HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Arne 30-10-2022

Perfecte service! Heel fijn geholpen (door Ivo) en een uitstekend aanbod gekregen voor een Philips LED Tv (The One). Volgende dag bezorgd en voldoet volledig aan het duidelijke en professionele/deskundige advies dat ik van HelloTV heb gekregen. Zou ik zo weer een aankoop bij doen.

Toon 30-10-2022

Ruime en mooie winkel met keuzes genoeg, de koffie smaakt ook zeer goed, zodat je een 2e kopje niet snel afslaat
We zijn geholpen door een vriendelijke medewerker die goede uitleg gaf, dus voor ons was helemaal top

Henk de Haan 30-10-2022

Een mooie winkel met een prettige goede uitleg zonder het gevoel te hebben dat je ook iets " moest" kopen. Toch met dit advies tot aankoop overgegaan van een tv en sounbar. Niks mis mee. Ook mooi dat je oude tv kunt inruilen. Zo dat je anderen mss er nog een groot plezier aan beleven.

Marcel Ottevanger 30-10-2022

Makkelijk via Chat te bereiken en zo tot een mooie deal gekomen, ook bij het afhalen goede product informatie gekregen. Met een grote glimlach de showroom uitgelopen.

Nancy 30-10-2022

We kregen een goed uitleg van de tv en een goede service .werd goed geholpen erg vriendelijk en snel een tv gekocht

Niek 30-10-2022

Vandaag in de winkel in Duiven geweest. Zeer nette winkel en goed geholpen door verkoper. In de winkel de verschillende opties beluisterd die Sonos te bieden heeft. Fabian heeft ons vervolgens goed geholpen met de technische specs en de verschillende voordelen en nadelen van de producten.

Wij zijn erg blij met de Sonos Arc set en komen in de toekomst zeker terug.

Genetic 30-10-2022

Prima winkel.
Goed personeel, iedereen is altijd even vriendelijk.
Laat mij erg graag adviseren door verkoper. Prima kerel met veel inzicht en kennis van zaken.
En ik laat mij door hem leiden door de wereld van Sonos en Phillips tv.
Wat heeft een mens nog meer nodig dan dat.

Jo 30-10-2022

We werden heel goed geholpen netjes alle uitgelegd ,ook de voor en nadelen van bepaalde tv,s tegenwoordig is natuurlijk alles wel goed .maar deze meneer nam goed de tijd voor ons dus we zijn helemaal blij .dank je wel

Tejo 30-10-2022

Prima service en duidelijke uitleg van de voor en nadelen van de verschillende tv's

Bekim 30-10-2022

Vorige week een Sony XR-55A80J opgehaald bij de winkel in Duiven.
Dit is mijn 3e televisietoestel (in 6 jaar) die ik bij HelloTV (toendertijd PllateTV) kom.
Ik kom steeds terug bij HelloTV vanwege de top service en de scherpste prijs.
Men kan bij hun altijd onderhandel over de prijs (wel redelijk blijven natuurlijk) die zelfs met internetwinkels concurrerend is.
Zeer goed geholpen door winkelmedewerker.

Wim Krijnen 30-10-2022

Uitstekende behandeling, uitstekende voorlichting en zeer vriendelijke en deskundige installatie

Sander en Liliane 30-10-2022

Bij toeval op website hellotv terecht gekomen. Direct op decharge gereageerd en zeer snel en vakkundig te woord gestaan en mij over de schreef getrokken een andere tv te kiezen dan waar ik naar vroege met onderbouwde mening en mooie inruil voor oude tv.
Besloten akkoord te gaan met aanbod en tv werd gereserveerd in het filiaal waar wij hem wilden halen. Daar aangekomen zeer vriendelijk te woord gestaan en goed advies nog over kabeltje en verzekering. Afgerekend. Tv uit magazijn op karretje en meegelopen naar onze auto om te helpen hem daarin te zetten. Heel fijn gevoel gaf dat. Kortom zeer fijne ervaring en beveel zeker hellotv aan.

Gerrit 30-10-2022

Goed en vakkundig geholpen door medewerker van Hello tv.
De Sonos set is gedemonstreerd met uitleg
Vragen van mij kant werden goed beantwoord.
Kortom tevreden klant die met Sonos set de deur uit liep.

Raymond 30-10-2022

Uitstekend geholpen. Duidelijke,vriendelijke verkoper.
Niet opdringerig maar verschillende opties aangegeven. Deal was snel gesloten. Blij met onze aankoop!

Roy 30-10-2022

Na een tv zijn we jullie voor een Sonos set langs geweest.
Veel uitleg gekregen en advies, er werd genoeg veel tijd voor ons genomen.
En een mooie deal kunnen sluiten.
Bedankt en tot de volgende keer

Dave 30-10-2022

Voor het kopen van een TV ga ik altijd naar de winkel. Dit omdat ik de TV graag zelf wil zien. Personeel is altijd vriendelijk en kennis is goed op orde. Zeer goede deal gekregen en de TV kon ik gelijk meenemen. Ik ben tevreden!

Rob 30-10-2022

Voor het eerst kennis gemaakt met Hello TV. Erg fijn geholpen door verkoper. Diverse modellen soundbars laten horen en zien, goed en duidelijk uitgelegd de voor en na-delen van de diverse apparatuur. ook oude audio kon worden ingeruild, prima service.
volgende dag nieuwe spullen opgehaald ook nu weer prima geholpen met alles naar de auto brengen.

Sjoerd 30-10-2022

Prima geholpen,
Nette winkel .
Aardig en kundig personeel.
Zal deze winkel zeker aanraden bij anderen.

Dirk 30-10-2022

Goed, snel en vooral voordelig geholpen door de medewerkets in Den Bosch !

Peer 30-10-2022

Goede service, goede uitleg over verschillende technieken schermen. Fijne afhandeling.

H vd T 30-10-2022

Zeer goede en vriendelijke service .alles correct afgehandeld en zeker goed te onderhandelen met prijs.echt een compliment waard.

Abo 30-10-2022

Goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe televisie. Vriendelijk personeel dat met je meedenkt.

Rolf Paapst 30-10-2022

Zeer vriendelijk personeel en zeer deskundig. Tevens herkende de vorige verkoper van mijn tv mij en vroeg hoe mijn tv beviel. Zeer kundig en eerlijk advies. Daarnaast ook actief in het meedenken naar de beste oplossingen voor bijvoorbeeld ophangen tv.

Nathalie Zandbergen 30-10-2022

Wat een super fijne service bij hello tv in Zoeterwoude! Een echte aanrader!
Goed geholpen en geadviseerd, vriendelijk personeel en ze weten waar ze het over hebben. We zijn ook erg blij met onze nieuwe sonos set. Wij gaan zeker terug komen in de toekomst!

Freek 30-10-2022

Had een tv besteld die niet meer leverbaar was .
Uiteindelijk toch een mooie korting gekregen op een nieuwer model
Super blij mee