HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Bob 19-08-2021

Prima, snelle reactie op product dat niet leverbaar was. Jammer, maar wel sportief tegenaanbod.
Nog geen levering geweest dus daar nog geen mening over. Tot nu toe prima ervaring.

Rob 19-08-2021

Na een televisie in Groningen te hebben gekocht, nu ook een soundbar aangeschaft. Wederom prima geholpen.
Platte TV Groningen is een mooie en overzichtelijke winkel, waar klantvriendelijkheid voorop staat.

Bosma 19-08-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik mijn oude, nog werkende tv , kon inruilen. De chat service is prima, hoewel ik soms de voorkeur geef aan de telefoon en dan is dit bedrijf moeilijk te bereiken. De installateurs, heel, heel goed.
Prettige communicatie, duidelijke uitleg, snelle werkers.
Kortom, een en al lof, ik ben zeer tevreden met het eind resultaat.

Cor B. 19-08-2021

Prima verkoper en goede uitleg. Had alle tijd om de diverse mogelijkheden uit te leggen.

johny 19-08-2021

professioneel en vriendelijk geholpen, uitstekend ! zou het iedereen aanbevelen en nog een plus de prijs is bespreekbaar

Ronald 19-08-2021

Uiterst vriendelijk en goede uitleg. Tv even voor mij in de auto getild. Super tevreden.

John 18-08-2021

Na aankoop van de LG oled en de Sonos Arc zeer tevreden over het plaatsen en de duidelijke uitleg van Duncan.

Al met al ben ik zeer tevreden en blij met onze aankoop n dikke 10

Wim 18-08-2021

Je word geweldig geholpen geen opdringende verkoper op alle vragen een goed antwoord ,verkoper weet waar hij over praat heeft verstand van zaken.
Ik beveel deze winkel aan mooi ruim en overzichtelijk top

Geert-Jan Knol 18-08-2021

Vandaag een hele mooie Samsung Tv gekocht in de winkel in Groningen. Een mooi ruim opgezette winkel met volop keuze. Wat echt opvalt is de vriendelijkheid en vooral deskundigheid van het personeel. Er wordt ruim tijd voor je ingeruimd zonder dat er ook maar enige druk wordt opgelegd. Wat een verademing tov bijv. een Mediamarkt. Ik overweeg om ook nog een soundbar te kopen en weet nu al waar ik weer naar toe ga. Ga zo door Platte TV.

Anton 18-08-2021

Na 'webcontact' langsgegaan in de winkel in Groningen. Nieuwe, mooie, grote winkel. Geholpen door verkoper, hij heeft alle tijd voor mij genomen, eerlijk verhaal. Zoveel mogelijk alle vragen beantwoord. Verder alles conform afspraak afgehandeld. Ik ben erg tevreden!

Wouter 18-08-2021

Ik ben zeer prettig geholpen door ***. Hij heeft veel productkennis en leg alle functies goed uit. Hij stelt goede vragen en heeft goede verkoop en product training gehad. Ook weet hij de verkoopprijs goed te motiveren. Kortom bijzonder tevreden en daarom heb ik met hem een mooie deal gemaakt.

van Iersel 18-08-2021

Goed geholpen, eerlijk en vriendelijk personeel! Goed advies! Zeker een aanrader. Ze weten waar ze over praten.

Hein 18-08-2021

Goed en snel contact via de chat. Samsung the Frame aangeschaft en laten installeren. Binnen 2 dagen geleverd en geïnstalleerd. Monteur exact op tijd en zeer netjes en vriendelijk. Heeft ook nog goede uitleg gegeven. Dus helemaal top.

stefan roodbol 18-08-2021

de verkoper heeft mij goed geholpen met mijn keuze te maken en daarbij goede korting gegeven, en eerlijkheid en duidelijkheid gegeven over toestel

Jeffrey 18-08-2021

Platte tv de beste winkel in verkoop advies korting en service ,bestaat geen betere winkel als deze en top medewerkers !!!adviseer heel nl om bij platte tv te kopen

Patrick 18-08-2021

Ik ben erg goed geholpen door Marc in de winkel in Utrecht. Ben erg goed voorgelicht en heb ook goede uitleg gekregen over de garantie en de door mij bestelde OLED televisie wordt ook nog eens gratis thuisbezorgd. Top service!

Yvonne 18-08-2021

Prachtige winkel, goed en deskundig advies. Handig dat de verschillende merken als aparte hoeken zijn ingericht.

D van der Laan 18-08-2021

meer dan tevreden over nieuwe aankoop en vlotte afhandeling thuis installeren ging zeer kundig goede uitleg kan iedereen aan raden zaken met jullie te doen

Sanne 18-08-2021

Super goed geholpen door Thoren. Super vriendelijk en zeer meedenkend.
Goeie service, scherpe prijs. Ik ben happy

Sjaron 18-08-2021

Fijne winkel. Goed advies en luisterde goed wat wij precies wilde. Gingen voor 1 nw tv kwamen de winkel uit met 2. Fijn alles kunne kopen bij 1 winkel.

Teijl 18-08-2021

Na chat contact met filiaal rotterdam zeer goed geholpen. Er werd voor ons geregeld dat we de sonos one sl speakers in het filiaal zoeterwoude konden afhalen. Daar aangekomen bleek alles goed geregeld👌en werden vriendelijk geholpen door Burak.

Brandon Terpstra 18-08-2021

I had a great experience. Very fair pricing. Service was very friendly. Delivery was quick and the delivery man was friendly and helpful.

K de Puijker 18-08-2021

Zeer nette winkel met deskundig en eerlijk personeel. Geven aan wat ze wel en niet weten helpen met oplossingen . Nemen de tijd voor je maar leggen geen dwang op.
Prijzen lager dan bij meeste andere zaken
Zo niet passen ze deze aan .
Toppertje kwa mogelijkheden

Ger 18-08-2021

Uitstekende winkel. 2 Weken terug order geplaatst, gisteren geleverd en geïnstalleerd. Monteur was netjes op tijd, had alles bij en installeerde alles. Enig
klein kritiekpuntje: uitleg ging supersnel. Oude tv volgens afspraak meegenomen. Prima winkel, personeel en monteur!

Jan Nienhuis 18-08-2021

Keurig geholpen met uitleg nieuwe oled LG
Goede prijs nieuwe LG
Goeie service