HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Jan Peters 13-12-2020

Goede voorlichting. Problemen worden goed opgelost. Zeer vriendelijke en behulpzame bezorging. Ja

Wim Vanwersch 13-12-2020

Filiaal Eindhoven bezocht. Winkel supermooi en netjes. Perfecte service, uitleg en demonstratie van diverse merken door Tom. Dit maakte het uitzoeken van een nieuwe TV een stuk gemakkelijker voor ons. Blij met onze nieuwe TV en de goede deal! Nogmaals bedankt voor de goede service Tom.

M-l 13-12-2020

Ik was er nog nooit geweest, maar ik vind het een hele mooie winkel. Was erg druk in de winkel maar werden snel en goed geholpen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen .

G. Luytjes 13-12-2020

Bij binnenkomst niet gelijk een hijgende verkoper in je nek. Rustig rondgekeken en uiteindelijk perfect geholpen door Jeroen. Op alle vragen een duidelijk antwoord en met een mooie tv weer huiswaarts gekeerd.

Ingrid de Kok 13-12-2020

Scherpe prijzen
Duidelijke uitleg.
Goede aanvullende informatie.
Fijne omgang met klanten.
Inruil van oude tv is 'handig.

Sennen 12-12-2020

Zeer vriendelijke verkoper met verstand van zaken. Goed advies en snel geregeld!

Ed Plattel 12-12-2020

Goed voorbereid traden wij de winkel binnen, op jacht naar een nieuwe TV. Bewapend met folders en aanbevelingen van vrienden en kennissen, durfden wij de uitdaging aan. Na 5 minuten binnen wisten wij al dat deze kennis zo de gootsteen kon. Wat een ongelofelijke keuze hebben ze in de winkel! Niet de TV taal sprekend, gingen wij het gesprek aan met de meneer die al 16 jaar in de TV jungle werkzaam is. Wat fijn om zo een volleerde gids tegen het lijf te lopen om ons door de wilde TV's te banen. Op veilige afstand kon hij ons goed adviseren zonder de inwoners van de TV jungle te storen. En jawel! Gespot in het wild... stond daar onze droom TV. Hij informeerde ons prima over de functies en hoe je ons droomexemplaar het beste kon onderhouden. Na een dikke fooi voor deze uitmuntende gids, konden we het zeldzame exemplaar in de achterbak laden van onze Jeep en onze weg naar huis vervolgen. Thuis hangt ons zelf gevangen TV exemplaar ondertussen al aan de muur tussen de rest van de trofeeën.

Platte TV, dank voor deze prachtige expeditie!

Gerard Tervoort 12-12-2020

Attente verkoper met veel kennis van zaken. Op een rustige manier weet hij de klant verder te interesseren teneinde een juiste keuze te maken. Prima gewoon

Marco 12-12-2020

De DENON 350 wifi-speaker gekocht bij PlatteTV. Zat te twijfelen tussen Sonos 5 en Denon 350. Verkoper Julian, nam uitgebreid de tijd om mij beide toestellen te demonstreren en voor- en nadelen te laten zien. Hoewel Sonos meer in de spotlights stond in de winkel heb ik een eerlijk vergelijk van hem gekregen. Uiteindelijk gaf de mening van mijn dochter de doorslag. "het geluid uit deze omarmt meer".
Na simpele installatie en het aanmaken van een HEOS account nu de hele avond al muziek aan het luisteren. Wat een beest deze box, het geluid omarmt niet alleen maar komt echt binnen. Het kerstgevoel kan nu echt beginnen. Bedankt Julian.

Niki 12-12-2020

Wij hebben gekozen voor deze shop omdat ze daar een aantrekkelijke aanbieding hadden, alleen was deze niet op voorraad maaar dat was geen probleem voor de verkoper hij bood ons een beter nieuwer toestel en ja voor de zelfde prijs netjes opgelost dus top zaak top verkoper

Droks 12-12-2020

Jort is super kundig. Laagdrempelig. Kon goed inleven. Veel kennis. Blij met de hulp!

Frank 12-12-2020

Geweldig goed geholpen door Jasper! Veel kennis van zaken, en rustig samen door het keuzeproces heen gegaan.

