HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

m ketelaars 01-03-2023

werd goed geholpen hij gaf goede uitleg en daarnalegde hij de verkoop voorwaarden uit

Eef 01-03-2023

Super geholpen door Marc in Duiven. Wij waren op zoek naar een Sonos soundbar. Goede geluidsdemo gehad en de diverse mogelijkheden laten horen. Sonos is best prijzig, maar zijn tip dat de mini sub eigenlijk prima volstaat bij de Arc scheelt toch zo’n 300 euro. Uiteindelijk ook nog met een leuke korting een super installatie gekocht.

Yannick 01-03-2023

Maand geleden tv aangeschaft, gisteren gebruik gemaakt van omruilservice. Zeer snel en netjes geregeld. niets is te moeilijk of te veel gevraagd. Desbetreffende monteur heeft geholpen met het afkoppelen van de tv en van de muur te halen. Hele goeie service, zelfs na aanschaf en tijdens het omruilen!

mijn fam. vrienden en kennissen 01-03-2023

echt een speciaal zaak waar ik op zoek was voor een nieuwe TV
keuzes genoeg, klant vriendelijk , goede advies en deskundige informatie
wat levering betreft
heel tevreden netjes en keurig afgeleverd

Bart 01-03-2023

nette winkel, goede presentatie van de tv's. goede uitleg en advies.
alleen jammer dat de korting niet te combineren is met de inruil van de oude tv en de stereo installatie

Mark 01-03-2023

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Veel kennis en ervaring in huis. Heb goed en gedegen advies gekregen, uiteindelijk een persoonlijk op maat advies gekregen voor een type tv met een passende aanbieding. Zeker een aanrader en kom zeker terug voor een volgend product!

A.k 01-03-2023

Dit is een uitstekende shop met vriendelijk personeel die van de hoed en de rand weet. Hier kun je met een gerust hart kopen. Ik ben geholpen door ****van hellotv groningen en ik moet zeggen , niets dan lof. Van harte aanbevolen dus.

H Scholte 01-03-2023

Het gesprek met de medewerker in de shop in Eindhoven/Son gaf meteen een goed gevoel. Duidelijk, eerlijk en open. De uitleg over de verschillen tussen Oled/Qled zorgde ervoor dat er geen reden meer was om niet te kopen.

Karim 01-03-2023

Op 26-02-20023 is mijn tv bezorgd door ******, ik kan alleen met volle
tevredenheid, over de manier van bezorgen en vriendelijkheid praten.
en over de koop kan ik ook alleen maar positief zijn, heel vlot en eerlijk !
En de tv, Super !! lees de reviews maar.

Gerard 01-03-2023

De 10 verdienen jullie omdat je mij met een tevreden gevoel achterlaat. Klasse !! Ik kom een volgende keer zeker bij jullie terug.

Sevek 01-03-2023

Snelle levering en op tijd. Zeer goed verpakt. Prima product snel geïnstalleerd.

GE Senior 01-03-2023

De shop was prima overzichtelijk en goed om verschillende tv te vergelijken.
Zijn op aanraden naar de winkel in Utrecht gegaan en plezierig verrast.
Advies gekregen van **** van de hello tv shop in Utrecht, erg informatief en hij had heel veel geduld met ons, we waren best langdradig maar dat was voor ***** geen probleem.

Julien 28-02-2023

Wij zijn bij hellotv binnengelopen omdat ik online goede reviews las en de prijzen scherp zijn. We hebben uiteindelijk al onze benodigde Tv’s en audio (Sonos) voor het gehele huis gekocht. De reden waarom is voornamelijk de zeer positieve werkwijze van de medewerker die tijd nam en ons een goed gevoel gaf bij elke keuze. Ook konden wij alles pas over anderhalve maand laten leveren ivm onze verbouwing. Overall erg goede ervaring!

