HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Pascal 15-06-2023

HelloTV is mooie overzichtelijk site. Reeds eerder aankopen gedaan en altijd zeer vriendelijk geholpen. Ook nadat het scherm van mijn vorige TV was ingebrand en de Garantie net was verlopen werd alsnog een mooie regeling getroffen. Top service. Vandaar ook weer teruggekeerd bij HelloTV. Nu dus een prachtige nieuwe LG tv (65G3) en een Sonos surround set met een prima deal aangeschaft. De installatie heb ik aan HelloTV overgelaten. En niks dan lof voor de installateur DK. DK neemt je mee in zijn passie voor beeld en geluid. Deze passie zie je terug in zijn kennis en kunde. HelloTV mag zijn handjes dichtknijpen met zo'n installateur. Een echt uithangbord!. Met een 10 doen wij DK tekort. Wij maken er een 11 van. Nogmaals dank DK en HelloTV.

Koen 15-06-2023

Erg behulpzaam, nam de tijd voor ons en bezit veel kennis over de producten.

Wim Niesing 15-06-2023

keurig de receiver geïnstalleerd,rustig en beleefd gewerkt. de firma Hello tv kan ik zeker aanbevelen.

hello tv Duiven 15-06-2023

Je wordt netjes geholpen. de mensen hebben verstand van zaken. Je krijgt goede uitleg. De keuze is enorm. Een mooie winkel om te shoppen.

Eduard 15-06-2023

Ik heb de LGOLED55c25lb als buitenkansje aangeschaft voor een mooie prijs. Prachtig gebouwd toestel, heel mooi beeld en prima apps. Het toestel geeft heel helder en scherp beeld, de apps werken snel en betrouwbaar. Ik had hiervoor al een led van LG, ben zeer tevreden over het merk. Ik kan het toestel van harte aanbevelen

Robert 15-06-2023

Van A tot Z meegedacht en geholpen door hello tv en Rodrigo die het defecte apparaat heeft omgeruild en opgehangen
Geweldige service
Alles snel en professioneel

Edwin 15-06-2023

Mooie winkel en fijn personeel , druk in de winkel maar erg fijn geholpen met onze nieuwe 85 inch qled tv

Hans 15-06-2023

Deze week een tv in bestelling gedaan als verjaardagscadeau voor ons zoontje, na eindelijk een keuze te hebben gemaakt aangegeven deze te willen ophalen in de winkel in Eindhoven. Medewerker (Boris) belde op dat het gekozen model niet op voorraad was in Eindhoven ondanks dat dit wel zou moeten. Kwam de medewerker met een alternatief, deze was iets duurder maar we spraken af het verschil te delen, dat vond ik al zeer attent. Eenmaal in de winkel kreeg ik het bestelde artikel en na het doorlopen van een aantal vragen kwamen we tot de conclusie dat dit model van Samsung niet de KPN iTV app zou ondersteunen dus de medewerker heeft me van zeer deskundig advies voorzien en zo kwamen we uit op een model van LG. Dus ik ben zeer tevreden over de service. Kwaliteit van het product moet nog blijken maar dat zel wel goedkomen.

Rob 15-06-2023

Fijne winkel, ruime opstelling. Je wordt goed geholpen. Je kunt zien wat je koopt.

Johnny007 14-06-2023

Makkelijk toegankelijke site, een zeer ruime keuze en zeer concurrerende prijzen. Ook prima dat wij onze oude tv konden inruilen! De levering was ook goed geregeld. Op de afgesproken dag van de levering werden wij 30 minuten voor aankomst gebeld. De bezorger was zeer vriendelijk. Hielp met de in te ruilen tv en bracht de nieuwe tv + soundbar netjes in onze woonkamer. De tv met soundbar zijn nu geplaatst! Wat een mooi beeld + geluid!

Victor 14-06-2023

Zeer mooie shop, veel vergelijkingsmateriaal voor de beste keuze. Professioneel advies.