Peter en Anneke 12-12-2020

Op advies van mijn partners neef (Platte TV, Nijmegen) bij Platte TV terecht gekomen. Hier hadden wij nog nooit van gehoord. We waren op weg naar de MediaMarkt en vroegen hem om een tip voor een goede TV. Het werd dus de Philips van Platte TV. Een schitterend model tegen een gunstiger prijs. Zeer aan te raden.
Gebracht door de uiterst vriendelijke installateur P. die alle complimenten krijgt. Na de installatie heeft hij ons uiterst helder, kundig en met alle geduld de nodige uitleg gegeven. Een 9!

Gert S 12-12-2020

Het is een prima overzichtelijke shop met veel kennis van de verkoper bied goede hulp voor een leek was zeer duidelijk

M. Oostveen 12-12-2020

Deze winkel denkt in oplossingen ipv in moeilijkheden!
Zeer service gericht en vriendelijk personeel.
Dank je wel Tijs voor jou uitstekende service bij de aankoop van de 2 Sonos one speakers!

Patrick 12-12-2020

Top zaak
Klantvriendelijk
Raad platte tv zeker aan u gaat niet zonder tv naar huis 😉

Florian 12-12-2020

Vandaag bij platte tv Breda geweest. Super geholpen door Jordy M. Erg fijne ervaring. Ik kan iedereen aanbevelen hier heen te gaan.

Bob Bertelkamp 12-12-2020

In beginsel kwamen we langs omdat we een bepaalde TV, die volgens internet bij u voor een aantrekkelijke prijs op voorraad is, wilden bekijken. We zijn deskundig en vlot in het nieuwe TV-landschap wegwijs gemaakt en de gezochte TV ook aangeschaft.

A. De Valck 12-12-2020

Prettig geholpen door M*x. Wist veel over de verschillende LG tv toestellen te vertellen.

Edwin 12-12-2020

Ruim aanbod en strakke prijzen! Goed geholpen in Naarden en een mooi bod voor mijn inruil. Blij mee!

Ron 12-12-2020

Goede uitleg gegeven in een begrijpelijke taal (wat voor een iemand die niets van techniek begrijpt zeer belangrijk is.) Werd ook ruim de tijd genomen om vragen te beantwoorden. Heb de tv zelf opgehaald en deze werd zelfs nog keurig in mijn auto geplaatst. Super service dus !

W.Th. 12-12-2020

Top zaak met een heel goeie benadering naar wat de klant wenst.
Ook nog eens een nette inruil prijs voor mijn oude apparatuur.

Jacco 12-12-2020

Voor het aanschaffen van een TV met accessoires heb je vele keus. Mijn keus viel op Platte TV ivm goede aanbod TV en dat je de winkel zelf kan bezoeken.
Ik bent dan ook in de winkel in Naarden geweest voor een juist advies, dit heeft er toe geleid dat ik een Samsung TV met Muurbeugel van Vogel hebt gekocht.
Nu kan er altijd iets mee zijn, en dat was nu het geval. De muurbeugel was niet te monteren op de Samsung TV ivm dat er geen juiste schroeven bij zitten. Nu blijkt er een losse extra set voor nodig te zijn.
Hebt contact gezocht met Platte TV, wat al moeizaam ging, en daar hebt ik het verhaal gedaan. Helaas werd ik niet gehoord / gelooft. Het zou namelijk moeten passen punt.
Daarop hebt ik de informatie gedeeld die ik ontvangen had van Vogel Muurbeugel.
Men reageerde verbaast en toonde geen enkele intentie om mijn verder te willen helpen.
Kreeg alleen maar te horen, breng maar terug.
Dit noem ik totaal geen SERVICE en adviseer hier niet iets te gaan kopen.

Ontevreden klant over de geleverde Service van Platte TV

John 12-12-2020

Na wat problemen omtrent een eerdere bestelling ben ik nu naar alle tevredenheid geholpen. De tien geef ik niet door eerdere voorval.

Tubeman 12-12-2020

Sonos playbar (699,00) gekocht bij plattetv. De playbar na 2,5 defect, konden niets voor mij betekenen.
Dus de playbar van 699,00 na 2,5 weggegooien