Aydin Kayhan 28-02-2023

21-02-2023 een mooie tv gekocht bij HelloTv in Duiven voor €3100,- Naar mijn weten voor een leuke prijsje. Afgesproken dat ie 25-02 geleverd zou worden. Heb mensen geregeld voor de installatie en ophangen van de tv. Maar helaas werd de tv niet geleverd. En helaas ook geen enkel berichtje/mailtje ontvangen van waarom het niet werd geleverd. Dan maar bellen dacht ik. Na 1 uur aan de telefoon naar de ‘nog even geduld’ te hebben geluisterd boos naar de winkel in Duiven gereden. Meneertje dacht dat de tv al was geleverd. Bij het nakijken in het systeem heeft meneer gezien dat de tv niet op voorraad was en dat men wachtte op nieuwe levering. Bij meer druk zetten kon ie voor maandag toch wel weer eentje regelen. Uiteindelijk maandag de tv geleverd gekregen. Zit nu nog steeds in de doos… wachten dat de klusbedrijf tijd heeft om weer langs te komen. Wel tegen extra betaling natuurlijk. Jammer dat het zo is gelopen. Het ergste vond ik eigenlijk het ‘1 uur aan de telefoon’ wachten

Albert 28-02-2023

Ik heb mijn tv gekocht bij HelloTV Amsterdam winkel
Ik werd geweldig geholpen. Ook de monteur heeft mijn nieuwe tv opgehangen. ik heb een zeer goede ervaring mee gehad tijdens het ophangen goed waterpas werkt erg netjes en secuur tevens een goede uitleg gehad

Peter 28-02-2023

Update op 28-02-2023:
Onlangs is onze nieuwe TV en audio systeem bezorgd, opgehangen en geïnstalleerd door monteur xxxx. Hij heeft deze perfect opgehangen en alles vakkundig geïnstalleerd en uitgelegd. Perfecte service👌

Review van 26-02-2023:
Vandaag in de vestiging in Den Bosch geholpen. Wij zijn zeer vriendelijk geholpen onder het genot van een bakje koffie. Kregen zeer deskundig advies en lieten alle opties / mogelijkheden zien.wij zijn zeer tevreden over de aanschaf van onze nieuwe TV en audio set! Deze winkel is een echte aanrader!

rik 28-02-2023

veel kennis en ze helpen je op een fijne manier. Een mooie winkel en ruim opgezet met veel keuze.

John 28-02-2023

Behulpzame en snelle service.
Zeer bereidwillig om vragen te beantwoorden via app of mail.
Goede prijs/kwaliteit.
Kan HelloTV iedereen aanbevelen.

L. Spaak 28-02-2023

Mooie winkel in Duiven, goed geadviseerd door ........ en tot een scherpe totaalprijs kunnen komen voor een drietal kwaliteitsproducten van Samsung. Prima levering door PostNL Extra@Home. Thuis naar tevredenheid kunnen installeren. Tot nu toe echt genieten.

Arend 28-02-2023

Mooie winkel en deskundig advies. Zeer kundige en vriendelijke installateur..

Peter 28-02-2023

Geweldig geholpen door ...... in Amsterdam. Goede service en voorlichting en een mooie prijs.

Tilburger in Breda 28-02-2023

Ik ben in december toevallig daar terecht gekomen. Dat maakte indruk en ik had beloofd terug te komen met partner. Gisteren gedaan en gelukkig was verkoper (*) er ook weer. Hij heeft een eerlijk verhaal en een nette prijs. Wij hebben meteen besloten. Geen moment spijt van. Enne....... Altijd beter dan die grote onpersoonlijke winkelketens. Meteen thuis geïnstalleerd. Top!!

Familie Smelt 28-02-2023

Op zaterdagavond via de chat contact met (*). verantwoordelijk voor de vestiging Amsterdam. Hij heeft met top geholpen en een goeie deal aangeboden! Goede service en uitleg met daarbij scherpe prijs de volgende ochtend gelijk opgehaald

Therese 28-02-2023

Wij zijn bij de winkel in Zoeterwoude heel fijn geholpen door (*),  er heerst daar een relaxte sfeer, en hebben daar een mooie tv gekocht. Leuke zitjes bij de tv's geplaatst zodat je rustig de tv's kunt vergelijken en beoordelen. Eenmaal thuis zagen we een kleine kromming aan de zijkanten van de tv, en die werd paar weken later netjes omgeruild door (#). Allemaal keurig gedaan! Telefonisch is deze winkel niet te bereiken,  maar wel heel goed via de chat.

Bart 28-02-2023

Goede prijs, duidelijke communicatie en exact naar wens. De bezorging verliep soepel en de bezorgers hebben een paar handige tips meegeven. Ook de verkopers via de mail waren erg vriendelijk en behulpzaam. Geen negatief punt te benoemen eigenlijk, zou hier zeker vaker bestellen!