HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jan 08-12-2022

Onze TV had het begeven. Na wat zoekwerk op internet naar leveranciers kwamen we uit bij Hello TV.
We hadden een Philips en we wilden weer een Philips , ambilight was een vereiste. Na een Chat sessie waar bij je voortreffelijk op de juiste manier wordt verder geholpen, de keuze kunnen afronden in de vestiging van Hello TV. Hier hadden ze vele modellen overzichtelijk staan. Adviseur Boris gaf het laatste advies onder een genot van een kopje heerlijke koffie. Onze keuze is geworden de Philips 55OLED907. Ook de keuze van het A-Z service totaalpakket werd duidelijk toegelicht en erbij afgesloten. Kwaliteit prijs niet te evenaren voortreffelijk Uiteindelijk totaal score van een 9.6.

jos abbink 08-12-2022

zijn zeer goed geholpen door mark en hebben een goede ervaring en zijn zeer te vreden met onze aan koop ik zal zeker juli aan raden HelloTV in duiven

Paul 08-12-2022

Mooie winkel met behulpzaam en kundig personeel. Meest voorkomende televisies zijn te bekijken en erg mooi opgesteld in de winkel. Via reclame en internet jullie gevonden. Dankzij een goede korting een televisie gekocht.

Omar 08-12-2022

Fijne verkoper. Rustige winkel, waar je alle aandacht krijgt. Genoeg keuze mogelijkheden en fijn advies.

Monique 08-12-2022

Goed en vriendelijk geholpen in Duiven. Duidelijke uitleg.
In de Winkel zelf vond ik dat de wat goedkopere televisies wat waren weggemoffeld. Die stonden ook niet aan. Uiteraard werden ze aanvraag wel aangezet. Verder prima service

Betontrans 08-12-2022

Super goede service, vriendelijke mensen, no nonsens, geen gladde verkooppraatjes, gewoon zoals het is, leuke inruilprijs, Ramon, ga zo door man, top en bedankt.

Rui Bandeira 08-12-2022

Ik heb voor HelloTV gekozen omdat ze de beste deal boden.
Voordat ik de tv kocht ging ik naar een winkel om meer informatie te krijgen over de verschillende opties. Ik ben daar goed geholpen, en al mijn vragen werden beantwoord. Hoewel de prijs in de winkel hoger was dan de prijs die online werd aangeboden, hielden ze de lagere prijs vast en kocht ik de tv meteen.

Twee dagen later werd het geleverd en belden ze me om een afspraak te maken voor de montage aan de muur. De monteur was erg vriendelijk en nam de tijd om de tv naar mijn wensen af te stellen.
Alles verliep vlot en zonder problemen.

Ik ben een zeer tevreden klant en raad HelloTV zeker aan!

fam.D.Schaap 08-12-2022

Geholpen door Ramon in Zoeterwoude
Kundig en vlot , de verschillende mogelijkheden besproken ....
Zo ook de mogelijkheid om oude soundbar in te ruilen (wat we ook gaan doen )
Goede deal kunnen maken

Helaas later .de leveringsdatum telefonisch willen wijzigen ...dat is onbegonnen werk
Maar met de chat ging t beter
Vandaar een 9 ipv 10

Rene 08-12-2022

De shop is duidelijk en het bestelde product, een Samsung TV, is snel en volgens afspraak geleverd. Er was echter een issue met de de installatie. Ik wilde hem zelf aan de muur ophangen maar ondanks het (goed) volgen van de instructie ging dat niet goed. Na overleg met de klantenservice is het uiteindelijk opgelost met hulp van een prima monteur; helaas duurde lang (4 weken) voor die kon komen.
Een verbeterpunt is als er tijdens het bestelproces een optie wordt getoond dat er überhaupt een installatieservice bestaat. Dat werd pas duidelijk na contact met de servicedesk. Dan had ik vooraf de keus gehad om het te laten doen.
Voor de rest is het netjes opgelost en ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe tv.

Johnny 08-12-2022

Super goede service, vriendelijke medewerkers! Heb al eerder een hele goede ervaring gehad met deze zaak! En in de toekomst zal ik zeker de sonos one hier willen aanschaffen!

Anne-Marie 08-12-2022

Prachtige winkel super geholpen door Collin vriendelijk goede uitleg en zeer tevreden over de TV. Zeker een aanrader om naar Hello TV te gaan.

