HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Cor 13-06-2023

Heel overzichtelijk ,goed contact per telefoon heel vriendelijk en behulpzaam. Levering ging netjes,een hele vriendelijk monteur werkt erg netjes een heel duidelijke uitleg geweldig

Peter 13-06-2023

Een mooi bedrijf ,wat mij een leuk voorstel deed voor mijn inruil bij het kopen van een nieuwe Samsung 8k tv.een minpuntje heb een weekje moeten wachten voor ze hem kwamen brengen en aansluiten

Peter de Vries 13-06-2023

snelle chat, goede kennis van zaken, vriendelijk geholpen, meerdere keren. een aanrader !!!

Daniel vd Veen 13-06-2023

Goede eerlijke duidelijke informatie over de tv. Tevens kregen we een goede korting waar we erg blij van werden. Top service

Frank Hoek 13-06-2023

Vriendelijk en behulpzaam om een stapje extra te doen. Ook met de omstandigheden van de installatie.

Ray 13-06-2023

Shop”Hello tv” is mooi en duidelijk ingericht, personeel “(*)” die mij geholpen heeft is heel erg vriendelijk en behulpzaam en bovendien heel geduldig. Hij nam de tijd en en ik kon alles gerust beluisteren. Hij kon objectief en vakkundig advies geven over product.

Theo Esser 13-06-2023

Hello TV Breda is uitmuntend. Professionele en vriendelijke medewerkers. Fijne inruilacties. Zeker niets op aan te merken. De medewerker die ons heeft geholpen was zeer behulpzaam. Geholpen om de Samsung soundbar in mijn auto te zetten. Kortweg top.

Vincent 13-06-2023

(*) heeft ons zeer fijn/vriendelijk geholpen, en eerlijk geïnformeerd. Goede uitleg over de plussen en de minnen bij de aanschaf. Leuke overzichtelijke winkel en goede koffie!!!

Remko 13-06-2023

Nu 2x al fantastisch geadviseerd door (*) van Hello Tv in Den Bosch.
Dat resulteerde naar : Philips oled 65 inch. En 6 speakers van Sonos! Hij geeft advies op maat! En ik kan wel zeggen dat ik mijn vaste media winkel heb gevonden!

Inkey7 12-06-2023

Op zoek naar een nieuwe TV met soundbar. Al snel in contact met een bijzonder vriendelijke adviseur in winkel Utrecht. En na wat “sparren”, was ons wensenlijstje al gauw duidelijk. Vervolgens uitleg over tv specificaties. En wat het beste bij ons aansluit. Uiteindelijk een prima keuze gemaakt. Smart tv 55” super slank design. Vloeiende beelden, nauwelijks reflectie en een prima kijkhoek. En een bijpassende soundbar met draadloze subwoofer. Mooi basgeluid. Leuk om te horen. Maar zéker ook om te zien. Wij zijn er blij mee.

Hajo 12-06-2023

Verkoper was heel deskundig en nam alle tijd om voor- en nadelen van de verschillende tv's te laten zien.
Mooie uitgebreide zaak !!!!
De service was top.

Henk F. 12-06-2023

Bij toeval hier terecht gekomen maar ben meer dan uitstekend geholpen met alle vragen die ik had, kennis, behulpzaam en geduldig. Prima !

Theo Hofman 12-06-2023

In de winkel bij hello Tv in Groningen zijn we vorige week echt goed ontvangen, eerst met een kopje koffie en later met een heel duidelijke uitleg over de samsung TV en Sonos soundbar.
We zijn zeer tevreden over het verloop zoals de afspraak wanneer de TV gebracht zou worden als telefonisch contact over het installeren van de TV en soundbar

Hans 12-06-2023

Via goede duidelijke webshop in winkel Utrecht gekomen. Daar uitstekend geadviseerd door verkoopadviseur N bij het maken van onze keuze. N was zeer vriendelijk en nam uitgebreid de tijd voor ons. Hello TV Utrecht was een aangename ontdekking voor ons

Janet 12-06-2023

xxx was vriendelijk, duidelijk in zijn uitleg en heeft goed geholpen met keurige en gedegen installatie en bevestiging van de tv! Top en wij zijn zeer tevreden!

Jo 12-06-2023

Geweldig geholpen ,ik koop alle lange tijd bij hello tv voorheen platte tv ,en wat dat betreft blijf ik dit doen ,hele fijne verkopers uitstekende service en goede prijs ,nee gewoon top ,ga zo door

Daan 12-06-2023

Mooie winkel en goed advies. Heb van a-z niks te klagen. Hoge korting, nette service, hoogover perfect. TV nodig? Ga hierheen. Groet, Daan.

W 12-06-2023

Vriendenlijk personeel, erg hulpvaardig en ook vooral niet te opdringerig. Kreeg een mooie offerte mee naar huis om er nog over na te denken. Vervolgens nemen ze netjes contact met je op of ze je nog ergens mee van dienst kunnen zijn. Hierna tot aanschaf over gegaan.

Michael Everard 12-06-2023

ik ben keurig en deskundig geholpen. De beoordeling blijft natuurlijk mede afhankelijk van de datum van levering en de feitelijke installatie van de TV. Daarom vind ik het wat prematuur om nu een totale beoordeling te geven.

Maikel 12-06-2023

Goed kunnen onderhandelen over de prijs en onwijs vriendelijk en kundig personeel!

Dax d.o Utrecht 12-06-2023

Dax heeft ons goed geadviseerd en erg prettig geholpen. Leuke deal voor de samsung tv’s.

Thijs van Lit 12-06-2023

Ben erg vriendelijk en vakkundig geholpen door Liam. Hij heeft de tijd voor me genomen om alles rustig te bekijken en te beluisteren .. heeft me de juiste advies gegeven en ben naar huis gegaan met een dikke soundbar ! En wat helemaal top was dat ik mijn oude ( ook dikke set ) aan hun terug heb kunnen verkopen. Dik tevreden klant hier

Erik van Engelen 12-06-2023

Was voor info bij Hello TV geweest en door vriendelijke uitleg en ook prijs technisch besloten voor deze zaak te gaan.
Daarna prima geregeld met leveren, ophangen en installeren super gedaan.

Bennie 12-06-2023

Leuke winkel, met deskundig en vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam met wat je zoekt. Goede uitleg . Niet opdringerig., maar gewoon heel vriendelijk

Ree 11-06-2023

Thijs is echt een adviseur die de tijd neemt en het geen probleem vindt om even informatie op te zoeken over functies van de tv. Super vriendelijk, echt een fijne winkelervaring!