HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

C. Van hulten 08-02-2023

Zeer goede service luisteren goed naar je wensen. Geven goed advies en uitleg over de tv,s. En hebben alle tijd voor je.
Top winkel.

Kevin Karia 08-02-2023

Ik heb mijn eerste TV aangeschaft en ben er onwijs blij mee! Service bij HelloTV zijn SUPER!

HelloTV komen hun woorden zoals beste acties, prijzen en vooral hun service zeker na.
Ben je Sceptisch of te kieskeurig over een televisie dan weet HelloTV echter wel raad mee hoe jij een perfecte TV thuis geleverd krijgt met de juiste kwaliteiten waar een TV aan moet voldoen.

Ik geef HelloTV een 10!
Service geven jou een uitgebreid informatie over het product wat je aanschaft.
Houden je op de hoogte betreft de levertijd en datum wanneer het jou schikt.
HelloTV maakt ook eens een mooie deal tot komen aan een TV.

Negatieve punten? Mij heb je niet gehoord

Jerry 08-02-2023

Wesley heeft geholpen om de tv keurig op te hangen. Ik geef een hoge beoordeling omdat Wesley goed proactief was en meedacht bij het installeren. Erg fijn en maakt hem erg professioneel. Vriendelijke vent met oog voor kwaliteit. Dank is groot!

Rob 08-02-2023

Hello tv Zoeterwoude heeft me zeer goed geholpen in de winkel, het ophangen en installeren door Rodrigo is op een vakkundige en vriendelijke manier gebeurd.

Fedja 08-02-2023

De winkel had alles op voorraad en Jeroen heeft me geweldig geholpen en verschillen uitgelegd. Een super ervaring..

Sandra 08-02-2023

Super geholpen bij Hello TV. Alle vragen zijn snel en duidelijk beantwoord. Ook niet onbelangrijk is dat wij een mooie korting hebben gehad. De eerste tv was het beeld niet goed, contact opgezocht met klantadvies en wij konden hem gelijk de volgende dag omruilen zonder discussie. . Al met al zeer tevreden.

Jason 08-02-2023

Niets anders dan lof. Fijne website. Ik was op zoek naar een specifieke soundbar. Deze was in een aantal webwinkels te koop. Doordat ik bij hellotv op de "korting vragen" knop had gedrukt kreeg ik heel snel een mooi aanbod gemaild.

Dit maakte hellotv de goedkoopste aanbieder en was de keuze voor mij makkelijk. Zoals beloofd stond PostNL de volgende dag voor de deur met mijn soundbar.

Ik ben erg blij met het verloop. Kan ze op basis van deze ervaring dan ook zeker aanbevelen.

Diana 07-02-2023

We hoefden maar kort te wachten. We hadden online al een model gekozen, maar wilden hem even in het echt bekijken. Menno heeft ons snel door het aankoopproces geleid (inclusief de ins en outs van een actie, die bijna afliep). We konden de televisie meteen meenemen. Ook fijn.

John Banen 07-02-2023

Perfecte indruk bij binnenkomen van de shop hello tv Zoeterwoude, alles stond overzichtelijk klant gericht verspreid daarna kontakt met verkoper Rodrigo gezocht voor gedegen info TVs

Richard 07-02-2023

Mooie zaak (Amsterdam) heel goed geholpen en goede deal kunnen maken.ik kan iedereen aanraden daar heen te gaan.

Frank R 07-02-2023

Goede uitleg van diverse TV’s door de verkoper zonder voorkeur van merk. Vriendelijk en geduldig geholpen. Niet het gevoel gekregen dat er iets opgedrongen werd maar zelf de beslissing genomen van het aanschaffen van een TV

L. van Calcar 07-02-2023

Super mooie winkel met enorme keus in tv's in alle soorten en afmetingen. Ik zocht een soundbar. Die heb ik ook gevonden en gekocht. Hele goede voorlichting van medewerkers xxxx en yyyy gehad en heb de Sony HTA 7000 soundbar gekocht met een mooie korting die op dat moment in ging €1041,-- een hele scherpe prijs, en een super geluid.

KJdU 07-02-2023

Goede aanbieding van de tablet die ik zocht. Goede informatie en gemakkelijk bestellen.

Sven 07-02-2023

Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe grotere tv voor een leuke prijs en kwam ineens HelloTv tegen en ze gaven mij een mooi aanbod.
Site is overzichtelijk en duidelijk. De communicatie was ging soepel waren erg vriendelijk en geduldig ;p en de levering op tijd en netjes en hij was super vriendelijk.

Wilma 07-02-2023

Wij zijn erg goed geactiveerd in de keuze van onze nieuwe Philips OLED TV met soundbar. Wij hebben daarom ook direct op zondag de TV aangekocht en op dinsdag is deze al bezorgt en dit verliep ook perfect.
Inmiddels genieten wij 2 weken van onze nieuwe aanwinst. Binnenkort gaan we terug naar Naarden om een bijpassend TV meubel aan te kopen.

john 07-02-2023

na in het begin wat strubbelingen ben ik alsnog aan een goede deal gekomen vakkundig en snel geholpen via de website .

het is alleen jammer dat de vervoerder zich niet aan de afspraak hield en ik hiervoor een halve dag en avond voor niets ben thuis gebleven

TvH 07-02-2023

Vriendelijk en vakkundig geholpen. Ging met een betere tv de deur uit dan waarvoor ik kwam. En prijstechnisch erg goed! Doetinchem: prachtige overzichtelijke mannenwinkel! Ook voor BBQ

Henning Vandam 07-02-2023

Tv via de internet gekocht en nog geen steeds bericht gehad dus ik de volgende dag gebeld de btw actie verlopen dus er zeiden ze helaas ik Amsterdam gebeld en die heeft het geregeld super top de tv is echt perfect en alles top geregeld het bleek een misverstand te zijn geweest ik zeg ga zo door en zeker gaan we de volgende tv ook weer kopen bij hun

Anne-Marie 07-02-2023

Onlangs hebben wij een Samsung tv gekocht en vanaf het moment dat we de winkel binnen stapte zijn heel goed geholpen! Een van de mannelijke verkopers heeft ons heel rustig en duidelijk het verschil uitgelegd tussen diverse soorten tv's en liet meerdere soundbars aan ons horen. We hebben een leuke pakketprijs kunnen maken en we zijn erg blij met de tv en natuurlijk ook met de service van HelloTV. We kunnen de winkel van harte aanbevelen. Bedankt!

han van den brink 07-02-2023

Uitstekend geholpen qua advies en technische uitleg. Ruimschoots de tijd genomen om het samsung sound system te laten horen

daniel cortes 07-02-2023

Snel en ongelooflijk professioneel!!
snel contact gemaakt en ook met het afhandelen!!!

Kevin van Luijn 07-02-2023

Overzichtelijke winkel met veel keus, netjes en met veel aandacht geholpen.

RB 07-02-2023

Hele mooie overzichtelijke winkel. Veel merken met elk een groot aanbod. Hulpvaardig, vriendelijk en attent personeel. Verkoper Bjurn is ter zake kundig en geeft een duidelijke uitleg. Nam ook alle tijd. Zeer prettig allemaal!

Max 07-02-2023

Prima uitleg en advies door .... over verschillen in beeldschermen waardoor keuze toch makkelijker werd in een ruim opgezette winkel in Duiven met vele tv s
Max

J de Haan 07-02-2023

goed geholpen, aardige man en omschreef goed wat de plus en min punten waren