HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5389 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Michael uit Gouda 08-11-2023

Was op zoek naar een nieuwe tv. Mijn vader heeft een LG tv welke hem goed bevalt. Op aanraden van mijn vader zijn we samen naar hello tv in Naarden gegaan. Bij hello tv de verkoper geinformeerd over mijn tv-wensen. Door de verkoper werden wij vrijwel direct naar de LG-hoek geleid. Na een deskundig advies was voor ons de keuze al snel gemaakt: tv type LG OLED65C35LA met soundbar LG DSC9S
Fijn ben goed geholpen.
HelloTV 08-11-2023

Hallo Michael,

We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen bij het vinden van de perfecte tv. De LG OLED65C35LA met soundbar LG DSC9S is een geweldige keuze. We hopen dat je er net zoveel van geniet als je vader doet van zijn LG tv. Bedankt voor je positieve feedback!

Jelske - HelloTV

Luc Aerts 08-11-2023

Vriendelijk en professionele uitleg over de producten zonder druk uit te oefenen. Men laat de klant de tijd om rustig te vergelijken en te besluiten. Echt een aanrader!

Erik Theuws 08-11-2023

Een nette en goed georganiseerde shop, uit ervaring van een vriend bij HelloTV uitgekomen. Voorafgaand op de website gekeken en info opgedaan over de specificaties en mogelijkheden waarbij die ook zeer gebruiksvriendelijk is voor iedereen die op zoek is naar een nieuw apparaat.
De verkopers hebben zeer goede en meedenkende advies bij de aanschaf van mijn nieuwe televisie. Kortom helemaal top!

Emile 08-11-2023

Medewerker xxxx heeft de tv heel mooi ophangen. Precies op de juiste hoogte. Alles netjes geinstalleerd en uitgelegd hoe alles werkt. Echt heel tevreden erover. Ook zeer vriendelijk.

Udo Pemmelaar 08-11-2023

Mooie winkel, makkelijk parkeren en vriendelijke bediening. Ik wist al wat ik hebben wilde en had per mail een prijsstelling ontvangen, zodat ik snel geholpen kon worden. Verkoper was ter zakekundig en gaf goed aanvullend advies.

Jan 07-11-2023

Ik ben een fan van deze zaak vanwege het zeer uitgebreide aanbod van tv’s en home cinema systemen.
Het deskundige advies en ook en vooral de leuke kortingen die je kunt bedingen waardoor je nooit teveel betaald!

Stef 07-11-2023

De Samsung 75QN800C zijn door 2 mannen zeer professioneel opgehangen en ook aangesloten. De bestaande muurbeugel werd vervangen een nieuwe beugel. Daarvoor was ook nodig om een van de boxen te verhangen van de geluidsinstallatie. Geldt ook voor Tim en Ivo, die hebben mij goed geholpen met de keuze van de TV. Het scherpe beeld en de mooie kleuren van TV zijn geweldig. Chapeau .....!

Mark 07-11-2023

Na lang twijfelen voor een upgrade van de q90r naar de q930c of de q990c
Bij hello tv amsterdam uitgebreid kunnen luisteren na alle twee de soundbars . Na goede info Ben ik voor de q930c gegaan . Wat een verschil zo veel voller en helder kwa geluid .ook de basbox is veel beter

Sjak 07-11-2023

Mooie overzichtelijke winkel met een overvloed aan allerhande merken, types en formaten tv's
Duidelijke informatie gekregen.

JS 07-11-2023

Vriendelijke verkoper alle tijd en uitleg
Artikel tv goede prijs nette winkel goede en veel keus

R.S 07-11-2023

Goed geholpen door Collin !
Duidelijke uitleg en zo ook om de juiste tv aan te schaffen ! Zeker een aanrader !

Michel Evers 07-11-2023

Ben echt super tevreden. Het advies in de winkel was heel erg goed en duidelijk. De man die het kwam leveren en aansluiten was echt super vriendelijk en heel kundig. Moet echt zeggen dat het in totaal een hele goede ervaring was. Dan natuurlijk het belangrijkste de producten,die zijn boven verwachting.

LLJ 07-11-2023

Goed geholpen en geadviseerd bij HelloTV Amsterdam. Eerlijk en gedetailleerd advies, en een hoop dingen geleerd waar ik eerder absoluut geen weet van had. Echt verrast door de verschillende modellen en technologieen, heeft goed geholpen bij de uiteindelijke beslissing.

Ook een leuke en relaxte manier van gespreksvoering met Thoren.