Ria Gooijer/Ipenburg 14-06-2023

Super vriendelijke verkoper en weet duidelijk waar hij over spreekt. Zo zouden er meer moeten zijn.

Ria Gooijer/Ipenburg 14-06-2023

Gerard Vugts 14-06-2023

Het is een prachtige winkel met veel mogelijkheden. Geholpen door Liam Vlek die ons echt alles perfect uitleg gaf met een goed advies zonder op te dringen.

Robert van Baarle 14-06-2023

Ik ben super tevreden. Alles verliep super!
Het snelle contact met Tim, de goede prijs.
Vervolgens het advies in de winkel.
Kan niet beter!
Ik raad iedereen HelloTV aan!

hans monsma 14-06-2023

heb onze vorige tv ook bij Platte TV gekocht. Voor de nieuwe aanschaf hebben wij fisiek de winkel bezocht Rotterdam en heel prettig door **** geholpen

Amber 14-06-2023

Heel goed geholpen, verkoper was erg vriendelijk en legde alles goed uit. Ook adviserende ze erg goed!

Resh 14-06-2023

Ik ben de winkel ingelopen voor wat informatie en ben ontzettend goed geholpen door ***** in Rotterdam. Van begin tot eind heeft **** alles glashelder uitgelegd over aanschaf, installatie en onderhoud van de tv, soundbar en accesoires. Ik heb de winkel verlaten met een mooie deal en een goed gevoel. Dikke 10 verdiend!

Thijs 14-06-2023

Eerder een TV gekocht bij HelloTV en nu een soundbar erbij gekocht. Wederom ontzettend goede uitleg van Danny en we zijn erg blij met de aankoop. Ik raad iedereen aan die op zoek is naar een TV of geluidsinstallatie om eens bij HelloTV binnen te stappen

waalenburg 13-06-2023

mooie aanbieding goede monteurs met duidelijke uitleg verder wil ik zeggen zo netjes gewerkt bedankt en tot volgende koop.

Andrea Zwijnenburg 13-06-2023

Ik heb voor Hello TV gekozen, omdat de tv die ik wou, nergens anders meer te krijgen was. Uiteindelijk is het na advies via chat een ander model geworden, maar ik ben er supertevreden mee en medewerker xxxx heeft hem netjes geïnstalleerd en uitleg gegeven. Voor mij als mindervalide is het ook fijn dat ik niet eerst naar een winkel hoefde.

Patrick 13-06-2023

Deze winkel gekozen vanwege de beste aanbieding maar bij levering klopte bedragen niet. Moest veelvuldig naar de winkel, contact opnemen met Samsung, was niet leuk en heeft vee tijd gekost. Uiteindelijk zelf alles moeten oplossen

Richard Hoogeveen 13-06-2023

Ongelooflijk, maar waar. Ik werd gebeld na mijn bestelling van een Samsung "the Frame", het kon voor mij nog beter en goedkoper. Na een prima uitleg ook ingegaan op het nieuwe voorstel. We zijn erg tevreden met de 65" en bijbehorende soundbar. Top personeel en winkel.

Roel Gerritsen 13-06-2023

Ja, ik ben goed geholpen met deskundig advies. Ze nemen ook echt de tijd voor je zodat je de juiste keuze maakt en met een goed gevoel naar huis gaat. Je wordt verder ook snel geholpen, je hoeft niet te lang te wachten, voor je aan de beurt bent.
Personeel heeft echt vakkennis en heeft producten laten zien en de verschillen laten horen tussen de producten.
De winkel is ruim, zat aanbod, goed berijdbaar en je kan er makkelijk parkeren.
Levertijden zijn prima in orde, en ze geven een scherpe prijs

Fam. Jansen 13-06-2023

In de winkel in Zoeterwoude zijn we perfect geholpen door .....
We hadden op internet al gezocht welke tv we wilden en die stond daar voor ons klaar.
Uitstekende info ontvangen, en hulp bij het inladen van de dozen.
We gingen tevreden weer naar huis.