HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5180 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Pim 10-11-2022

Snelle communicatie via de mail en uistekende prijs gekregen. Ook duidelijk verwezen naar 2 acties van Samsung waar ik recht op had.
En de volgende dag al in huis, e ht top !

Donald Willems 10-11-2022

Hele mooie winkel in Duiven en wij zijn erg goed geholpen door Marc.
Zeer vriendelijk en een heel duidelijke uitleg.

Jan 10-11-2022

Vriendelijk en snel geholpen, er werd goed meegedacht. Ook de extra service is prima.

Nathalie 10-11-2022

Een dikke tien!! Door een fout bij de logistiek kon de tv die we besteld hadden miet zo snel geleverd worden. Maar nu krijgen we een andere tv voor hetzelfde bedrag. Zodat er toch morgen een tv geleverd kon worden. Ik kan niet anders zeggen dan een geweldige service!

Laurens 10-11-2022

Fijn contact, aardige mensen. Snelle levering, product in uitstekende staat. Prijs beter dan concurrenten

Joop 10-11-2022

Een ontzettend mooie soundbar gekocht in de prachtige winkel ter Amsterdam. Geholpen door verkoper N en door verkoper T.

Wat een topgasten! Verkopen met humor en met een lach op me gezicht de winkel weer verlaten!

Ton 10-11-2022

Online een TV aangeschaft, snelle reactie op mails en prima geholpen. Snelle levering zoals aangegeven op de website.

Hans spindelaar 10-11-2022

Bij binnenkomst alles goed overzichtelijk
Ik wist eigenlijk al wat ik wou hebben
Nou had ik toch wel een paar vragen over de Samsung tv.
Nu kwam er een jonge vrouw aan.
En ja ik dacht nou die weet ff gewoon niks he.
Maar kwam er heel snel achter dat ik dit onderschat had van haar kennis over alles
En kon mij mooi uitleggen over de twee verschillende tv's
Waarvoor mijn dank.
Goed en vriendelijk geholpen
En kreeg gelijk de laagste prijs voor de tv en soundbar

Peter 10-11-2022

Zeer vriendelijk geholpen door Marco in Eindhoven. Duidelijk advies gegeven. Heeft goede kennis van zaken

Erik Veerman 10-11-2022

Reageren snel, goede aanbieding. Winkel wordt je uitstekend geholpen en met je meegedacht. Ouderwets goed.

Thomas 10-11-2022

Topgasten uit de winkel Amsterdam. T + J + N hebben met goed geholpen. Hulde!

Guilherme 10-11-2022

Werknemers in de winkel waren zeer behulpzaam en meegaand. Aangeboden geweldige prijzen en geweldige voorwaarden. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een geweldige tv voor een nog betere prijs.

Menno 10-11-2022

top tv, volgende dag geleverd. Oled beeld is echt heel mooi. Super blij mee!

Sico Horjus 10-11-2022

Ruime overzichtelijke winkel
We werden geholpen door Ramon, heel behulpzaam, we hebben onze Samsung T.V. Ingeruild voor een L.G. OLED 42 inch welke we willen inbouwen in een bestand meubel.
We konden de L.G. daar ook rustig opmeten. Prima geholpen.

MH 10-11-2022

Goed geholpen. Duidelijke uitleg. Verstand van zaken. Gaf ons de tijd om even na te denken. Geen opdringen. Leuke spontane jongen die ons hielp. Komen zeker terug

Dave 10-11-2022

Super goed geholpen. Onze verkoper Nick (vestiging Amsterdam) had er echt veel verstand van, toppertje!
Mooie Samsung TV gekocht en een Sonos set.
Nick heeft ook de tijd voor ons genomen, super fijn!

HJBinnema 10-11-2022

De medewerker heeft me prima geholpen met de keuze van mijn philips Oled TV.

R.lok 10-11-2022

Afgelopen zondag een tv gekocht bij ivo van hellotv . Nadat ik op zondag ochtend een prijsaanvraag had gedaan , kreeg ik ook al snel een mooie aanbieding . waarbij er goede voorlichting werd gegeven en er meerdere vragen werden gesteld om tot een goed aankoop advies te komen. Ook betreffende alle randzaken en garanties en dergelijke. En op die zelfde zondag nog de deal rond kunnen maken. En de televisie werd al op dinsdag geleverd in een compleet onbeschadigde doos door zeer vriendelijke goede bezorgers. Kortom snelle reactie ook op zondag, goede voorlichting , goede aanbiedingen en service en snelle levering. Het was een goede ervaring Ivo bedankt !! 👍

Jordy 10-11-2022

Goede service ik werd meteen aangesproken bij binnenkomst en direct geholpen

Klaas 09-11-2022

Goed advies en prima geholpen door de vriendelijke verkoper in de winkel.goede service .

Anass 09-11-2022

Ben vandaag in de vestiging Zoeterwoude geweest voor teks en uitleg wat betreft een nieuwe tv.

Ben vriendelijk en zeer professioneel geholpen door de heer X onder genot van een heerlijk bakje koffie.

De beste man heeft me vanaf 't begin bijgestaan en geadviseerd , ben super blij met de hulp en service ze weten echt waar ze het over hebben zeer vakkundig lui.

Ben dan ook zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop !

Bedankt!!

Ps. Ik raad iedereen aan om na een aankoop van hun tv bij Hellotv een extra service bij te nemen want hellotv neemt alles voor hun bord als er wat met je tv gebeurd, kreeg die tip ook mee ;)

Rebecca 09-11-2022

Goede service, nette prijzen, fijn dat ze ook fysieke winkels hebben en niet alleen online

WIllem 09-11-2022

Hellotv heeft de perfecte combinatie van winkels. Een onlineshop, waardoor je rustig kunt shoppen, daarna naar de fysieke winkel om het product echt te bekijken/luisteren. Tip: vraag vooraf de korting aan op de website.

X heeft ons in Duiven perfect geholpen, hij heeft ons de tv uitgelegd, ook wat andere content laten zien dan de standaard perfecte winkeldemo's.

Hij heeft ons geholpen met de juiste kabel en ons overtuigd van extra garantie. Na het afrekenen heeft hij ons geholpen om de tv (65 inch) in de auto te krijgen.

Parkeerruimte genoeg, de winkel zelf is lekker donker om de tv's mooi te laten uitkomen. Het voelt een beetje als thuis.

Harry 09-11-2022

Ik heb geen ervaring met de site maar in de winkel is alles top.
Zeer behulpzaam kundig personeel.
Maar vooral ook klantvriendelijk.
Alleen jammer dat jullie niet altijd per telefoon bereikbaar zijn.

Marco 09-11-2022

X heeft alles fantastisch uitgelegd en de TV goed geïnstalleerd!! Topper!!!