Dwars 07-11-2023

Bij de aanschaf van een soundbar lette ik in eerste instantie op de kwaliteit en de prijs. In dat geheel passen ook de vriendelijke en deskundige advisering en tenslotte de wijze waarop problemen worden opgelost. Ik kan niet anders dan HelloTV op alle aspecten met een tien te beoordelen

Jero 07-11-2023

Na vorig jaar een tv te hebben aangekocht en hier een persoonlijke korting op te hebben ontvangen. Was het dit jaar tijd voor een uitbreiding, hoewel de producten al een korting hadden heb ik hier bovenop nog een persoonlijke korting gekregen. Na akkoord werd duidelijk vermeld hoe het verder ging en wanneer ik mijn pakket kon verwachten. Ik ben superblij met HelloTV en ik zal altijd eerst kijken of een product bij deze partij verkocht wordt voor ik ergens anders kijk.

W. de Boer 07-11-2023

Via de site offerte gevraagd voor een Sony Bravia met de mogelijkheid van inruil. Heel snel een aantrekkelijk aanbod gekregen, waardoor het te betalen bedrag redelijk in de buurt kwam van wat wij wilden besteden. Gebeld dat wij de TV zelf zouden ophalen. De koffie zou klaar staan werd ons gezegd. In de winkel (Amsterdam) vriendelijk ontvangen door ..... Bovendien was hij erg behulpzaam bij het sjouwen van de TV's en gaf hij nog nuttige adviezen. Familie was al klant bij HelloTV en kwam onze inruiler nog bij hun voorganger vandaan (Naarden). Al met al een prettige ervaring met HelloTV.

Don 07-11-2023

Vestiging Rotterdam.
Mooie, grote winkel met ruime keuze.
Alle uitgestalde TV's zijn keurig opmerk gesorteerd met een goede differentiatie op formaat, mogelijkheden en prijsklasse.
xxxis een prima verkoper met gevoel voor de klant.
XXXX, de monteur die bij ons thuis heeft geïnstalleerd, verdient een 10+!
Hij luistert naar de klant, denkt mee, is geduldig en uiterst zorgvuldig.
Chapeau.
Kortom, een super goede ervaring met Hello TV!!

Anouk 07-11-2023

We zijn via internet terecht gekomen bij deze winkel. We zijn heel goed geholpen door een vriendelijke vrouw. Ze dacht heel erg voor ons mee en kwam ook met goede oplossingen voor ons. Wij zijn erg tevreden over hoe we zijn geholpen aan onze aankoop voor tv en soundbar set. We komen graag terug bij deze winkel

Fred 07-11-2023

Soundbar opgehaald in Den Bosch. Prachtige winkel. Snel en vakkundig geholpen.

JvS 07-11-2023

Vandaag in de winkel in Zoeterwoude geweest. Zeer deskundig geholpen door XXX.Ook de andere medewerkers waren erg beleefd en vriendelijk. Blij met de aangeschafte TV.

johnny 07-11-2023

veel keuze en zeer goed advies vriendelijk personeel heel behulpzaam goede afspaken kunnen maken top

Fam. Van Zomeren 07-11-2023

Gisteren is onze tv en soundbar opgehangen aan de muur . Dat is gedaan door XXXA heel klantvriendelijk en prachtig werk afgeleverd. Heeft ook alles goed uitgelegd dus een topper bij hello tv.

Edwin Verkerk 07-11-2023

Wat een verademing deze prachtige winkel in Duiven.
De adviseur nam alle tijd voor ons, luisterde goed en keek goed naar onze wensen, gaf een afgemeten advies en extra tips. Daarnaast was hij deskundig en oprecht.
Kortom, grote klasse en een voorbeeld winkel en adviseur voor menig concurrent.

Leo Visser 07-11-2023

Mooie open winkel met een keur aan TV's. Staan allemaal aan en, dat is het noemen waard, hebben allemaal een heel goed TV signaal zodat bijna alle TV's haarscherp zijn. Dat zie je niet bij andere grote elektronica winkels. Maak dan maar eens een goede keuze ! Personeel is erg behulpzaam en vraagt goed door. Wat een verademing t.o.v. de eerdere genoemde elektronica giganten. Was erg onder de indruk van de service en vriendelijkheid. Zo moet het eigenlijk altijd gaan als je een grote aankoop gaat doen. Dikke pluim voor Hello TV. O ja, als je online een bestelling hebt gedaan, zijn ze erg blij met een geprint bewijs van aankoop/reservering. :-) Scheelt ze veel zoekwerk.

Rob 07-11-2023

Ik koos voor HelloTV op advies van mijn zoon die daar prettige ervaringen had. Mooie overzichtelijke uitsluitend in tv's gespecialiseerde winkel met parkeergelegenheid direct voor de deur. Voldoende deskundig personeel voor advies en aandacht voor de klant. Er bleek ruimte voor wat korting op de aangegeven prijzen en voor een kopje koffie.. Verkoper hielp mij netjes om mijn aankoop - in de stromende regen - in mijn auto te zetten.