Shane 08-12-2022

Hello tv ben er uitstekend geholpen en zeer tevreden met de service aan de balie kwam eerst voor 1 tv maar heb er uiteindelijk 2 gekocht dik tevreden er mee .

Thierry 08-12-2022

Goede service. Mijn tv beviel niet, na advies is deze omgeruild voor een beter model dat goed geprijsd was. TV werd thuis omgeruild, helemaal netjes.

Marianne Meeuwisse 08-12-2022

Vakkundig en zeer goed en vriendelijk geholpen door Thijs in de winkel in Den Bosch. Ze nemen echt de tijd om je rustig een keuze te laten maken. Ook behulpzaam met in inladen van de spullen in de auto. Zeer zeker een aanrader.

Lucien Trouillard 08-12-2022

Zeer vriendelijk en bekwaam was en is Joppe. Geeft een duidelijke uitleg en herhaalt deze als ge iets niet begrepen heeft.

YRA 08-12-2022

Persoonlijke deal was geweldig. Levertijd wat minder. Deal had mooier geweest kunnen zijn icm 5 jaar garantie. Echter over de prijs kwamen we niet overeen.

SL 08-12-2022

Op 18 december heb ik een Neo Qled 900B Samsung tv aangeschaft in de HelloTv winkel in Amsterdam. Ik heb daarvoor een goede deal ontvangen van verkoper Björn. Hij was klantvriendelijk en gaf me de juiste informatie die ik nodig had zonder 'verkooppraatjes'. Daarnaast was ik uitermate tevreden met de prijsdeal. Na 2 weken ontstond er een defect in de one-connectbox van de tv. Ik heb zoals geadviseerd de melding gemaakt via WhatsApp. De communicatie ging heel snel. Ik werd ook benader via e-mail door Jasmijn. Zij heeft mij ook zeer goed en snel geholpen. Er is mij een omruil aangeboden, waar ik mee akkoord ging omdat het een prachtige tv is. Wel is mij op het hart gedrukt dat het door de drukte 2 weken kan duren alvorens de omruil kan plaatsvinden. Met in achtname van de tijd van het jaar kon ik hier mee leven. Uiteindelijk werd het 10 dagen. Kortom hartstikke tevreden met de service van HelloTv. Effe wat anders dan Mediamarkt waar ik zeker geen goede ervaringen mee heb. Ik heb nog een soundbar nodig, die ik binnenkort zeker bij HelloTv zal aanschaffen.

Peter 07-12-2022

HelloTV is een (ook fysieke) shop die je het gevoel geeft een deal te willen maken. Men is zeer servicegericht en geeft bruikbare informatie. Ook is de site helder en men reageert snel op verzoeken.

Ramon 07-12-2022

Tv helemaal super aan de muur gehangen.
Ondanks dat de tv zelf niet goed is/was.
Krijgt Pepijn een dikke 10 voor de service.
Hoop dat HelloTV zoals beloofd de defecte tv snel komt omruilen.

Bankhanger 07-12-2022

Beste prijs, goede service. Ik ben een tevreden klant van hello tv. Tv netjes bezorgd

Melanie 07-12-2022

Zeer vriendelijke en vooral kundige medewerkers. Goede uitleg inclusief beeld en geluid werd gegeven zodat de perfecte keuze gemaakt kon worden. Tevens een hele mooie zaak, netjes en overzichtelijk. Bereikbaarheid top en voldoende parkeerplaatsen voor de deur.

R. Haast 07-12-2022

Het was voor mij de eerste keer dat ik bij Hello tv kwam. Het is een mooie zaak en erg overzichtelijk. We zijn prima geholpen en kregen op al onze vragen goed advies en antwoord. Na aanschaf van een prachtige televisie heeft de verkoper geholpen om hem in de auto te krijgen. We zijn uitermate tevreden.

Eric de Groot 07-12-2022

Topwinkel!
Deskundige verkoper die veel kennis heeft van de producten.
Alle producten zijn in de showroom aanwezig en gereed om te testen 👍

Robert 07-12-2022

De medewerker in de winkel was deskundig heeft mij uitstekend geholpen met mijn vragen. Wat er voor zorgde dat ik thuis alles.zonder problemen aan hen kunnen sluiten.

Wim V 07-12-2022

Gegaan met een bepaald merk en type tv in ons hoofd maar door de verkoper op andere gedachten gebracht met onderbouwde argumenten. De verkoper kwam betrouwbaar over zonder opdringerig te zijn.