HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Linda de Groot 19-11-2022

We zijn heel goed en vakkundig geholpen door Ricardo in Naarden. Erg veel keus en de verschillen goed kunnen bekijken.

Jaap 19-11-2022

De service van Hello TV is prima. Medewerkers geven goed professioneel advies en een scherpe deal. Ook toen ik de TV retour stuurde kreeg ik alle medewerking.

Gydo 19-11-2022

Erg goed en vakkundig geholpen door Ramon in HelloTV Zoeterwoude. Hij nam ruim de tijd, heeft veel extra informatie gegeven over TVs en soundbars, en uiteindelijk konden wij een mooie deal maken voor een goede prijs.
Bedankt!

Zeker doen 19-11-2022

Online besteld ging niet feilloos,maar lang verhaal kort, erg goed en netjes met de tijd voor de klant opgelost door robin l klanten service, daar werd ik nou vrolijk van, iemand die echt een probleem wil en kan oplossen, beetje zeldzaam hoor tegenwoordig.
Ik zeg, ga zo door en daarom beveel ik Hello tv aan.
Ook zeker om de kwaliteit prijs verhouding en fijn dat ze ook winkels hebben.
Mvg, Leo.

Soner 19-11-2022

Ben super geholpen door Gilson in vestiging Utrecht. Hij heeft een mooie deal gemaakt voor de LG65G26LA.

Capone 19-11-2022

Erg vriendelijk geholpen en uiteindelijk met een betere deal de winkel uitgelopen. Er werdt alle tijd genomen voor lastige vragen en overal netjes antwoord op gegeven.

Piet Scholten 19-11-2022

Mooie winkel met goede sortering en vergelijkingsmogelijkheden. Snelle inventarisatie en aandacht van onze wensen en demo van voor en nadelen. De prijskorting goed gemotiveerd. Prettige bediening en service.

TOP service 19-11-2022

Na advies via chat hebben we 75 inch TV van Samsung aangeschaft. Wat een verademing en scherpe beelden. Makkelijk te installeren en sevice van HelloTV van bestelling tot bezorging waren goed geregeld. 😄

Prijs was langer dan bij andere winkels.

Berry van westeneng 19-11-2022

Eerste keer dat ik bij hello tv na binnen liep ik dacht dat hij nog open was om 18.15 maar hij was nog gesloten maar werd toch geholpen en om 18.30 stond ik buiten met een nieuwe tv super geholoen bedabkt X

Wilma Mulder 19-11-2022

Gisteren heeft X onze Philips OLED tv met soundbar geïnstalleerd. Wat een top gozer!
Keurig op tijd en in alle rust de tv uitgepakt en gekoppeld met de soundbar. Was heel gezellig zelfs!
Voor ons een enorme overgang naar deze tv met veel mogelijkheden, maar X nam alle tijd om alles goed uit te leggen. Hij ging niet eerder weg voordat alles duidelijk was. Een enorme meerwaarde!
Zeer gewaardeerd door ons!

Annemarie de Kleijn 19-11-2022

goed bereikbaar prettig dat er een lift is, mooie zaak vriendelijk en kundig geholpen.

Hendrik 19-11-2022

Een mooie winkel met deskundige adviseurs. Ik werd prettig en snel geholpen. De verkoper sloot aan bij mijn wensen en behoeften en hielp me echt verder. Ik kreeg zelfs uitgebreid advies over het onderhoud. Erg tevreden!

Ans 19-11-2022

Geweldige winkel in Utrecht met erg veel keus en zeer vriendelijk personeel en hartelijk ontvangst,met zeer goed advies een echte aanrader ! Ook een voordeel gratis parkeren voor de deur en als extra service gekochte producten worden in de auto geladen. Ik ben geholpen door Dax ,gewoon top ! En niet te vergeten super vriendelijke gastvrouw die meteen klaar stond met thee.
Ook leuk meegenomen de korting zonder erna te vragen.
Mijn surprise cadeau is met een big smile ontvangen,dankzij jullie advies !
Dankjewel, ik beveel deze winkel 100 % aan !

