HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Joop wijnolts 05-10-2022

Goed gemotiveerde verkoper,deskundige uitleg van de werking tv,div. Voor en nadelen besproken.geduldig antwoorden gegeven op div vragen

TK 05-10-2022

prima service, fijn dat de inruilservice bestaat met een goede bestemming! Levering in filiaal was snel gebeurd en werd via mail prima op de hoogte gehouden.

Hans 05-10-2022

Personeel met verstand van zaken, dat is ook wel eens leuk om mee te maken.

Wijnanda 05-10-2022

Goed geholpen goed advies. Goede levertijd kan zowel met pin dan wel met chash betalen

Jose 05-10-2022

Toe aan een nieuwe tv na 12 jaar naar veel winkels geweest voor info snapte er niet veel van al die technologie zijn al een dagje ouder onze zoon wees ons op hello tv kan je oude tv inruilen dat sprak ons wel aan even rond kijken mooie spullen maar weten niet wat het beste is hulp onderweg **** heeft ons geholpen en goed uitleg gegeven en er alle tijd voor genomen over wat voor ons het beste was zijn goed geslaagd en hebben ook nog een mooie korting gehad en voor 35euro komt een monteur het allemaal voor ons instellen (bij andere winkels kost dit 168euro) bedankt **** super tevreden

Ton 05-10-2022

Super snel en goed antwoord op vragen via mail. Daarna winkelbezoek en ook hier goed en deskundig advies en heldere afspraken. Aanrader voor het kopen van tv met scherpe prijs en goede service

Jan Albert 05-10-2022

***** geeft goed advies en weet waar hij het over heeft nette kerel en valt goed mee te onderhandelen.

Rene 05-10-2022

We hadden snel n tv nodig. We werden prima geholpen en binnen no-time hadden we onze tv.
Super service

Frank Jakobs 05-10-2022

Personeel zeer vriendelijk en kundig. ****( eerder) en ****hebben mij prima geholpen. Ook attendeerde ****mij op de cashback actie voor een soundbar waardoor ik deze ook ( na goede uitleg en een demo ) heb aangeschaft. Al met al een heel prettig gevoel bij HelloTV Groningen en een hele mooie deal gedaan. Ga zo door mannen.

Arkadiusz Wójcik 05-10-2022

Hele fijne en professionele bediening. Bij de ingang van de winkel komt het personeel meteen aanlopen en vragen of ze kunnen helpen. Heel fijn

Wilhelmien Henst Kluitmans 05-10-2022

Toppie winkel veel keus, goede en duidelijke uitleg door de zeer vriendelijke verkoper.

Bezorging gratis naar België, bezorgdst af kunnen spreken zonder problemen.

Biswajit 04-10-2022

I must say that HelloTV is a very reliable brand and more importantly ****and other members of the staff at their Utrecht store and extremely helpful. I was really overwhelmed by the level of commitment and sincere support from them in each and every aspect and step of my purchase. Their technical expertise is also remarkable. I'm definitely going to give this store 5*'s and I'm sure to come back.

Marjon 04-10-2022

Kieskeurig.nl

Ik Vind Hello tv shop geweldig daar ik mijn nieuwe tv voor een hele mooie prijs heb kunnen kopen en inruilkorting van mijn oude tv kreeg . De installateur A van Hello tv was ontzettend kundig en vriendelijk en je kon zien dat hij zijn werk met veel plezier doet.

E Heijmen 04-10-2022

Had me online ingelezen. En via chat een mooie prijs afgesproken. Toen ik in de winkel kwam nog advies gekregen en is en een andere tv geadviseerd die ook met een mooie korting geleverd werd.
Kreeg heel fijn advies over de tv en accessoires

Hatchie 04-10-2022

S 04-10-2022

We zijn heel fijn geholpen, onze verkoper had enorm veel kennis en nam ruim de tijd om alles uit te leggen.

Johan 04-10-2022

Update op 04-10-2022:
Na kopen Sony led tv afgesproken wanneer bezorging en installatie zou plaatsvinden en afhandeling was uitstekend. Keurig geïnstalleerd en afgehandeld.

Review van 28-09-2022:
Vakkundig uitleg over de verschillende merken tv ‘s mbt instellingen, zoals helderheid en geluid.

J.H.G. Hogeboom 04-10-2022

Onlangs heb ik een ongelukje gehad met onze nog vrij nieuwe Samsung Neo QLED TV en reparatie door Samsung bleek niet mogelijk. Hello-TV heeft mij een heel goed aanbod gedaan voor de aanschaf van een nieuwe TV. Ik ben vriendelijk te woord gestaan met een heldere uitleg .

Marco Kragt Eindhoven 04-10-2022

... van filiaal Son & Breugel heeft me goed geinformeerd. Ik wilde een Philips TV in eerste instantie, maar omdat ik vertelde alles van Samsung te hebben liet hij een iets wat betere Samsung zien. Uiteindelijk besloten voor de Samsung te gaan. Aangezien ik als chauffeur van ..... werk kreeg ik extra korting en vanwege de cashback-actie kwam de prijs op ongeveer hetzelfde neer. Top geinformeerd en goed afgehandeld

Top winkel 04-10-2022

Betrouwbare informatie en zeer vriendelijk ontvangst. Duidelijke afspraken die ook nagekomen zijn.

K.H. van der Meijde 04-10-2022

Omdat ik goede ervaringen hebt met hello tv is het meer dan logisch om weer te kiezen voor deze klantvriendelijk tv winkel. En ook nu weer heeft de nieuwe aankoop mijn een goed gevoel gegeven door het opmaat gemaakt advies. dat mij ten deel viel. Zal dan ook met een gerust hart vrienden en kennissen het advies geven om met Hello TV in zee te gaan, omdat reeds bij binnenkomst de verwachting verzekert is. Succes!!

Chris 04-10-2022

Gisteren TV geinstaleerd door ...... , vriendelijke jongen en nam overal de tijd voor en een hele goede uitleg en advies,zelfs geholpen met mijn radio instalatie te instaleren, geweldig.

Mustafa 04-10-2022

We hebben onze S95B bij HelloTV aangeschaft en zijn super blij met onze aankoop. Heel fijn geholpen door Leon in Den Bosch!

Bart 04-10-2022

Een mooie TV gezien op de website. Uiteindelijk via de chat een mooie aanbieding gekregen en gelijk op kunnen halen. In de winkel goed geholpen en goed te woord gestaan. Ik kom zeker terug!
Officiële reactie van HelloTV 04-10-2022

Hallo Bart,
Bedankt voor de 10! Wat leuk dat je zowel via de chat als in onze winkel zo prettig geholpen bent. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe TV en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Will 04-10-2022

Doen wat je vraagt, flexibel en verstand van zaken. Snelle afhandeling en levering. Prijsconcurrerend