel gereageerd en we zijn tot een akkoord gekomen. Via WhatsApp is afspraak doorgegeven wanneer levering plaats zou vinden. Op afgesproken datum werd aankomst 20 min vooraf aangekondigd. Oud toestel is meegenomen. Nieuw toestel is netjes afgeleverd. Internet betaling werd afgewacht daarna is medewerker vertrokken. Nette afhandeling. Voor levering werd nog contact opgenomen of er nog interesse was voor randapparatuur of verzekering. Ik heb dit als prettig ervaren. Bedrijf denkt met de klant mee.

Prima en vakkundige montage 13-11-2020

Snel en vakkundig gemonteerd.
Verkoper had te korte HDMI kabels erbij geleverd, door installateurs vervangen door langere lengtes zodat er voldoende ruimte over blijft.
Wel 1.5 week wachttijd, maar valt onder huidige omstandigheden eigenlijk nog reuze mee.

Marcel 13-11-2020

Goede service, onderhandelingsruimte, goed advies. Ze zijn goed op
De hoogte van de verschillen tussen de modellen en adviseren op basis van jouw wensen.

Drissi 12-11-2020

Een goeie overzichtelijke zaak en klantvriendelijke medewerkers wij zijn goed geholpen en blij met onze 8k samsung tv
Netjes geïnstalleerd door de installateur XXX top!!!!!
Ik raad deze winkel zeker aan.

Jos 12-11-2020

Zeer goede service bij aankoop, zeer goede service jij aflevering en montage van de tv aan de muur.

Jannie 12-11-2020

Na sluitingstijd geholpen in filiaal nijmegen door Y .
Super uitleg en goed geholpen.
Met onze aanschaf van de samsung 75 " oled tv en soundbar.
Nu ook mooi meegenomen met de leuke actie van samsung met de cashback.
Toppie

Robert 12-11-2020

Nieuwsgierig mijn oude tv aangeboden voor een inruil deal. Kreeg meer terug dan verwacht. Dus meteen gedaan. Helaas was de eerste tv defect. Maar dit is prima afgehandeld. Kon de dag erna de tv weer omruilen voor een ander examplaar. Deze werkt perfect.

Dionne 12-11-2020

Bij Platte TV in Breda onze nieuwe TV gekocht.
Wij zijn super goed geholpen door de verkoper.
Goed uitgelegd wat de beste TV is.
De winkel heeft een mooie prijs, kwaliteit verhouding.
Dit was de 2e TV die we daar gekocht hebben, de volgende gaan we zeker weten weer daar kopen.

Devin 12-11-2020

Netjes geholpen bij platteTV in nijmegen met het uitzoeken/kopen van een nieuwe soundbar

Anita 12-11-2020

Nadat er wat problemen waren ontstaan hebben de heren van de winkel dit goed opgelost!
Een 8 voor de service en klantvriendelijkheid.

TB - Naarden 12-11-2020

Goede voorlichting en service. Prima deal gesloten voor het inleveren van mijn oude apparatuur bij de aanschaf van een compleet nieuwe set van Sony. TV. home receiver en blueray speler. Ook bij het ophalen van het bestelde werd ik prima geholpen en alles werd keurig in mijn auto geplaatst.

Ron 12-11-2020

Omdat we ons aan het oriënteren waren voor een nieuwe tv zijn we de plattetvwinkel binnengegaan. we werden door een verkoper geholpen en van informatie over diverse tv’s voorzien. We wilden nog niet tot koop overgaan omdat we twijfelden over het formaat. Vandaag zijn we terug gegaan om een definitieve keuze te maken. Bij binnenkomst werden we meteen door Tom herkend. Ook vandaag heeft hij ons weer erg vriendelijk en professioneel te woord gestaan en ons goed ter zijde gestaan met een tv die aan onze eisen voldeed. De prijzen waren erg concurrerend . We werden ook geïnformeerd over de standaard en optionele garanties wat erg fijn is. Ook hebben we er een bijpassend tv ophangsysteem bijgekocht.
Kortom; we zijn goed geholpen tegen een goede prijs.
Wat wil je nog meer!!

Jan ladiges 12-11-2020

Levering inorde en prima service. Ook de prijs is scherp. Ben voor 3 jaar verzekerd lekker voor de buis zitten.