Boksies 19-11-2022

Nav tv reclame website bezocht.
Het is een duidelijke website met veel keus aan artikelen. Je kunt surfen op het net zonder agressieve verkoop. Wil je chatten dan heb je zo contact en krijg je de info die je nodig hebt. De medewerker was erg vriendelijk en goed op de hoogte!!
De Tv werd binnen 24 uur keurig afgeleverd. Wij zijn blij met de aankoop van onze Sumsung

Tez 19-11-2022

Beste deal tussen de grootte jongens, eerlijk advies niet het duurste proberen te verkopen maar waar je echt wat aan heb.

B.Kosters 19-11-2022

Uitstekend geholpen bij hello tv in Den Bosch door X en duidelijk advies gekregen en heb een Samsung Neo QLED 4K 43QN93B aangeschaft ben zeer tevreden.

Dennis 19-11-2022

Kundig advies ontvangen van X, waardoor we een goede keuze hebben kunnen maken tussen het diverse aanbod

D. Verbeek 19-11-2022

Ik had via de chat een goede snelle deal en had de volgende dag mijn tv al in huis super service snel geregeld

A ton 18-11-2022

Vriendelijke en deskundig personeel, correct geholpen met de aanschaf van een nieuwe tv in de winkel in amsterdam

Mark 18-11-2022

Een super mooie LG oled aangeschaft. Zeer goed en snel geholpen. Eerst via de chat een scherpe prijs gekregen en vervolgens stond het toestel een uur later klaar in de winkel. Eerst kreeg ik nog een demonstratie van het toestel en vervolgens werd het toestel netjes in de auto gelegd door de medewerker!

J van Erum 18-11-2022

Enkele jaren geleden ben ik hier al geweest, ivm goede service en uitleg. Vandaag wederom weer goed geholpen en duidelijk uitleg met een lekkere bak koffie erbij. Winkel zeer overzichtelijk, dat je duidelijk een goeie keuze kan maken!

Nick 18-11-2022

Erg goed geholpen bij HelloTV in Amsterdam. Dankzij Bjurn uiteindelijk gekozen voor een andere televisie dan ik eerst in gedachten had, en daarvoor veel goede redenen gekregen. Ben erg tevreden met deze nieuwe keuze.

Andre Bolland 18-11-2022

De reputatie van Hello TV als de specialist voor de aankoop van een tv wordt waargemaakt door Björn in Amsterdam! Perfect advies, aandacht en tijd voor de aanschaf. Van harte aanbevolen!

John 18-11-2022

We waren op zoek naar een goede soundbar, internet afstruinen voor wat nou echt goed is, uitgekomen na vele reviews gelezen te hebben en YouTube filmpjes hebben gekeken uitgekomen op de Samsung Soundbar HW-Q990B. Auto gepakt en dan gaan we naar Hello TV in Amsterdam, (Samsung 65 inch komt daar ook vandaan) daar gevraagd of we hem konden beluisteren, geen probleem en we konden gaan zitten en werd alles ff goed gezet, de rear boxen achter ons en er werden verschillende Atmos trailers aangezet, en werkelijk zo mooi had ik het nog nooit gehoord. Na het beluisteren was ik helemaal verkocht, toen nog even babbelen voor wat korting (Black Friday) en de deal was snel gesloten. Thuis gekomen, doos uitgepakt, stekkers aangesloten, ff Youtube filmpje gekeken voor de juiste instellingen, en werkelijk waar, dit is genieten. Hier kan ik zeker ff mee voort.

Robert 18-11-2022

Goede, duidelijk hulp waarbij de verschillde tv's werden getoond en vergeleken werd aan de hand van hetzelfde filmpje. Erg prettige manier en daardoor een goede aankoop gemaakt! De verkoper had er duidelijk verstand van.